تست شخصیت؛ می دانستید مدل خوابیدن افراد هویت آنها را فاش می کند؟ / این چالش را از دست ندهید

[ad_1] به گزارش هوشمند نیوز؛ این تست شخصیت یکی از قدیمی ترین و پر طرفدارا ترین تست های شخصیت است و بسیار علمی. محقق و پزشک کریس ایدزیکوفسکی، مدیرانستیتوی خواب در بریتانیا، شش حالت رایج خوابیدن افراد را تجزیه و تحلیل کرد. یافته های او نشان داد که هر کدام با مشخصات شخصیتی خاصی مرتبط

کد خبر : 288102
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۳
تست شخصیت؛ می دانستید مدل خوابیدن افراد هویت آنها را فاش می کند؟ / این چالش را از دست ندهید

[ad_1]

به گزارش هوشمند نیوز؛ این تست شخصیت یکی از قدیمی ترین و پر طرفدارا ترین تست های شخصیت است و بسیار علمی. محقق و پزشک کریس ایدزیکوفسکی، مدیرانستیتوی خواب در بریتانیا، شش حالت رایج خوابیدن افراد را تجزیه و تحلیل کرد. یافته های او نشان داد که هر کدام با مشخصات شخصیتی خاصی مرتبط هستند.

Idzikowsky نه تنها این ایده را در رابطه با وضعیت خواب ما در نظر گرفت، بلکه به نتایج خاصی رسید که می تواند برای سلامتی ما مفید باشد. به عنوان مثال، او نشان می دهد که خوابیدن روی شکم باعث هضم بهتر غذا می شود. علاوه بر این، موقعیت سرباز و ستاره دریایی مشکلاتی را در تنفس ایجاد می کند که منجر به خروپف و عدم استراحت می شود.

تست شخصیت مدل خوابیدن افراد

 تست شخصیت  امروز که جز معتبرترین تحلیل های روانشناسی می باشد و شخصیت افراد را از مدل خوابیدنشان تحلیلی می کند. حالا بگو طبق کدام مدل می خوابید؟


تست مدل خوابیدن

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ تست شخصیت مدل خوابیدن افراد

مدل A

اگر هنگام دراز کشیدن مجبورید زانوهای خود را خم کنید، فردی آرام و قابل اعتماد هستید که به ندرت از عصبانیت منفجر می شوید و همیشه نگرش مثبت خود را حفظ می کنید.

مدل B

پاسخ تست شخصیت شما این است که اگر شما به پهلو می خوابید و دست هایتان در کنار قرار می دهید؛ این نشان دهنده این است که شما فردی اجتماعی هستید به همه هم اعتماد می کنید و همین امر سبب می شود گاهی توی دردسر بیافتید.

مدل C

شما به پهلو می خوابید اما همیشه دستانتان باز هست. شما در کل آغوشتان برای همه حوادث خوب و بد زندگی باز است مهمان نواز هم هستید اما شاید کمی بدبینی و گاهی ترس از شکست شما را محتاط کرده باشد.

مدل D

به این مدل خوابیدن مدل سرباز می گویند. شما کمی خجالتی هستید، و خیلی به قضاوت دیگران اهمیت می دهید گاهی حتی بیش از حد خودتان هم مورد نقد قرار می دهید.

مدل E

پاسخ تست شخصیت  امروز به این مدل خوابیدن اصطلاحا می گویند سقوط آزاد؛ شما بسیار ماجراجو هستید هوش هیجانی بالایی دارید اما خدا نکند کسی از شما انتقاد کند که روزگارش سیاه است.

مدل F

به این مدل خوابیدن ستاره دریایی می گویند. خصیصه بارز شخصیتی شما تواضع است شما بسیار افتاده و بی ادعا هستید به خودنمایی اعتقادی ندارید و بسیار به نیال کار های عام المنفعه و خیریه هستید.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.