تصاویری کمیاب از قبایل دور از تمدن که یک پهباد ثبت کرده است!

[ad_1] تصاویر خیره کننده ای که برای Survival International گرفته شده است، نگاهی بی نظیر به زندگی منزوی قبایل مختلف دور از باقی جهان می دهد. از سنتینل‌های مرموز در جزیره سنتینل شمالی، هند، تا قبایل آمازونی در نزدیکی دره رودخانه جاوری برزیل در مرز پرو، این عکس‌ها مناظر هوایی جذابی را ارائه می‌دهند. عکس

کد خبر : 476182
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۷:۲۰
تصاویری کمیاب از قبایل دور از تمدن که یک پهباد ثبت کرده است!

[ad_1]

تصاویر خیره کننده ای که برای Survival International گرفته شده است، نگاهی بی نظیر به زندگی منزوی قبایل مختلف دور از باقی جهان می دهد. از سنتینل‌های مرموز در جزیره سنتینل شمالی، هند، تا قبایل آمازونی در نزدیکی دره رودخانه جاوری برزیل در مرز پرو، این عکس‌ها مناظر هوایی جذابی را ارائه می‌دهند.

عکس های هواپیماهای بدون سرنشین اثباتی بر وجود قبایل دست نخورده

یک ویدیوی تلفیقی مسحورکننده که در کانال یوتیوب Death Island Expeditions در سال 2018 به اشتراک گذاشته شد، بیش از 3.5 میلیون بازدید را به خود اختصاص داد و این سکونت‌گاه های دورافتاده و ساکنان آنها را به نمایش گذاشت. مردم قبیله، مسلح به تیر و کمان سنتی، با کنجکاوی به هواپیماهای بدون سرنشین معلق بین زمین و اسمان نگاه می‌کنند و بینش تکان‌دهنده‌ای از دنیای دست‌نخورده‌شان ارائه می‌دهند.

زندگی افراد قبیله با زندگی ما متفاوت است

بینندگان مجذوب شده در یوتیوب به شدت از تفاوت زیاد بین زندگی خودشان و زندگی این قبیله و قبایل بدون تمدن ابراز شگفتی کردند. یکی از کامنت‌گذاران شگفت‌زده نوشته بود، «متحیرم که زندگی ما چقدر متفاوت است. این واقعیت که آنها حتی از وجود خواربارفروشی ها، کارخانه ها، تلفن ها، رسانه های اجتماعی و بسیاری چیزهای دیگر حتی خبر نداردند، خیلی سورئال است.»

این قبایل دست نخورده اکنون در خطر هستند و نیاز به محافظت دارند

قبایل بدون تمدن

FUNAI، بنیاد ملی سرخپوستان برزیل، نقشی محوری در تدوین سیاست‌های مربوط به قبایل بومی ایفا می‌کند و ضمن مشارکت در ضبط فیلم‌های هواپیماهای بدون سرنشین بر تعهد آنها به حفظ این فرهنگ‌ها تاکید می‌کند. چنانچه توسط Survival International گزارش شده است، در حالی که برخی از تصاویر به سال 2008 باز می گردد، اهمیت این تصاویر بصری باقی می ماند، همانطوری که توسط کارشناس قبایل بدون تماس یعنی خوزه کارلوس تاکید شده است. او بر نیاز فوری به محافظت از این قبایل در برابر تهدیدات خارجی، مانند فعالیت‌های غیرقانونی چوب‌برداری از پرو تاکید کرد.

او گفت: «ما پرواز را انجام دادیم تا خانه‌هایشان را نشان دهیم، نشان دهیم که آنجا هستند، نشان دهیم که وجود دارند.»

یک فیلم نیز در این رابطه منتشر شده است. فیلم «ماموریت»، مستندی تکان‌دهنده به کارگردانی آماندا مک‌بین و جسی ماس، سرنوشت غم‌انگیز مبلغ آمریکایی جان آلن چاو را روشن می‌کند. تلاش شوم او برای برقراری ارتباط با مردم سنتینل در سال 2018 منجر به مرگ نابهنگام او شد و این پیام را داشت که بین کنجکاوی و احترام به این جوامع منزوی تعادل ظریفی وجود دارد و شما باید بتوانید این تعادل را حفظ کنید!

 

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.