تصاویر انیمیشن Injustice ابرقهرمانان و ابرشروران را در کنار هم نشان می‌دهد

[ad_1] رسانه خانگی وارنر ساعاتی قبل تصاویر انیمیشن Injustice را در فضای مجازی به اشتراک گذاشت که ابرقهرمانان و ابرشروران را در کنار هم نشان می‌دهند. بخش انیمیشن و رسانه خانگی وارنر در مه سال جاری میلادی اعلام کردند اثر جدیدشان با اقتباس از بازی ویدیویی Injustice: Gods Among Us و کمیک بوک Injustice: Gods

کد خبر : 111542
تاریخ انتشار : جمعه ۹ مهر ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۴
تصاویر انیمیشن Injustice ابرقهرمانان و ابرشروران را در کنار هم نشان می‌دهد

[ad_1]

رسانه خانگی وارنر ساعاتی قبل تصاویر انیمیشن Injustice را در فضای مجازی به اشتراک گذاشت که ابرقهرمانان و ابرشروران را در کنار هم نشان می‌دهند.

بخش انیمیشن و رسانه خانگی وارنر در مه سال جاری میلادی اعلام کردند اثر جدیدشان با اقتباس از بازی ویدیویی Injustice: Gods Among Us و کمیک بوک Injustice: Gods Among Us: Year One ساخته می‌شود. آن‌ها همچنین تاکید داشتند اثر مزبور بخشی از فرنچایز DC Universe Animated Original Movies خواهد بود اما داستانش در جهانی متفاوت روایت می‌شود. از شخصیت‌های حاضر در انیمیشن می‌توان به بتمن، سوپرمن، سایبورگ، هارلی کویین، جوکر، واندر وومن و لوئیس لین اشاره کرد که آنسون مانت (Anson Mount)، جاستین هارتلی (Justin Hartley)، برندن مایکل هال (Brandon Michael Hall)، گیلیان جیکوبز (Gillian Jacobs)، کوین پولاک (Kevin Pollak)، جنت ورنی (Janet Varney) و لائورا بیلی (Laura Bailey) وظیفه صداپیشگی‌شان را بر عهده دارند.

طبق اطلاعاتی که از داستان انیمیشن Injustice موجود است، جوکر موفق می‌شود نقشه بی‌نقص خود را اجرایی کرده و باعث مرگ لوئیس لین و فرزندی شود که داخل شکمش داشت. سوپرمن که نمی‌تواند با غم چنین اتفاق تلخی کنار بیاید، جوکر را در اقدامی غیرمنتظره کشته و تصمیم می‌گیرد یک حکومت تمامیت‌خواه ایجاد کند؛ حکومتی استبدادی که روی تمامی جنبه‌های زندگی شهروندان خود نظارت سفت و سخت دارد. مرد پولادین گمان می‌کند تنها به این صورت می‌تواند از فجایع مشابه جلوگیری کند. مطابق انتظار، ابرقهرمانان که آرمان‌های متفاوتی دارند، مقابل کلارک کنت ایستاده و سعی می‌کنند متوقفش کنند.

رسانه خانگی وارنر ساعاتی قبل تصاویر انیمیشن Injustice را منتشر کرد که تعدادشان به رقم ۴ می‌رسد. تصویر شماره یک تعدادی از ابرقهرمانان مانند واندروومن و شزم را در کنار هم نشان می‌دهد. تصویر شماره ۲ و شماره ۳ روی گرین اَرو و هارلی کوئین تمرکز دارند. تصویر پایانی هم تعدادی از ابرقهرمانان و ابشرورها را کنار هم نشان می‌دهد. ظاهرا گرین لنترن قصد دارد از آن‌ها در برابر تهدیدی جدی محافظت کند. در ادامه می‌توانید آن‌ها را مشاهده کنید:

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.