تست طلای پشتیبانی کلیدی منجر به رالی مقاومت می شود

[ad_1] نکات طلایی: قیمت طلا در تابستان امسال شاهد کاهش قیمت ها بوده است هفته گذشته سرانجام آزمایش پشتیبانی کلیدی در منطقه 1700 انجام شد. در حالی که قیمت ها زیر 1700 دلار تست شدند، اما از نوسان پایین نسبت به آگوست گذشته عبور نکردند. در عوض، خریداران درست قبل از آزمایش این قیمت وارد

کد خبر : 233540
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۴
تست طلای پشتیبانی کلیدی منجر به رالی مقاومت می شود

[ad_1]

نکات طلایی:

قیمت طلا در تابستان امسال شاهد کاهش قیمت ها بوده است هفته گذشته سرانجام آزمایش پشتیبانی کلیدی در منطقه 1700 انجام شد. در حالی که قیمت ها زیر 1700 دلار تست شدند، اما از نوسان پایین نسبت به آگوست گذشته عبور نکردند. در عوض، خریداران درست قبل از آزمایش این قیمت وارد عمل شدند و این تا کنون منجر به اصلاحی مانند تیرکمان شده است. آن تست حمایت پنجشنبه گذشته اتفاق افتاد و پس از آن یک واکنش صعودی قوی در پایان هفته گذشته به دنبال داشت.

اقدام قیمت روز پنجشنبه نوار روزانه را به عنوان یک بسته شد صعودی غرق و روز جمعه ادامه یافت زیرا قیمت ها مستقیماً به منطقه اول مقاومت جهش کردند، منطقه ای که از آن ترسیم شد سطوح فیبوناچی در 1723-1733. تا کنون در بازه هفتگی، آن منطقه مقاومت به حفظ اوج ها کمک کرده است، اما فروشندگان هنوز دقیقاً از این موقعیت استفاده نکرده اند.

نمودار قیمت روزانه طلا

نمودار قیمت روزانه طلا

نمودار تهیه شده توسط جیمز استنلی; طلا در Tradingview

طلا بلند مدت

روند طلا از ژوئن و تصویر بزرگتر از آوریل به طور غیرقابل انکاری نزولی بوده است. طلا با برچسب 2000 دلاری سطح روانی در اواسط آوریل و آن بار هفتگی به عنوان یک نزولی تمام شد. سپس فروشندگان دو مرحله در حرکت داشتند، ابتدا تا حمایت 1785 پایین آمدند که پس از آن یک اصلاحی چهار هفته ای انجام شد. پس از آن فروش در ماه ژوئن که قیمت ها را به سمت حمایت کلیدی سوق داد.

دلیل اشاره به این موضوع، پتانسیل اصلاح پس از فروش هفته گذشته به چنین نقطه حمایت قابل توجهی است.

در حالی که روند نزولی جذاب باقی می ماند و منطق ادامه آن همچنان به قوت خود باقی می ماند، سوال بزرگتر در مورد احساسات است. روند نزولی طلا در 5 جولای در نمودار روزانه به محدوده فروش بیش از حد تغییر کرده بودهفتم. و سپس برای بسیاری از دو هفته آینده، RSI منحرف شد اقدام قیمت پایین‌ترین مقدار را تنظیم کرد و RSI شروع به نشان دادن پایین‌ترین سطح کرد.

اکنون که ما شروع یک اصلاح را در آن حرکت نزولی داریم، سوال بزرگ این است که تا چه مدت ممکن است ادامه داشته باشد، و با توجه به شرایط فنی، درب برای عقب نشینی قیمت ها به مقاومت در 1753 یا شاید حتی 1785 باز می ماند و در عین حال در بازار باقی می ماند. روند نزولی تصویر بزرگتر

نمودار قیمت هفتگی طلا

نمودار قیمت هفتگی طلا

نمودار تهیه شده توسط جیمز استنلی; طلا در Tradingview

طلا کوتاه مدت

آیا این عقب نشینی کافی بود؟ یا قبل از اینکه خرس‌ها بتوانند آنقدر بارگذاری شوند که ممکن است نقض پشتیبانی وارد معادله شود، دوباره بارگذاری بیشتری وجود دارد؟

خوب، با توجه به تقویم اقتصادی این هفته، مطمئناً به نظر می رسد که پتانسیل زیادی وجود دارد. چهارشنبه تصمیم نرخ FOMC محرک بزرگی برای بازارهای کلان خواهد بود و شامل دلار و طلا می شود. اما، همچنین تولید ناخالص داخلی ایالات متحده در روز پنجشنبه و جمعه منتشر می شود، ما نرخ تورم ترجیحی فدرال رزرو PCE را دریافت می کنیم. انتظار می رود که چاپ خطی 4.7٪ باشد و پس از آن خواندن نهایی احساسات مصرف کننده دانشگاه میشیگان است.

بنابراین، تقویم اقتصادی این هفته بارگذاری شده است و از آن دسته از ریسک‌های سرفصل مطمئناً پتانسیلی برای قیمت‌گذاری مضامین جدید در اینجا وجود دارد. از منظر فنی در مورد طلا، شکستن مقاومت تبدیل به حمایت در 1712، راه را برای کاهش تا 1700 باز می کند، پس از آن پتانسیل شکست نزولی باقی می ماند و به دنبال آزمون نوسان پایین آگوست 2021 در 1677.9 است.

این منطقه حمایتی می تواند یک منطقه خاردار برای عملکرد قیمت باقی بماند، زیرا درست زیر نوسان پایین سال 2021، نوسان دیگری در 1673.3 است. برای حذف هر دوی این سطوح، احتمالاً به یک حرکت قدرتمند در دلار آمریکا نیاز خواهیم داشت و این چیزی است که می‌تواند در سهام و سایر کلاس‌های دارایی کلان نیز نمایان شود. اما در حال حاضر با توجه به ادامه مبارزه در فدرال رزرو برای مهار تورم، به ویژه در طلا قابل مشاهده است.

در بالای طلا، شکست مقاومت از 1723-1733 در را برای حرکت به سمت منطقه مقاومت ثانویه باز می کند، که از 1751-1753 ترسیم شده است و پس از آن منطقه همجوار دیگری به تصویر کشیده می شود که بین سطوح فیبوناچی در 1763 و 1771 ترسیم شده است. .

نمودار قیمت چهار ساعته طلا

نمودار قیمت چهار ساعته طلا

نمودار تهیه شده توسط جیمز استنلی; طلا در Tradingview

— نوشته شده توسط جیمز استنلی، رئیس آموزش و پرورش و استراتژیست ارشد برای DailyFX.com

تماس بگیرید و دنبال کنید جیمز در توییتر: @JStanleyFX



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.