تصاویر واضح از لباس کامالا خان در Ms. Marvel را اینجا ببینید

وب سایت Just Jared ساعاتی تصاویر واضحی را از پشت صحنه منتشر کرد که لباس کامالا خان در Ms. Marvel را نشان می‌دهند. مارول در جریان رویداد D23 که در سال ۲۰۱۹ برگزار شد، اطلاعات بسیار مهمی را از آینده Marvel Cinemactic Universe به اشتراک گذاشت. استودیو آمریکایی نه تنها ساخت She-Hulk و Moon Knight

کد خبر : 49721
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۴
تصاویر واضح از لباس کامالا خان در Ms. Marvel را اینجا ببینید


وب سایت Just Jared ساعاتی تصاویر واضحی را از پشت صحنه منتشر کرد که لباس کامالا خان در Ms. Marvel را نشان می‌دهند.

مارول در جریان رویداد D23 که در سال ۲۰۱۹ برگزار شد، اطلاعات بسیار مهمی را از آینده Marvel Cinemactic Universe به اشتراک گذاشت. استودیو آمریکایی نه تنها ساخت She-Hulk و Moon Knight را تایید کرد، بلکه از تولید اقتباس سریالی میس مارول (Ms. Marvel) خبر داد. مانند کمیک بوک‌ها، داستان حول محور یک دختر نوجوان به نام کامالا خان می‌چرخد که در آمریکا زندگی می‌کند اما اصالتی پاکستانی دارد. او یک ناانسان است که طی اتفاقاتی کنترل قدرت‌های ماوراطبیعی خود را به دست گرفت. کامالا که از طرفداران پروپاقرص کاپیتان مارول به شمار می‌رود، در پی این اتفاق تصمیم می‌گیرد مانند الگو خود به مبارزه با نیروهای شر بپردازد.

Ms. Marvel اواخر سال گذشته میلادی بازیگر نقش اصلی خود را شناخت. او یک چهره ناشناخته به نام ایمان ولانی (Iman Vellani) است که هیچ تجربه شاخصی در زمینه بازیگری ندارد. با گذشت مدت کوتاهی از این اتفاق، شرایط لازم مهیا و فیلمبرداری آغاز شد. مارول حتی در جریان رویداد Investor Day 2020 اولین ویدیوی رسمی از این سریال را به نمایش گذاشت. ویدیو مزبور شامل صحنه‌هایی از سریال، صحبت‌های دست‌اندرکاران و نحوه انتخاب ولانی به عنوان بازیگر نقش اصلی می‌شد و خبری از لباس ابرقهرمانی کامالا خان نبود.

وب سایت Just Jared که تمرکز ویژه‌ای روی تهیه تصاویر از پشت صحنه و انتشارشان دارد، اخیرا یک پست با محوریت میس مارول کار کرده است. به لطف تصاویر مزبور، حالا می‌دانیم لباس کامالا خان در Ms. Marvel چه ویژگی‌هایی دارد. اینطور که به نظر می‌رسد، لباس مزبور بازخوردهای مثبتی را از سوی طرفداران کمیک بوک‌ها دریافت خواهد کرد؛ زیرا علی‌رغم تغییرات کوچک تمامی ویژگی‌های لباس در کمیک بوک به مدیوم لایو اکشن انتقال یافته است. در ادامه می‌توانید تصاویر را مشاهده کنید:



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.