تصاویری از پریسا اکبرنژاد بازیگر ۱۱ ماهه فیلم دو نفر و نصفی، بعد از ۳۳ سال!

[ad_1] نام: پریسا نام خانوادگی: اکبرنژاد تاریخ تولد: 1369 محل تولد: تهران وضعیت تاهل: متاهل حتی فکرش را هم نمی کنید نوزاد دختر فیلم دو نفر و نصفی در 33 سالگی چقدر زیبا شده است. در ادامه می توانید به خواندن بیوگرافی پریسا اکبرنژاد بازیگر نوزاد فیلم دو نفر و نصفی بپردازید. بیوگرافی پریسا اکبر

کد خبر : 475906
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۹:۲۳
تصاویری از پریسا اکبرنژاد بازیگر ۱۱ ماهه فیلم دو نفر و نصفی، بعد از ۳۳ سال!

[ad_1]

بیوگرافی پریسا اکبر نژاد

نام: پریسا

نام خانوادگی: اکبرنژاد

تاریخ تولد: 1369

محل تولد: تهران

وضعیت تاهل: متاهل

حتی فکرش را هم نمی کنید نوزاد دختر فیلم دو نفر و نصفی در 33 سالگی چقدر زیبا شده است. در ادامه می توانید به خواندن بیوگرافی پریسا اکبرنژاد بازیگر نوزاد فیلم دو نفر و نصفی بپردازید.

بیوگرافی پریسا اکبر نژاد

بیوگرافی پریسا اکبر نژاد

پریسا اکبرنژاد کودک خردسال فیلم دو نفر و نصفی در سال 1369 در تهران به دنیا آمده است. او در فیلم دو نفر و نصفی، نقش نوزاد خانواده را بر عهده داشت. فیلم دو نفر و نصفی ساخته سال 1370 است.

شهرت پریسا اکبرنژاد با فیلم دو نفر و نصفی

شهرت پریسا اکبرنژاد با فیلم دو نفر و نصفی

پریسا اکبرنژاد، به عنوان بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون در فیلم دو نفر و نصفی نقش نوزادی به نام پریسا را بازی می کرد که با همین نقش نیز به شهرت رسید. با این حال خانم بازیگر کمتر در عرصه بازیگری دیده شده است و پس از این قش دیگر هرگز هیچگونه فعالیتی در زمینه هنرپیشگی نداشته است.

مهاجرت از ایران

مهاجرت از ایران

در واقع پریسا اکبرنژاد سال هاست که از ایران مهاجرت کرده و اینجا زندگی نمی کند.

پریسا اکبرنژاد اولین بازیگر کودک 11 ماه سینما

اما تاکنون خانم اکبرنژاد به عنوان اولین بازیگر کودک 11 ماهه سینمای ایران شناخته می شود.

همانطور که گفتیم پریسا اکبرنژاد از 11 ماهگی بازیگری را شروع کرد و برای اولین بار در سال 1370 با نقش آفرینی در فیلم دو نفر و نصفی روی پرده سینما رفت. با این حال هر چند این نوزاد کوچک در این فیلم به شهرت زیادی دست یافت اما پس از آن در هیچ فیلم یا سریالی بازی نکرد. آنچه از گزارش ها پیداست ظاهرا خانواده اش علاقه چندانی به کار او در سینما و بازیگری نداشتند. او در حال حاضر شغل دیگری دارد و خارج از ایران زندگی می کند.

ازدواج و همسر پریسا اکبرنژاد

خانم اکبرنژاد ازدواج کرده و متاهل است. اما اطلاعات زیادی از همسر او در دست نیست.

فیلم دو نفر و نصفی

فیلم دو نفر و نصفی

فیلم نوستالژیک دو نفر و نصفی ساخته یدالله صمدی است که در آن فرامرز قریبیان و علیرضا خمسه با پریسا اکبرنژاد نقش آفرینی کرده اند.

خلاصه داستان:

داستان فیلم از اینجا شروع می شود که فرامرز قریبیان و علیرضا خمسه به طور کاملا اتفاقی دختر 11 ماهه‌‌ای را مقابل در خانه خود پیدا می‌کنند و برای مدتی مسئولیت نگهداری او را بر عهده دارند. پریسا اکبرنژاد، همان نوزادی است که در سال 1370 برای این نقش جلوی دوربین یدالله صمدی حاضر می شود و نامش را برای همیشه در حافظه مردم ثبت می کند.

پریسا اکبرنژاد در کنار علیرضا خمسه

“زن جوانی که نقش آن را (آتنه فقیه‌نصیری) بازی می کند، دختر 11 ماهه‌اش، پریسا را به پارک می‌بَرَد، اما کالسکه در سراشیبی پارک به حرکت درمی‌آید و از پارک خارج می‌شود. هرچند زن مسافتی از مسیری را به دنبال کالسکه می‌دود، اما در آخر آن را گم می‌کند. کالسکه مقابل خانه دو پسرعمو، به نام‌های خسرو (فرامرز قریبیان) و علی‌رضا (علیرضا خمسه)، متوقف می کند. خسرو راننده و علیرضا عکاس دوره‌گرد و دلقک است. پسرعموها تلاش می‌کنند وظیفه نگهداری پریسا را به دیگران بسپارند و از دست او خلاص شوند، اما کسی حاضر نمی‌شود از او نگهداری کند. در نهایت، آن ها مجبور می‌شوند خودشان از پریسا مراقبت کنند. آن نیز در طول نگهداری از نوزاد، به او علاقه مند می شوند و حضور نوزاد زندگی دو پسرعموی مجرد را به طور کامل تغییر می دهد… . اگر هنوز این سریال را ندیده اید، پیشنهاد می کنیم همین امروز آن را تماشا کنید.

همانطور که گفتیم شخصیت اصلی این فیلم متعلق به همین نوزاد 11 ماه است که پریسا اکبرنژاد نقش آن را بر عهده دارد و در کنار بازیگرانی چون علیرضا خمسه، فرامرز قریبیان، آتنه فقیه نصیری، لوریک میناسیان، اکبر دودکار، اصغر زمانی، فرخ لقا هوشمند، محرم بسیم و… نقش آفرینی کرده است.

تغییر چهره پریسا اکبرنژاد در کنار همسرش

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.