تسلا سنسورهای بیشتری از خودرو را در بحبوحه بررسی دقیق Autopilot حذف خواهد کرد

[ad_1] خودروهای تسلا اکنون دارای 12 حسگر اولتراسونیک در سپرهای جلو و عقب هستند و سنسورهای صدای کوتاه برد عمدتاً در برنامه های پارکینگ و تشخیص اجسام نزدیک استفاده می شوند. این باعث صرفه جویی چند دلاری آنها می شود. منظورم این است که این چیزها بسیار ارزان هستند. “این همچنین مقداری تراشه آنها را

کد خبر : 263333
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۳ مهر ۱۴۰۱ - ۶:۳۶
تسلا سنسورهای بیشتری از خودرو را در بحبوحه بررسی دقیق Autopilot حذف خواهد کرد

[ad_1]

خودروهای تسلا اکنون دارای 12 حسگر اولتراسونیک در سپرهای جلو و عقب هستند و سنسورهای صدای کوتاه برد عمدتاً در برنامه های پارکینگ و تشخیص اجسام نزدیک استفاده می شوند.

این باعث صرفه جویی چند دلاری آنها می شود. منظورم این است که این چیزها بسیار ارزان هستند. “این همچنین مقداری تراشه آنها را ذخیره می کند.”

تسلا سال گذشته در بحبوحه کمبود تراشه شروع به حذف حسگرهای رادار کرد.

ایلان ماسک، مدیر اجرایی تسلا گفته است که تسلا می‌تواند تنها با دوربین‌ها به استقلال کامل دست یابد، اما او اهداف خود را برای راه‌اندازی تاکسی‌های خودران که نیازی به راننده ندارند، از دست داده است.

این خودروساز پس از تصادفات با نظارت قانونی، قانونی و عمومی در مورد سیستم Autopilot خود مواجه است.

تسلا اعلام کرد که طی چند ماه آینده حسگرهای اولتراسونیک را از مدل 3 و مدل Y در سراسر جهان حذف خواهد کرد و سپس در سال 2023 مدل S و مدل X را حذف خواهد کرد.

تسلا خاطرنشان کرد که این انتقال موقتاً ویژگی‌های پارک خودکار را محدود می‌کند، اما بر رتبه‌بندی ایمنی تصادف تأثیر نمی‌گذارد.

راج راجکومار، استاد مهندسی برق و کامپیوتر در دانشگاه کارنگی ملون، گفت: «باید دید که آیا این «دو قدم به جلو و یک قدم به عقب» خواهد بود یا برعکس.

در حالی که شرکت‌های فناوری خودران و خودروسازان از حسگرهای متعددی مانند لیدارهای گران‌قیمت استفاده می‌کنند، تسلا تنها به دوربین‌ها و هوش مصنوعی تکیه می‌کند تا به خودرو کمک کند تا محیط را بشناسد.

پروفسور فیلیپ کوپمن از دانشگاه کارنگی ملون گفت: «سوال این است که دوربین‌ها چقدر می‌توانند خودروی نزدیک را ببینند، که گاهی اوقات ممکن است محدود شود.

یکی از محققین تسلا که به طور گسترده ای دنبال می شود و تنها به عنوان “سبز” در توییتر شناخته می شود، روز سه شنبه توییت کرد که حسگرهای اولتراسونیک نیز در Autopilot به عنوان یک ویژگی “ایمن از خرابی” برای تغییر مسیر استفاده می شود.

تأثیر بر ایمنی خلبان خودکار احتمالاً اندک است. در حال حاضر تأثیر ایمنی پارک دستی از سوی دیگر ممکن است بزرگ باشد.» وی افزود که زنگ پارک به مردم کمک می کند از برخورد به دیوار و سایر موانع جلوگیری کنند.

(گزارش توسط هیونجو جین؛ ویرایش توسط ریچارد چانگ)

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.