تشکر بازیکن خط خورده تیم ملی از آلکنو!

مهری رنجبر: بدون تعارف باشگاه های صربستانی و ایتالیایی به همین راحتی بازیکن خارجی را جذب تیم های شان نمی کنند.به قول ما ایرانی ها “یارو باید چیزی در چنته داشته باشد” تا بتواند در تیم های آنها بازی کند.فصل قبل حضور در لیگ صربستان را تجربه کرد و حالا باشگاه مودنا ایتالیا دربه در

کد خبر : 77161
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۲ تیر ۱۴۰۰ - ۶:۰۵
تشکر بازیکن خط خورده تیم ملی از آلکنو!



مهری رنجبر: بدون تعارف باشگاه های صربستانی و ایتالیایی به همین راحتی بازیکن خارجی را جذب تیم های شان نمی کنند.به قول ما ایرانی ها “یارو باید چیزی در چنته داشته باشد” تا بتواند در تیم های آنها بازی کند.فصل قبل حضور در لیگ صربستان را تجربه کرد و حالا باشگاه مودنا ایتالیا دربه در دنبال بردیا است تا هر طور شده این بازیکن ملی پوش را به تیم خودش ببرد.پیشنهاد آنها سه ساله است اما بردیا هنوز جوابی به آنها نداده است.

او یک استعداد خالص است اما جایی در تفکرات آلکنوی روسی برای المپیک ندارد.همان روزی که سرمربی والیبال روی نام او خط قرمز کشید صدای اعتراض خیلی ها به گوش رسید.اینکه تیم سفارشی است و بازیکنان سفارشی دارد.اینکه مگر می شود یکی مثل بردیا سعادت که ازستاره های ایران در لیگ ملت ها بود جایی در لیست نهایی برای المپیک نداشته باشد.اینکه…

سعادت تازه 18 ساله است و شانس این را دارد که در المپیک بعدی حضور داشته باشد با این حال حس و حالی که دارد را هیچ کسی غیر از خودش نمی تواند درک کند.از لابلای حرف هایی که زده می شود به راحتی فهمید ک بغض فرو خورده ای دارد اما هرگز به روی خودش نمی آورد.

*تو با خط خوردن از ترکیب تیم ملی برای المپیک چه کار می کنی؟

من چند روزی استراحت کردم و دوباره تمریانم را ادامه می دهم. من با تیم جوانان تمرین می کنم تا اماده باشم تا همان طور که الکنو گفت اگر تیم به من نیاز داشت و ترکیب تغییر داشت، بتوانم به تیم کمک کنم.

*وقتی از ترکیب تیم ملی خط خوردی ناراحت نشدی؟

صد درصد ناراحت شدم ، اما این خط خوردن تلگری است، تا برای عملکرد درخشان تر در آینده، تلاشم را بیشتر کنم. باید همه سعی ام را بکار ببرم تا نکات مدنظر مربی تیم، هر که می خواهد باشد را  بدون کم و کاست اجرا کنم.

*این روزها ، با اینکه تو با تیم کره ای برای فصل جدید قرارداد بسته ای، اما حرف از این است که با درخشش تو در لیگ ملتها، شاید قرارداد امضا نکرده بودی، مبلغ بالاتر می رفت؟

من قرار با باشگاه مودنا قرارداد ببندم اما طبق قوانین لیگ سری a ایتالیا، بازی کمتری به من در مودنا می رسید، نیمکت نشینی و بازی کمتر باعث تا با مودنا به توافق  نرسم. به همین خاطر با تیم کره ای را انتخاب کردم. چرا که برای من بازی مهم است نه نیمکت نشینی تیمی پرآوازه.

*کاربا آلکنو چطور بود؟

من از آلکنو تشکر می کنم بابت انتخابم برای لیگ ملتها و فرصت بازی درآنجا. چرا که ریمینی برای من  18 ساله، تجربه خیلی خوبی بود. در این سن با تیم ملی و کنار ستاره های بزرگ والیبال ایران ، مقابل غولهای  دنیا بازی کردم . من همه تلاشم را می کنم تا با استفاده از این تجربه در آینده یکی از بهترین ها باشم.

*به نظرت با شرایطی که تیم ملی دارد، در المپیک چه نتیجه ای می گیرد؟

درست است که من به المپیک نمی روم اما دلم با تیم است و امیدوارم بچه ها بهترین نتیجه را بگیرند تا پرچم والیبال ایران را بالا بماند و دل مردم هم شاد شود. البته ما یکی از بهترین  مربیان والیبال دنیا را با رزومه درخشان داریم ، مربی که قهرمانی المپیک را در کارنامه اش دارد ، بنابراین من به نتیجه تیم در المپیک امیدوارمف هر چند کار راحتی هم ندارد.

251 251



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.