تست اوت High on Tap

[ad_1] نقاط صحبت ین ژاپن به نظر می رسد USD/JPY قبل از پایین ترین سطح ماهانه (130.39) مسیر خود را معکوس کرده است، زیرا مجموعه ای از اوج و پایین های بالاتر از اوایل این هفته را گسترش می دهد، و نرخ ارز ممکن است در روزهای آینده به افزایش خود ادامه دهد، زیرا به

کد خبر : 243224
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۹:۴۱
تست اوت High on Tap

[ad_1]

نقاط صحبت ین ژاپن

به نظر می رسد USD/JPY قبل از پایین ترین سطح ماهانه (130.39) مسیر خود را معکوس کرده است، زیرا مجموعه ای از اوج و پایین های بالاتر از اوایل این هفته را گسترش می دهد، و نرخ ارز ممکن است در روزهای آینده به افزایش خود ادامه دهد، زیرا به نظر می رسد آماده آزمایش ارزش است. حداکثر ماهانه (135.58).

پیش‌بینی نرخ USD/JPY: تست اوت اوت

به نظر می رسد USD/JPY بازتاب افزایش بازدهی خزانه داری ایالات متحده است زیرا تلاش می کند تا کاهش پس از صورتجلسه کمیته بازار آزاد فدرال (FOMC).و اگر نرخ ارز بتواند از میانگین متحرک بالاتر برود، ممکن است به دنبال شیب مثبت SMA 50 روزه (135.38) ادامه دهد.

به نظر می رسد مسیر واگرا بین بانک ژاپن (BoJ) و فدرال رزرو USD/JPY را به عنوان رئیس هیئت مدیره حفظ خواهند کرد جروم پاول و شرکتپیش بینی کنید که افزایش مستمر در محدوده هدف برای نرخ وجوه فدرال مناسب خواهد بودو FOMC ممکن است در ماه‌های آینده به رهنمودهای رو به جلوی جنگ‌طلب ادامه دهد “شرکت کنندگان قضاوت کردند که حرکت به سمت یک سیاست محدود کننده برای برآورده کردن دستور قانونی کمیته برای ارتقای حداکثر اشتغال و ثبات قیمت ها لازم است.”

در نتیجه، تعداد فزاینده ای از مقامات فدرال رزرو ممکن است مسیر بالاتری را برای نرخ های بهره ایالات متحده پیش بینی کنند زیرا بانک مرکزی در نظر دارد خلاصه پیش بینی های اقتصادی (SEP) را به روز کند. در تصمیم بعدی نرخ بهره در 21 سپتامبر، اما FOMC ممکن است رویکرد خود را در مبارزه با تورم تعدیل کند زیرا کمیته اذعان می کند که “احتمالاً زمانی مناسب خواهد بود که سرعت افزایش نرخ سیاست را کاهش دهیم و در عین حال اثرات تعدیل سیاست انباشته بر فعالیت اقتصادی و تورم را ارزیابی کنیم.

تا آن زمان، USD/JPY ممکن است به روند کاهشی خود از بالاترین سطح سالانه (139.39) ادامه دهد، همانطور که به نظر می رسد آماده است. برای آزمایش حداکثر ماهانه (135.58)، در حالی که به نظر می رسد شیب در احساسات خرده فروشی همچنان ادامه داشته باشد زیرا معامله گران در بیشتر طول سال این جفت ارز را کوتاه کرده اند.

تصویر احساسات مشتری IG برای نرخ USD/JPY

را گزارش احساسات مشتری IG نشان می دهد 31.52 درصد از معامله گران هستند در حال حاضر خالص طولانی USD/JPY، با نسبت معامله گران کوتاه به بلند ایستاده در 2.17 تا 1.

تعداد معامله گران نت لانگ نسبت به روز گذشته 8.91 درصد و نسبت به هفته گذشته 13.34 درصد کاهش داشته است، در حالی که تعداد معامله گران خالص معاملاتی نسبت به روز گذشته 9.34 درصد و نسبت به هفته گذشته 23.57 درصد افزایش داشته است. کاهش در پوزیشن لانگ خالص در حالی رخ می دهد که USD/JPY به بالاترین حد هفتگی جدید (135.50) رسید، در حالی که افزایش سود خالص کوتاه مدت به رفتار تراکم دامن زد زیرا 37.61% معامله گران هفته گذشته جفت خرید خالص را داشتند.

با این اوصاف، اقدام اخیر قیمت، زمینه را برای افزایش بیشتر دلار/ین افزایش می‌دهد، زیرا مجموعه اوج و پایین‌ترین قیمت را از اوایل این هفته گسترش می‌دهد و نرخ ارز ممکن است به ردیابی شیب مثبت در SMA 50 روزه ادامه دهید (135.38) اگر موفق شود تجارت بالاتر از میانگین متحرک

نمودار روزانه نرخ USD/JPY

تصویر نمودار نرخ روزانه USD/JPY

منبع: نمای معاملاتی

  • به نظر می‌رسد USD/JPY در بحبوحه تلاش‌های ناموفق برای بسته شدن زیر قیمت ماهانه (130.39) مسیر خود را معکوس کرده است. همپوشانی فیبوناچی در حدود 132.20 (78.6% اصلاح) تا 133.20 (38.2% انبساط)، با نزدیک شدن نرخ ارز به بالاترین حد ماهانه (135.58) به دلیل گسترش مجموعه ای از اوج و پایین های بالاتر از اوایل این هفته.
  • نیاز به بستن بالا 135.30 (50٪ گسترش) برای آوردن 137.40 (61.8٪ گسترش) به 137.80 (361.8٪ گسترش) منطقه روی رادار، و نرخ ارز ممکن است شیب مثبت SMA 50 روزه (135.38) را دنبال کند، اگر بتواند بالاتر از میانگین متحرک معامله کند.
  • یک شکست بالاتر از بالاترین سالانه (139.39) ممکن است یک اجرا دیگر را تحریک کند حداکثر سپتامبر 1998 (139.91)، با منطقه مورد علاقه بعدی در اطراف 140.30 (78.6٪ گسترش).

— نوشته دیوید سانگ، استراتژیست ارز

من را در توییتر در @DavidJSong دنبال کنید



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.