تسلا در آخرین پرونده SEC ارزش 222 میلیون دلار ذخایر بیت کوین را فاش کرد – اخبار ویژه بیت کوین

[ad_1] تسلا فاش کرده است که پس از فروش 75 درصد از دارایی های رمزنگاری خود، همچنان بیت کوینی به ارزش 222 میلیون دلار در بازار دارد. این شرکت با تبدیل بیت کوین اخیر خود به ارز فیات، سود 64 میلیون دلاری را ثبت کرد. تسلا از فروش بیت کوین به سود 64 میلیون دلاری

کد خبر : 233653
تاریخ انتشار : سه شنبه ۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۸:۳۰
تسلا در آخرین پرونده SEC ارزش 222 میلیون دلار ذخایر بیت کوین را فاش کرد – اخبار ویژه بیت کوین

[ad_1]

تسلا فاش کرده است که پس از فروش 75 درصد از دارایی های رمزنگاری خود، همچنان بیت کوینی به ارزش 222 میلیون دلار در بازار دارد. این شرکت با تبدیل بیت کوین اخیر خود به ارز فیات، سود 64 میلیون دلاری را ثبت کرد.

تسلا از فروش بیت کوین به سود 64 میلیون دلاری دست یافته است

شرکت تسلا روز دوشنبه گزارش سه ماهه دوم خود را به کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) ارائه کرد.

همانطور که Bitcoin.com هفته گذشته گزارش داد، این شرکت توضیح داد که حدود 75 درصد از دارایی های بیت کوین خود را به ارز فیات تبدیل کرده است. تبدیل BTC 936 میلیون دلار پول نقد به ترازنامه شرکت خودروهای الکتریکی اضافه کرد.

تسلا به SEC اطلاع داد که در سه ماهه دوم:

ما 170 میلیون دلار ضرر ناشی از تغییر در ارزش دفتری بیت کوین خود و سود 64 میلیون دلاری از تبدیل بیت کوین به ارز فیات توسط ما را ثبت کردیم.

تسلا در ابتدا 1.5 میلیارد دلار بیت کوین در سه ماهه اول 2021 خریداری کرد. در همان سه ماهه، این شرکت بیت کوین به ارزش 272 میلیون دلار فروخت. قیمت بیت کوین در سه ماهه اول 2021 بین سطح 32 هزار دلار و سطح 59 هزار دلار در نوسان بود.

این شرکت خودروهای الکتریکی در پرونده SEC اظهار داشت که از تبدیل بیت کوین خود به ارز فیات در سه ماهه اول 2021، 128 میلیون دلار سود دریافت کرده است. به ترتیب.

دارایی های دیجیتال تسلا بیشتر از بیت کوین تشکیل شده است

تسلا در پرونده روز دوشنبه خود در SEC توضیح داد که در سه ماهه اول 2021 بیت کوین به ارزش 1.5 میلیارد دلار خریداری کرده است.

در حالی که تسلا از سایر دارایی‌های رمزنگاری که در اختیار دارد نامی نبرد، این شرکت از ژانویه ارز دیجیتال dogecoin (DOGE) را برای برخی از کالاها می‌پذیرد.

ترازنامه تسلا نشان می دهد که ارزش دفتری دارایی های دیجیتالی تسلا تا پایان سه ماهه دوم 218 میلیون دلار بوده است. شرکت خودروهای برقی توضیح داد:

ارزش بازار منصفانه چنین دارایی‌های دیجیتالی که تا 30 ژوئن 2022 نگهداری می‌شد، 222 میلیون دلار بود.

در 30 ژوئن، قیمت بیت کوین پس از کاهش کوتاه مدت به 18784 دلار، حدود 20 هزار دلار بود. در زمان نگارش این مقاله، BTC بر اساس داده های Bitcoin.com Markets با قیمت 21869 دلار معامله می شود.

ایلان ماسک، مدیر عامل تسلا، هفته گذشته در جریان تماس سود سه ماهه دوم شرکت گفت که این شرکت بیشتر بیت کوین خود را به دلیل نگرانی در مورد نقدینگی کلی شرکت، با توجه به تعطیلی کووید در چین، فروخت. ماسک با اشاره به اینکه تسلا هیچ دوج کوینی را نفروخته است، تاکید کرد: ما مطمئناً آماده هستیم که دارایی های بیت کوین خود را در آینده افزایش دهیم، بنابراین این نباید به عنوان حکمی در مورد بیت کوین تلقی شود.

نظر شما در مورد اینکه تسلا همچنان بیت کوین 222 میلیون دلاری دارد چیست؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر یک از محتوا، کالاها یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.