تست NASDAQ و SP500 با کاهش نرخ تورم به 4 درصد

[ad_1] بینش های کلیدی نرخ تورم از 4.9 درصد در آوریل به 4 درصد در اردیبهشت کاهش یافت. بازدهی خزانه داری پایین تر رفت، اگرچه معامله گران انتظار دارند در نشست فدرال رزرو در ماه جولای، نرخ بهره را 25 واحد در ثانیه افزایش دهد. در حالی که معامله گران برای فدرال رزرو کمتر جنگ

کد خبر : 360675
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۵
تست NASDAQ و SP500 با کاهش نرخ تورم به 4 درصد

[ad_1]

بینش های کلیدی

  • نرخ تورم از 4.9 درصد در آوریل به 4 درصد در اردیبهشت کاهش یافت.
  • بازدهی خزانه داری پایین تر رفت، اگرچه معامله گران انتظار دارند در نشست فدرال رزرو در ماه جولای، نرخ بهره را 25 واحد در ثانیه افزایش دهد.
  • در حالی که معامله گران برای فدرال رزرو کمتر جنگ طلبانه آماده می شدند، دلار آمریکا به پایین ترین حد خود در چند هفته اخیر رسید.

در 13 ژوئن، ایالات متحده گزارش تورم ماه می را منتشر کرد. نرخ تورم از 4.9 درصد در آوریل به 4 درصد در ماه مه کاهش یافت، در حالی که اجماع تحلیلگران 4.1 درصد بود. نرخ تورم اصلی مطابق با اجماع تحلیلگران از 5.5 درصد به 5.3 درصد کاهش یافت.

ابزار FedWatch نشان می دهد که احتمال 94.2٪ وجود دارد که فدرال رزرو فردا نرخ وجوه فدرال را بدون تغییر باقی بگذارد. معامله گران انتظار دارند که فدرال رزرو در نشست بعدی در ماه جولای، نرخ بهره را 25 واحد در ثانیه افزایش دهد.

در حالی که بازارها انتظار دارند که فدرال رزرو مجبور به افزایش نرخ در ماه جولای شود، دلار آمریکا پس از انتشار گزارش های تورم تحت فشار قرار گرفته است. در حال حاضر، شاخص دلار آمریکا در تلاش است تا زیر سطح حمایت در 103.20 قرار گیرد. در صورت موفقیت آمیز بودن این تلاش، به سمت سطح 103 حرکت می کند.

با آماده شدن معامله گران اوراق قرضه برای فدرال رزرو کمتر جنگ طلب، بازدهی خزانه داری پایین تر می رود. به نظر می رسد افزایش احتمالی نرخ بهره در ماه جولای قبلاً توسط بازارهای اوراق قرضه قیمت گذاری شده است.

ضعیف تر شدن دلار و بازدهی پایین تر خزانه داری تا حدودی از بازار طلا حمایت کرد، اگرچه طلا در زیر سطح مقاومت در 1965 دلار باقی مانده است.

در همین حال، روند صعودی بازارهای سهام ادامه دارد. معامله گران نگران نرخ تورم اصلی نیستند که بالای سطح 5 درصد باقی می ماند و بر کاهش بازدهی خزانه داری تمرکز می کنند. SP500 اوج های جدیدی را نزدیک به 4365 آزمایش کرد، در حالی که NASDAQ به سطح 15000 نزدیک شد.

برای نگاهی به همه رویدادهای اقتصادی امروز، تقویم اقتصادی ما را بررسی کنید.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.