تصاویر پشت صحنه فصل هفتم The Flash شخصیت ایمپالس را نشان می‌دهند

[ad_1] صفحه اینستاگرامی DCTVFlash.United ساعاتی قبل تصاویر پشت صحنه فصل هفتم The Flash را با فالوئرهای خود به اشتراک گذاشت. در پی موفقیت‌های Arrow، بخش تلویزیون وارنر و دی‌سی اینترتینمنت تصمیم گرفتند شخصیت‌های بیشتری از کمیک بوک‌های دی‌سی را به مدیوم تلویزیون بیاورند. نتیجه اتخاذ چنین تصمیمی، ساخت سریال‌های بیشتر از جمله The Flash و

کد خبر : 51763
تاریخ انتشار : شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۲
تصاویر پشت صحنه فصل هفتم The Flash شخصیت ایمپالس را نشان می‌دهند

[ad_1]

صفحه اینستاگرامی DCTVFlash.United ساعاتی قبل تصاویر پشت صحنه فصل هفتم The Flash را با فالوئرهای خود به اشتراک گذاشت.

در پی موفقیت‌های Arrow، بخش تلویزیون وارنر و دی‌سی اینترتینمنت تصمیم گرفتند شخصیت‌های بیشتری از کمیک بوک‌های دی‌سی را به مدیوم تلویزیون بیاورند. نتیجه اتخاذ چنین تصمیمی، ساخت سریال‌های بیشتر از جمله The Flash و Supergirl و ایجاد یک دنیای مشترک تحت عنوان اروورس (Arrowverse) بوده است. اولین اقتباس سریالی فلش در ابتدا تنها روی بری آلن تمرکز داشت اما طی شش فصلی که تا به اینجای کار منتشر شده، شاهد رونمایی و حضور نسخه‌های مختلفی از این ابرقهرمان در جریان داستان بوده‌ایم. از نسخه‌های متفاوت می‌توان به فلش دهه ۹۰ میلادی، فلش والی وست کید، جسی کوئیک و نورا وست-آلن با نام مستعار ایکس‌اس اشاره کرد.

اواخر مارس سال جاری میلادی گزارشی در فضای مجازی منتشر شد مبنی بر اینکه جردن فیشر (Jordan Fisher) به The Flash پیوسته و قرار است نقش بارت آلن را جلوی دوربین ایفا کند. در صورتی که کمیک بوک خوانده باشید، باید بدانید بارت فرزند دان آلن و ملانی ثاون و همچنین نوه پسری بری آلن به شمار می‌رود. او که از قدرت‌هایی مشابه با فلش برخوردار است تحت عنوان ایمپالس به انجام اقدامات ابرقهرمانانه می‌پردازد. در ضمن، فیشر شاید چهره ناشناخته‌ای باشد اما کم‌تجربه نیست. او در سال ۲۰۰۹ میلادی وارد حوزه بازیگری شد و طی این سال‌ها در سریال‌های متعددی حضور یافته است. در پرونده هنری فیشر نام فیلم To All the Boys: P.S. I Still Love You محصول سرویس استریم نتفلیکس هم دیده می‌شود.

DCTVFlash.United که یک صفحه اینستاگرامی است، ساعاتی قبل تصاویر پشت صحنه فصل هفتم The Flash را با فالوئرهای خود به اشتراک گذاشت. تعداد تصاویر به رقم پنج رسیده و بارت آلن را با لباس مخصوصش نشان می‌دهد. با توجه به تصاویر، می‌توان گفت تیم طراحی ترجیح داده لباس تا جای ممکن به کمیک بوک‌ها نزدیک باشد. در نتیجه، نه تنها ترکیب رنگ مشابهی را شاهد هستیم، بلکه جزئیات هم یکسان هستند. در ادامه می‌توانید تصاویر را مشاهده کنید:

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.