تصاویر | این گوشی‌های سامسونگ فقط تا ۹ میلیون تومان !

همواره گفته‌ایم که خرید گوشی یکی از مهم‌ترین خریدهایی است که کاربران دنیای تکنولوژی انجام می‌دهند؛ زیرا در دنیای متنوع گوشی های هوشمند و برندهای مختلف، انتخاب گزینه‌ای به‌صرفه و در عین حال کاربردی دشوار است. امروزه طیف وسیعی از کاربران متناسب با بودجه‌ای که در اختیار دارند اقدام به خرید گوشی مورد نظر خود

کد خبر : 255667
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۴ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۰
تصاویر | این گوشی‌های سامسونگ فقط تا ۹ میلیون تومان !


همواره گفته‌ایم که خرید گوشی یکی از مهم‌ترین خریدهایی است که کاربران دنیای تکنولوژی انجام می‌دهند؛ زیرا در دنیای متنوع گوشی های هوشمند و برندهای مختلف، انتخاب گزینه‌ای به‌صرفه و در عین حال کاربردی دشوار است. امروزه طیف وسیعی از کاربران متناسب با بودجه‌ای که در اختیار دارند اقدام به خرید گوشی مورد نظر خود می‌کنند و به نظر می‌رسد کاربران میان رده‌های پرقدرت در صدر جدول قرار دارند.

بهترین گوشی های سامسونگ تا سقف ۹ میلیون تومان را بشناسید

برندهای مختلفی در بازار گوشی های هوشمند مشغول فعالیت هستند و یکی از معروف و محبوب‌ترین آنها، سامسونگ است. این شرکت تولیدکننده موبایل و دیگر لوازم جانبی و قطعات گوشی، سال‌هاست که در صنعت تولید موبایل فعالیت دارد و جزو پیشروترین کمپانی‌های جهان است.

در کنار سامسونگ، باید از برندهای رقیب نظیر شیائومی، اپل، هواوی و نیز آنر نام برد که البته هواوی به علت تحریم‌های آمریکا، مدتی است از دور رقابت خارج شده و هر از چند گاهی اقدام به رونمایی از یک نسخه خاص می‌کند. البته آنر هم پیش‌تر زیرمجموعه هواوی بود، ولی به خاطر این که مشمول تحریم نشود، تبدیل به شرکتی مستقل شد و همچنان به فعالیت خود ادامه می‌دهد

کاربران سامسونگ، اپل و شیائومی از قدیم با یکدیگر چالش جدی داشته‌اند و در هر فرصتی که به دست آمده یکدیگر را مورد تمسخر قرار داده‌اند. برای مثال آیفون ۱۴ چند روز پیش رونمایی شد و سامسونگ در تبلیغ زد فلیپ ۴ کاربران آیفون را به سخره گرفت. این بازی رقابتی در بین سایر برندهای تولید گوشی هوشمند نیز وجود دارد.

به هر حال سامسونگ کمپانی محکم و ثابت‌قدمی در حوزه تولید گوشی های هوشمند است و هم در زمینه تولید میان رده‌ها و هم در حوزه پرچمداران، گل کاشته است. کاربران زیادی در سراسر جهان عاشقانه محصولات این شرکت معتبر را خریداری می‌کنند و تعصب خاصی روی این برند دارند.

اگر شما نیز از طرفداران برند سامسونگ هستید، می‌توانید در ادامه با ما همراه باشید، چرا که قصد داریم محصولاتی را از این برند معرفی کنیم که در بازه ۸ تا ۹ میلیون تومان قرار دارند و جزو بهترین‌ها محسوب می‌شوند. خوشبختانه تنوع محصولات سامسونگ به قدری بالاست که می‌توان به راحتی لیست متنوع و محشری ارائه داد. از جمله مزایا و قابلیت‌های محصولات سامسونگ می‌توان به رابط کاربری ساده و روان، پشتیبانی نرم افزاری عالی و نمایشگرهای مثال‌زدنی اشاره کرد.

۱. سامسونگ گلکسی A۳۳ ۵G

قیمت: ۷.۲۹۰.۰۰۰ میلیون تومان

  • صفحه نمایش: ۶.۴ اینچی / سوپر امولد با وضوح ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل
  • پردازنده: اگزینوس ۱۲۸۰
  • حافظه رم: ۶ یا ۸ گیگابایت
  • حافظه داخلی: ۱۲۸/۲۵۶ گیگابایت
  • دوربین: چهارگانه – ۴۸+۸+۵+۲ مگاپیکسل و سلفی ۱۳ مگاپیکسل
  • باتری: غیر قابل تعویض لیتیوم پلیمری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی

قیمت گوشی های هوشمند همچون خودرو از پایه آغاز شده و بسته به امکانات و قابلیت‌هایی که دارند، متغیر است. میزان حافظه رم و حافظه داخلی می‌تواند روی قیمت تلفن همراه تأثیر بگذارد. برای مثال قیمت یک گوشی با حافظه رم ۴ گیگابایت ۶ میلیون تومان است و همان گوشی با حافظه رم ۶ گیگابایت ۷ میلیون تومان قیمت گذاری می‌شود. گوشی سامسونگ گلکسی ای ۳۳ فایوجی نیز همین‌طور است.

این گوشی هوشمند دارای ابعاد ۸.۱ در ۷۴ در ۱۵۹.۷ میلی‌متر است و وزن ۱۸۶ گرمی آن دستان شما را برای استفاده‌های طولانی مدت اذیت نخواهد کرد. روی صفحه نمایش سوپر امولد این اسمارت فون، پوشش کورنینگ گوریلا گلس ۵ قرار گرفته و وظیفه محافظت از آن را بر عهده دارد. همچنین سایر قسمت‌های گلکسی A۳۳ ۵G همچون فریم و بدنه از جنس پلاستیک است. رنگ‌بندی گوشی میان رده ای ۳۳ سفید، مشکی، گلبهی و آبی خواهد بود.

یکی از قابلیت‌های جذابی که این گوشی هوشمند دارد، گواهی مقاومت در برابر گرد و غبار و آب یا همان IP۶۷ است و می‌تواند تا عمق یک متری به مدت ۳۰ دقیقه دوام بیاورد. همان‌طور که می‌دانید کمپانی سامسونگ برای این گوشی میان رده از یک نمایشگر Super AMOLED استفاده کرده که در نوع خود کارایی بی‌نظیری دارد.

نمایشگر ۶.۴ اینچی مذکور قادر است با نرخ نوسازی ۹۰ هرتز، ویدیوها و بازی‌ها را به نمایش بگذارد و همچنین به کمک رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ که دارد وضوح جذابی را ارائه خواهد داد. قلب تپنده Galaxy A۳۳ ۵G تراشه خود سامسونگ، یعنی اگزینوس ۱۲۸۰ است که می‌تواند به لطف حضور دو هسته ۲.۴ گیگاهرتزی Cortex-A۷۸ و نیز شش هسته ۲.۰ گیگاهرتزی Cortex-A۵۵، داده‌ها را سریع‌تر از حد انتظار پردازش کند. همچنین پردازنده گرافیکی این گوشی میان رده، Mali-G۶۸ خواهد بود که برای اغلب بازی‌ها جوابگو است.

سامسونگ گلکسی ای ۳۳ فایوجی در سه نسخه و با میزان حافظه رم ۶ یا ۸ گیگابایت و حافظه داخلی ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت در دسترس خواهد بود. بنابراین می‌توانید بسته به استفاده و نیاز خود، هر یک از میزان رم و حافظه‌های موجود را انتخاب کنید. در پنل پشتی این گوشی موبایل چهار دوربین قرار دارد که یکی از آنها سنسور ۴۸ مگاپیکسلی اصلی است.

این گوشی‌های سامسونگ را با ۹ میلیون تومان خریداری کنید

خوشبختانه سامسونگ لنز واید را مجهز به فوکوس خودکار با تشخیص فاز و لرزش‌گیر اپتیکال تصویر کرده تا ثبت تصاویر با وضوح بیشتری انجام شود. همچنین لنز فوق عریض ۸ مگاپیکسلی هیچ قابلیت چشمگیری ندارد و دو لنز دیگر منحصر به سنسور ۵ مگاپیکسلی ماکرو و ۲ مگاپیکسلی عمق‌سنج می‌شوند.

با دوربین اصلی قادر خواهید بود فیلم‌هایی با وضوح ۴K و ۳۰ فریم بر ثانیه و همچنین ۱۰۸۰p با نرخ ۳۰ الی ۱۲۰ فریم بر ثانیه ضبط کنید. دوربین ۱۳ مگاپیکسلی سلفی عملکرد نسبتا قابل قبولی در ثبت تصاویر دارد و می‌توان با لنز آن فیلم‌هایی به وضوح ۴K و نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه گرفت.

باتری گلکسی A۳۳ فایوجی مجهز به یک باتری غیر قابل تعویض لیتیوم پلیمری با ۵۰۰۰ میلی آمپر ظرفیت است و عملکرد شارژدهی آن طبق ارزیابی‌های به عمل آمده مناسب خواهد بود. به احتمال زیاد اگر کاربر معمولی باشید، تا یک شبانه‌روز بتوانید از میان رده جذاب سامسونگ کار بکشید.

۲. سامسونگ گلکسی M۵۲ ۵G

قیمت: ۸.۱۳۷.۰۰۰ میلیون تومان

این گوشی‌های سامسونگ را با ۹ میلیون تومان خریداری کنید

  • صفحه نمایش: ۶.۷ اینچی / سوپر امولد پلاس با وضوح ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل
  • پردازنده: کوالکام اسنپدراگون ۷۷۸G ۵G
  • حافظه رم: ۶ یا ۸ گیگابایت
  • حافظه داخلی: ۱۲۸ گیگابایت
  • دوربین: سه گانه – ۶۴+۱۲+۵ مگاپیکسل و دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسل
  • باتری: غیر قابل تعویض لیتیوم یونی با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی

گوشی دیگری که در رده قیمتی میان رده می‌تواند رضایت مشتریان سامسونگ را جلب کند، گلکسی M۵۲ ۵G است. این گوشی هوشمند ابعاد ۷.۴ در ۷۶.۴ در ۱۶۴.۲ میلی‌متری دارد و با وزن ۱۷۳ گرمی که دارد کاربران را خسته نخواهد کرد. بنابراین اگر دستان ظریفی دارید یا قصد دارید به مدت طولانی از گوشی موبایل خود استفاده کنید، ام ۵۲ گزینه ایده‌آلی محسوب می‌شود.

صفحه نمایشی که برای گلکسی M۵۲ فایوجی در نظر گرفته شده، سوپر امولد پلاس است. این نمایشگر ۶.۷ اینچی با وضوح ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ مگاپیکسلی که دارد و به همراه نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتزی، تصویر با کیفیت و شفافی در اختیار کاربران قرار می‌دهد. سرعت پردازش اطلاعات صفحه نمایش و رزولوشن آن از نقاط قوتی است که شما را راضی می‌کند.

در مرکز سامسونگ Galaxy M۵۲ ۵G، تراشه قدرتمند و میان رده کوالکام اسنپدراگون ۷۷۸ جی فایوجی تعبیه شده است. معماری ساخت این تراشه شش نانومتری است و پردازنده مرکزی هشت هسته‌ای آن متشکل از چهار هسته ۲.۴ گیگاهرتزی Kryo ۶۷۰ و چهار هسته ۱.۸ گیگاهرتزی Kryo ۶۷۰ به همراه پردازشگر گرافیکی Adreno ۶۴۲L خواهد بود.

این گوشی‌های سامسونگ را با ۹ میلیون تومان خریداری کنید

این اسمارت فون جذاب از سری M در دو نسخه ۶ یا ۸ گیگابایتی رم و یک نسخه حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی عرضه شده و نوع حافظه آن eMMC ۵.۱ است. البته برای کاربرانی که نیاز به فضای ذخیره سازی بیشتری دارند، درگاه میکرو اس دی تعبیه شده که می‌توان از آن استفاده کرد.

سامسونگ گلکسی ام ۵۲ فایوجی در پنل پشتی مجهز به سه دوربین عریض، فوق عریض و ماکرو است که به ترتیب ۶۴، ۱۲ و ۵ مگاپیکسل توان تصویربرداری دارند. لنز اصلی این گوشی مجهز به فوکوس خودکار تشخیص فاز است و سایر حسگرها قابلیت منحصربه‌فرد و خاصی ندارند. یکی از نکات مهمی که در ساختار دوربین این گوشی دیده نمی‌شود، لنز عمق سنجی است که اغلب در گوشی های میان رده وجود دارد. به هر حال شرکت سامسونگ تصمیم گرفته این لنز را به هر علتی حذف کند.

همچنین کاربران می‌توانند با دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی گلکسی M۵۲ ۵G، تصاویر نسبتا با کیفیتی ثبت کنند. قابلیت فیلم برداری با دوربین اصلی و کیفیت ۴K تنها با نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه در دسترس خواهد بود. انرژی این میان رده خوش قیمت از طریق یک باتری غیر قابل تعویض لیتیوم یونی با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی آمپر تأمین می‌شود و می‌توان آن را با شارژر ۲۵ واتی سریع شارژ نمود.

۳. سامسونگ گلکسی A۵۳ ۵G

قیمت: ۸.۴۰۰.۰۰۰ میلیون تومان

این گوشی‌های سامسونگ را با ۹ میلیون تومان خریداری کنید

  • صفحه نمایش: ۶.۵ اینچی / سوپر امولد با وضوح ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل
  • پردازنده: اگزینوس ۱۲۸۰
  • حافظه رم: ۶ یا ۸ گیگابایت
  • حافظه داخلی: ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت
  • دوربین: چهارگانه – ۶۴+۱۲+۵+۵ مگاپیکسل و دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسل
  • باتری: غیر قابل تعویض لیتیوم پلیمری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی

ابتدا از بدنه پلاستیکی سامسونگ گلکسی A۵۳ ۵G شروع می‌کنیم. این گوشی هوشمند با صفحه نمایش سوپر امولد و کورنینگ گوریلا گلس ۵ محافظت می‌شود. نمایشگر ۶.۵ اینچی ای ۵۳ وضوح ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسلی ارائه می‌دهد و نرخ نوسازی تصویر در آن به ۱۲۰ هرتز خواهد رسید.

از جمله مزایای داشتن این گوشی می‌توان به گواهی مقاومت IP۶۷ اشاره کرد. این گواهی تضمین می‌کند که موبایل شما در برابر گرد و غبار و خاک و آب مقاومت خوبی از خود نشان دهد و تا عمق یک متری در آب به مدت ۳۰ دقیقه دوام می‌آورد. قلب تپنده این گوشی هوشمند را تراشه اگزینوس ۱۲۸۰ همراهی می‌کند و عملکرد نسبتا مناسبی را از آن شاهد هستیم.

پردازنده مرکزی گلکسی A۵۳ فایوجی متشکل از دو هسته ۲.۴ گیگاهرتزی و شش هسته ۲.۰ گیگاهرتزی است و بر پایه اندروید ۱۲ و رابط کاربری One UI ۴.۱ عرضه خواهد شد. گوشی میان رده سامسونگ در دو نسخه ۶ یا ۸ گیگابایتی رم و دو نسخه حافظه داخلی قابل خریداری است و اگر برای کاربران فضای داخلی آن کم بود می‌توانند از درگاه کارت حافظه جانبی بهره ببرند.

این گوشی‌های سامسونگ را با ۹ میلیون تومان خریداری کنید

میان رده خوش قیمت سامسونگ در پنل پشتی خود مجهز به چهار دوربین عریض، فوق عریض، ماکرو و تشخیص عمق است که هر یک از آنها به ترتیب ۵/۵/۱۲/۶۴ مگاپیکسل قدرت برای عکس گرفتن دارند. خوشبختانه لنز اصلی ۶۴ مگاپیکسلی مجهز به فوکوس خودکار با تشخیص فاز و لرزشگیر اپتیکال تصویر است، ولی سایر حسگرها چنین قابلیتی ندارند.

همچنین برای فیلم برداری با این دوربین می‌توان وضوح ۴K را با نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه داشت. دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی است و می‌توان با آن فیلم برداری ۴K با همان نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه انجام داد.

انرژی مورد نیاز سامسونگ Galaxy A۵۳ ۵G از طریق یک باتری قدرتمند ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی تأمین می‌شود و سامسونگ برای شارژ کردن آن از شارژر سریع ۲۵ واتی بهره گرفته است. از جمله قابلیت‌های این اسمارت فون می‌توان به حسگر اثر انگشت اپتیکال زیر نمایشگر اشاره کرد.

۴. سامسونگ گلکسی A۵۲s

قیمت: ۹.۵۲۰.۰۰۰ میلیون تومان

این گوشی‌های سامسونگ را با ۹ میلیون تومان خریداری کنید

  • صفحه نمایش: ۶.۵ اینچی / سوپر امولد با وضوح ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل
  • پردازنده: کوالکام اسنپدراگون ۷۷۸G ۵G
  • حافظه رم: ۶ یا ۸ گیگابایت
  • حافظه داخلی: ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت
  • دوربین: چهارگانه – ۶۴+۱۲+۵+۵ مگاپیکسل و دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسل
  • باتری: غیر قابل تعویض لیتیوم یونی با ظرفیت ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی

شباهت‌های بسیاری میان سامسونگ گلکسی A۵۲ و سامسونگ گلکسی A۵۲s وجود دارد، اما تفاوت‌هایی نیز میان آنها دیده می‌شود و همین تفاوت‌هاست که منجر به انتخاب یکی و کنار گذاشتن دیگری خواهد شد. این گوشی میان رده از سری A دارای ابعاد ۱۵۹.۹ در ۷۵.۱ در ۸.۴ میلی‌متری است و با وزن ۱۸۹ گرمی که دارد، تلفن همراهی خوش‌دست محسوب می‌شود.

نمای پشتی گلکسی ای ۵۲ اس از جنس پلاستیک و نمای جلوی شیشه‌ای آن مجهز به گوریلا گلس ۵ است. همچنین این میان رده جذاب از گواهی مقاومت در برابر گرد و غبار و آب یا همان IP۶۷ بهره می‌برد و می‌تواند در عمیق یک متری آب به مدت ۳۰ دقیقه دوام بیاورد.

در مرکز این اسمارت فون تراشه کوالکام اسنپدراگون ۷۷۸ جی فایوجی تعبیه شده که با لیتوگرافی شش نانومتری ساخته شده است. این چیپست می‌تواند کارهای متعددی برای شما انجام دهد. همچنین پردازنده مرکزی آن از چهار هسته ۲.۴ گیگاهرتزی و چهار هسته ۱.۹ گیگاهرتزی به همراه پردازشگر گرافیکی Adreno ۶۴۲L تشکیل می‌شود.

این گوشی‌های سامسونگ را با ۹ میلیون تومان خریداری کنید

سامسونگ Galaxy A۵۲s در دو نسخه ۶ یا ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی عرضه شده است. اگر این میزان فضای ذخیره‌سازی برایتان ناکافی است می‌توانید از درگاه کارت حافظه میکرو اس دی بهره ببرید.

دوربین این میان رده جذاب یکی از نقاط قوت آن محسوب می‌شود، چرا که مجهز به یک سنسور ۶۴ مگاپیکسلی با فوکوس خودکار تشخیص فاز و لرزشگیر اپتیکال تصویر است. سه حسگر دیگر این گوشی فوق عریض، ماکرو و عمق سنج خواهد بود که هر یک به ترتیب ۱۲، ۵ و ۵ مگاپیکسلی هستند. همچنین دوربین سلفی نیز ۳۲ مگاپیکسلی خواهد بود.

گلکسی ای ۵۲ اس انرژی خود را از یک باتری غیر قابل تعویض لیتیوم یونی با ظرفیت ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی می‌گیرد و درون جعبه یک شارژر ۲۵ واتی سریع به همراه دارد. با این شارژر می‌توانید صفر تا صد ظرفیت باتری را تنها در ۷۵ دقیقه پر کنید.

۵. سامسونگ گلکسی A۵۲

قیمت: ۸.۰۰۰.۰۰۰ میلیون تومان

این گوشی‌های سامسونگ را با ۹ میلیون تومان خریداری کنید

  • صفحه نمایش: ۶.۵ اینچی / سوپر امولد با وضوح ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل
  • پردازنده: کوالکام اسنپدراگون ۷۲۰G
  • حافظه رم: ۶ یا ۸ گیگابایت
  • حافظه داخلی: ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت
  • دوربین: چهارگانه – ۶۴+۱۲+۵+۵ مگاپیکسل و دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسل
  • باتری: غیر قابل تعویض لیتیوم پلیمری با ظرفیت ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی

سامسونگ گلکسی A۵۲، مدل ارزان‌تر و البته پایه‌ی همان گوشی هوشمندی است که پیش‌تر با نام A۵۲s معرفی کردیم. این میان رده جذاب ابعاد ۱۵۹.۹ در ۷۵.۱ در ۸.۴ میلی‌متری دارد و با وزن ۱۸۹ گرم دشواری برای انجام طولانی‌مدت کارهای روزمره ایجاد نخواهد کرد. همچنین گلکسی ای ۵۲ از قابلیت مقاومت در برابر گرد و غبار و آب یا همان IP۶۷ بهره می‌برد.

پنل صفحه نمایش سوپر امولد این اسمارت فون ۶.۵ اینچی است و روشنایی آن به ۸۰۰ نیت می‌رسد. ۸۴.۹ درصد از پنل جلویی را صفحه نمایش پوشانده و وضوح ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل به همراه قابلیت نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی باعث می‌شود ویدیوها و بازی‌ها با کیفیتی بهتر و روان‌تر به نمایش دربیایند.

قلب تپنده سامسونگ Galaxy A۵۲ را تراشه کوالکام اسنپدراگون ۷۲۰ جی تشکیل می‌دهد. پردازنده مرکزی این گوشی میان رده متشکل از دو هسته ۲.۳ گیگاهرتزی Kryo ۴۶۵ Gold و شش هسته ۱.۸ گیگاهرتزی Kryo ۴۶۵ Silver به همراه پردازشگر گرافیکی Adreno ۶۱۸ است.

گوشی مذکور در دو نسخه حافظه رم ۶ یا ۸ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایتی به فروش می‌رسد. همچنین برای آن دسته از کاربرانی که تصور می‌کنند فضای ذخیره سازی محدودی در اختیار دارند، درگاه کارت حافظه جانبی میکرو اس دی تعبیه شده است.

از همه این‌ها که بگذریم، سامسونگ گلکسی ای ۵۲ در پنل پشتی خود مجهز به چهار دوربین عریض، فوق عریض، ماکرو و عمق سنج است. خوشبختانه لنز اصلی ۶۴ مگاپیکسلی مجهز به فوکوس خودکار با تشخیص فاز و لرزشگیر اپتیکال تصویر است، ولی سه سنسور دیگر دارای قابلیتی منحصربه‌فرد نیستند.

این گوشی‌های سامسونگ را با ۹ میلیون تومان خریداری کنید

سه لنز فوق عریض، ماکرو و عمق سنج به ترتیب ۱۲، ۵ و ۵ مگاپیکسلی خواهند بود. همچنین دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی می‌تواند تصاویری نسبتا خوب را ثبت کند. دوربین اصلی این امکان را در اختیار کاربران قرار می‌دهد تا بتوانند با رزولوشن ۴K و نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه، فیلم‌برداری کنند.

انرژی مورد نیاز این اسمارت فون از طریق یک باتری غیر قابل تعویض لیتیوم پلیمری ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی تأمین می‌شود و کمپانی سامسونگ داخل جعبه آن یک شارژر سریع ۲۵ واتی هم تعبیه کرده است. از دیگر قابلیت‌های این موبایل می‌توان به اسپیکر استریو و حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر اشاره کرد.

۲۲۷۲۲۷



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.