تصاویری وحشتناک از درگیری هواداران فوتبال در ایتالیا

تیم‌های ناپولی و فرانکفورت از ساعت ۲۳:۳۰ در حالی در ورزشگاه دیه‌گو مارادونا به مصاف هم می‌روند که فضای شهر ناپل به شدت امنیتی شده است. هواداران فرانکفورت خشمگین از تصمیم اخیری که آنها را از حضور در ورزشگاه برای این بازی منع کرده، خیابان‌های شهر ناپل را به آشوب کشیدند و با پلیس این

کد خبر : 334000
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۰:۲۰
تصاویری وحشتناک از درگیری هواداران فوتبال در ایتالیا


تیم‌های ناپولی و فرانکفورت از ساعت ۲۳:۳۰ در حالی در ورزشگاه دیه‌گو مارادونا به مصاف هم می‌روند که فضای شهر ناپل به شدت امنیتی شده است.

هواداران فرانکفورت خشمگین از تصمیم اخیری که آنها را از حضور در ورزشگاه برای این بازی منع کرده، خیابان‌های شهر ناپل را به آشوب کشیدند و با پلیس این شهر درگیر شدند.

کلودیو پالومبا، بخش‌دار شهر ناپل، چند روز پیش طی بیانه‌ای رسمی اعلام کرد که هواداران ساکنین شهر فرانکفورت آلمان حق خرید بلیت بازی برگشت بین تیم‌های ناپولی و فرانکفورت که در ورزشگاه دیه‌گو آرماندو ماردونا برگزار می‌شود را ندارند.

این تصمیم بعد از جنجال بازی رفت در فرانکفورت و برای جلوگیری از آشوب احتمالی در جریان بازی اتخاذ شد اما به نظر می‌رسد ناپلی‌ها فکر این را نکرده بودند که احتمال دارد فرانکفورتی‌ها خود را تا این شهر رسانده و خشم خود را خارج از ورزشگاه خالی کنند.

فیلیپ رشکه، عضو هیات مدیره باشگاه آینتراخت، در اعتراض به این تصمیم ناپلی‌ها گفته بود: “این تصمیم ایتالیا منصفانه بودن چمپیونزلیگ را زیر سوال می‌برد و برای اولین بار است که در فوتبال اروپا شاهد چنین اتفاقی هستیم. این روز غم‌انگیزی برای فوتبال است”. هواداران فرانکفورت هم بی‌توجه به محدودیت یادشده خود را به ناپل رساندند تا از امروز صبح فضایی امنیتی در شهر به وجود بیاید.

صدها هوادار فرانکفورت با اسکورت پلیس در یک هتل اسکان داده شده بوده و حق خروج از این مکان را نداشتند. پلیس شهر ناپل تصمیم داشت آنها را تا بعد از پایان بازی در آنجا حبس کند که البته از همان ابتدا امری بعید به نظر می‌رسید. ممانعت از خروج این هواداران و تجمع آنها مقابل ورزشگاه باعث شد تا یک درگیری شدید میان پلیس و این جمع چند صدنفره به وجود بیاید.

همه چیز از آنجا شروع شد که هواداران آلمانی مجبور شدند سوار اتوبوس‌هایی شوند که آنها را به هتل محل اقامتشان برمی‌گرداند. در آن لحظه، ده‌ها نفر از اغتشاش‌گران با صورت‌های پوشانده ظاهر شدند و درگیری شروع شد. درحالی‌که پلیس، با تجهیزات ضدشورش، مشغول تقسیم جناح‌ها و متفرق کردن اولتراها بود.

تصاویری وحشتناک از درگیری هواداران فوتبال در ایتالیا

این افراد صورت‌های خود را پوشانده و در سطح شهر ناپل با پرتاب اشیا و واژگون کردن سطل‌های زباله مکانیزه شیشه‌های اتوبوس حامل هواداران فرانکفورت را شکستند. آنها همچنین یک ماشین پلیس را هم به آتش کشیدند و دعوا را حسابی داغ کردند تا پلیس ناپل نیز حالتی تهاجمی به خود بگیرد و اقدام به ضرب و شتمشان کند. بعد از این مرحله بود که دیگر تفکیک هواداران ناپل و فرانکفورت ممکن نبود و هرج و مرج به اوج خود رسیده بود.

ناپولی دیدار رفت را با پیروزی ۲-۰ در خانه فرانکفورت به پایان رساند تا کار آسانی برای صعود در بازی برگشت داشته باشد. حالا باید دید در این جو متشنج چه اتفاقاتی داخل زمین شاهد خواهیم بود.

تصاویری وحشتناک از درگیری هواداران فوتبال در ایتالیا

۲۵۱۲۵۱



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.