تصاویر جدید فصل یازدهم The Walking Dead با محوریت شخصیت‌های مهم منتشر شد

[ad_1] شبکه آمریکایی AMC چندی پیش نه تنها تصاویر جدید فصل یازدهم The Walking Dead را منتشر کرد، بلکه توضیحاتی را درباره آن‌ها ارائه داد. سریال Walking Dead پس از شیوع یک ویروس مرگبار و تبدیل بخش عمده جمعیت انسان‌ها به زامبی جریان دارد. شخصیت‌های اصلی گروهی از بازماندگان هستند که طی فصل‌های پیشین به

کد خبر : 76479
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۰ تیر ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۰
تصاویر جدید فصل یازدهم The Walking Dead با محوریت شخصیت‌های مهم منتشر شد

[ad_1]

شبکه آمریکایی AMC چندی پیش نه تنها تصاویر جدید فصل یازدهم The Walking Dead را منتشر کرد، بلکه توضیحاتی را درباره آن‌ها ارائه داد.

سریال Walking Dead پس از شیوع یک ویروس مرگبار و تبدیل بخش عمده جمعیت انسان‌ها به زامبی جریان دارد. شخصیت‌های اصلی گروهی از بازماندگان هستند که طی فصل‌های پیشین به مکان‌های مختلف رفته و بارها سعی کردند یک مقر برای خود ساخته و برای گسترش آن تلاش کنند. هر چند، بازماندگان هر بار مقابل چالش‌های بسیار سختی قرار گرفته و نهایتا مجبور شدند مکان مورد نظر را ترک کنند تا شاید بتوانند در نقطه دیگری از کشور به خواسته خود برسند.

الکساندریا، یکی از مهم‌ترین لوکیشن‌ها در واکینگ دد به شمار می‌رود. این منطقه محصور نخستین بار در فصل پنجم معرفی شد و طی فصل‌های پیشین به اصلی‌ترین مقر بازماندگان تبدیل شده است. البته در انتهای فصل دهم مورد حمله سختی قرار گرفت و صدمات قابل‌توجهی را متحمل شد. شخصیت‌های اصلی که بنا به دلایلی نمی‌خواهند الکساندریا را ترک کنند، باید تمام تلاش خود را به کار بگیرند تا بتوانند آن را بازسازی کرده و از همه مهم‌تر، راه حلی برای کمبود غذا بیابند؛ چالشی که هر روز بزرگتر از قبل می‌شود. به این مورد باید کامن ولث را افزود که تعدادی از بازماندگان را اسیر کرده است.

AMC چندی پیش تصاویر جدید فصل یازدهم The Walking Dead که هر کدامش به یکی از شخصیت‌های مهم داستان اختصاص دارد. نکته جالب اینجا است که شبکه آمریکایی برای کدام از شخصیت‌ها توضیحاتی را ارائه شده که شامل اشاره به نقاط ضعف و قوتشان می‌شود. در ادامه می‌توانید آن‌ها را مشاهده و مطالعه کنید:

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.