تصاویر جدید فیلم Doctor Strange 2 شخصیت‌های مختلف آن را نشان می‌دهند

در این تصاویر، اول از همه شاهد شخصیتی جدید به نام رینترا هستیم؛ یک موجود عجیب از یک بُعد دیگر که شباهت بسیاری را با میناتور (Minotaur) از جهان اساطیری یونان باستان دارد. با این وجود، پوست او سبز است و قدرت‌های ویژه‌ای دارد. همچنین برخلاف هر موجود عجیب و غریبی که در دنیای سینمایی

کد خبر : 166409
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۳
تصاویر جدید فیلم Doctor Strange 2 شخصیت‌های مختلف آن را نشان می‌دهند


در این تصاویر، اول از همه شاهد شخصیتی جدید به نام رینترا هستیم؛ یک موجود عجیب از یک بُعد دیگر که شباهت بسیاری را با میناتور (Minotaur) از جهان اساطیری یونان باستان دارد. با این وجود، پوست او سبز است و قدرت‌های ویژه‌ای دارد. همچنین برخلاف هر موجود عجیب و غریبی که در دنیای سینمایی و کمیک‌های مارول می‌بینید، رینترا دشمن قهرمانان داستان نیست! بلکه او برای مدتی از جهانی دیگر به کامارتاج (Kamar-Taj) می‌آید تا در آنجا زندگی کرده و کنار استرنج، چیزهایی را یاد بگیرد. این در حالی است که در زمین شماره ۶۱۶ در داستان‌های کمیک، یکبار استرنج به علت مجروح شدن از بدن رنیترا برای شکست دادن دشمنان خود استفاده کرده بود! همچنین جالب است بدانید که در یک صحنه از تریلر فیلم Doctor Strange 2، شخصیت رینترا هم در نبرد کامارتاج دیده می‌شود که احتمالا همانجا هم کشته یا به شدت مجروح خواهد شد.

در میان تصاویر منتشر شده از فیلم Doctor Strange 2 بعد از رینترا، شخصیت مستر موردو به چشم می‌خورد. موردو در فیلم اول به خاطر اینکه انشنت وان (The Ancient One) از جادو و نیروی تاریک برای زنده ماندن و گرفتن قدرت استفاده کرده بود، به کلی کامارتاج و معلم خود را کنار زد و حتی در صحنه بعد از تیتراژ، یکی از افراد معلولی که او هم از نیرو تاریک برای زنده ماندن استفاده می‌کرد را دوباره به همان وضعیت بد جسمانی بازگرداند! با این حال، این موردو که در تصویر دیده می‌شود، با آن موردو که پیش‌تر در سایر آثار مارول دیده بودیم خیلی فرق می‌کند! این کاراکتر عملا از جهانی دیگر است، چراکه در خط زمانی اصلی دنیای سینمایی مارول، ما هیچ شخصیتی به نام استاد موردو نداریم و قاعدتا هم نخواهیم داشت.

و اما تصویر سوم واندا ماکسیموف را در قامت اسکارلت ویچ (Scarlett Witch) نشان می‌دهد؛ کسی که گفته شده یکی از نسخه‌های او در جهان موازی، یا شاید هم همین واندا در خط زمانی اصلی، ابرشرور اصلی داستان خواهند بود. در این اثر سینمایی طبق پوسترهای منتشر شده حداقل ۲ واندا ماکسیموف حاضر خواهند بود که یکی در تایم لاین اصلی و دیگری از جهان موازی خواهد بود. همچنین همانطور که در تصویر بعدی می‌بینید و پیش‌تر هم تایید شدن بود، سه دکتر استرنج در فیلم Doctor Strange 2 حاضر خواهند بود که در این تصویر جدید، از بالا به پایین شامل استرنج شرور، اصلی و دیفندر خواهند بود. این مورد را در دو تصویر دیگر هم می‌توانید مشذهده کنید، با این تفاوت که جای استرنج‌ها عوض شده است.

در آخر نیز تصویری از یک کمیک بوک ساختگی قرار داده شده که برای فیلم Doctor Strange In The Multiverse of Madness است. همچنین اگر به تصویری که صورت سه استرنج کنار یکدیگر گذاشته شده دقت کنید، آن‌ها خیلی شبیه به نماد خوب و بد روی دوش چپ و راست شخصیت اصلی داستان هستند!

فیلم Doctor Strange In The Multiverse of Madness برای عرضه در تاریخ ۱۶ اردیبهشت (May 6) در نظر گرفته شده است.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.