تسلا همچنان 218 میلیون دلار بیت کوین دارد – ایلان ماسک انتظار دارد شرکت ارزشی بیشتر از ترکیب اپل و آرامکو عربستان داشته باشد – اخبار ویژه بیت کوین

[ad_1] ترازنامه سه ماهه سوم تسلا نشان می دهد که این شرکت خودروهای الکتریکی همچنان ۲۱۸ میلیون دلار بیت کوین در اختیار دارد. ایلان ماسک، مدیرعامل این شرکت ادعا می‌کند که ارزش تسلا می‌تواند بیشتر از مجموع اپل و آرامکو عربستان باشد. مدیر اجرایی همچنین از خرید توییتر “هیجان زده” است. تسلا هنوز ۲۱۸ میلیون

کد خبر : 270021
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۰
تسلا همچنان 218 میلیون دلار بیت کوین دارد – ایلان ماسک انتظار دارد شرکت ارزشی بیشتر از ترکیب اپل و آرامکو عربستان داشته باشد – اخبار ویژه بیت کوین

[ad_1]

ترازنامه سه ماهه سوم تسلا نشان می دهد که این شرکت خودروهای الکتریکی همچنان ۲۱۸ میلیون دلار بیت کوین در اختیار دارد. ایلان ماسک، مدیرعامل این شرکت ادعا می‌کند که ارزش تسلا می‌تواند بیشتر از مجموع اپل و آرامکو عربستان باشد. مدیر اجرایی همچنین از خرید توییتر “هیجان زده” است.

تسلا هنوز ۲۱۸ میلیون دلار بیت کوین دارد

شرکت تسلا (نزدک: TSLA) نتایج سود سه ماهه سوم خود را روز چهارشنبه منتشر کرد. صورت های مالی سه ماهه سوم این شرکت نشان می دهد که تسلا هیچ بیت کوینی در طول سه ماهه فروخته است. ترازنامه آن هنوز 218 میلیون دلار دارایی دیجیتال را نشان می دهد، بدون تغییر نسبت به سه ماهه دوم.

ترازنامه سه ماهه سوم 2022 تسلا. منبع: شرکت تسلا

در زمان نگارش این مقاله، قیمت بیت کوین بر اساس داده های Bitcoin.com Markets 19188 دلار است. تسلا 1.5 میلیارد دلار ارز دیجیتال را در اوایل سال 2021 خرید و از آن زمان دیگر خرید نکرده است. این شرکت حدود 75 درصد از دارایی های بیت کوین خود را در سه ماهه دوم سال جاری فروخت.

در سه ماهه سوم، درآمد تسلا در مقایسه با پیش بینی تحلیلگران 22.1 میلیارد دلاری به 21.5 میلیارد دلار افزایش یافت. سود بدون احتساب برخی اقلام به 1.05 دلار در هر سهم افزایش یافت که از میانگین 1.01 دلار برآوردهای بلومبرگ فراتر رفت.

ماسک در جریان تماس سود سه ماهه سوم این شرکت گفت که تسلا می تواند در آینده بیش از ارزش ترکیبی اپل (نزدک: APPL) و شرکت نفت عربستان سعودی (آرامکو) ارزش داشته باشد. این دو در حال حاضر بزرگترین شرکت های جهان از نظر ارزش بازار هستند. ماسک گفت: برای اولین بار راهی را می بینم که تسلا تقریباً دو برابر ارزش آرامکوی عربستان باشد.

این اولین بار است که این پتانسیل را می بینم.

در زمان نگارش این مقاله، ارزش بازار آرامکو عربستان 2.09 تریلیون دلار است در حالی که ارزش بازار اپل 2.31 تریلیون دلار است. ارزش بازار تسلا 695.76 میلیارد دلار است.

ایلان ماسک در مورد رکود اقتصادی

ماسک همچنین چشم انداز اقتصادی خود را در این تماس به اشتراک گذاشت. او توضیح داد که “چین در حال تجربه یک رکود است”، بیشتر در بازارهای دارایی، و “اروپا دارای رکودی است که ناشی از انرژی است.” مدیر اجرایی تسلا ادامه داد:

آمریکای شمالی از سلامت نسبتا خوبی برخوردار است، اگرچه فدرال رزرو نرخ بهره را بیش از آنچه باید افزایش می دهد، اما من فکر می کنم که آنها در نهایت متوجه این موضوع شده و دوباره آنها را پایین خواهند آورد.

اخیراً، برایان مونیهان، مدیر عامل بانک آمریکا و جیمی دیمون، مدیر عامل JPMorgan & Chase نیز گفته اند که اقتصاد ایالات متحده به خوبی پیش می رود و مصرف کنندگان با وجود تورم در وضعیت خوبی قرار دارند. در آخر هفته، رئیس جمهور جو بایدن گفت که اقتصاد ایالات متحده “مثل جهنم قوی است”.

ماسک از خرید توییتر هیجان زده است

مدیر عامل تسلا همچنین در مورد خرید توییتر خود اظهار نظر کرد. او گفت:

من در مورد وضعیت توییتر هیجان زده هستم … من و سایر سرمایه گذاران بدیهی است که در حال حاضر بیش از حد برای توییتر پرداخت می کنیم … [However] پتانسیل بلندمدت توییتر از نظر من مرتبه ای بزرگتر از ارزش فعلی آن است.

ماسک اخیرا فاش کرده است که خرید توییتر باعث تسریع ایجاد “X، برنامه همه چیز” می شود. او ابتدا سعی کرد از خرید پلتفرم رسانه های اجتماعی عقب نشینی کند، اما این ماه مسیر خود را تغییر داد و تصمیم گرفت تا خرید را انجام دهد. دادگاه به ماسک تا 28 اکتبر مهلت داده است تا خرید را تعطیل کند تا از محاکمه جلوگیری کند.

برچسب ها در این داستان

ایلان ماسک، خرید توییتر ایلان ماسک، معامله توییتری ایلان ماسک، تسلا، بیت کوین تسلا، رمزارز تسلا، ارز دیجیتال تسلا، درآمد تسلا، بیت کوین نگهدارنده تسلا، تسلا Q3، سه ماهه سوم تسلا، توییتر تسلا

نظر شما در مورد نظرات ایلان ماسک چیست؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.