تزریق ۸۵۴ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل اولیه راه آهن

[ad_1] به گزارش خبرگزاری هوشمند نیوز از سنندج، کیومرث حبیبی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کردستان در روند بازدید میدانی از پروژه راه آهن سنندج – همدان- تهران اظهار کرد: با توجه به برنامه ریزی صورت گرفته و لزوم اتمام پروژه در موعد مقرر، کنترل پروژه از لحاظ چک لیست های اضطراری صورت گرفت. وی

کد خبر : 399144
تاریخ انتشار : جمعه ۱۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۶:۰۸
تزریق ۸۵۴ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل اولیه راه آهن

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری هوشمند نیوز از سنندج، کیومرث حبیبی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کردستان در روند بازدید میدانی از پروژه راه آهن سنندج – همدان- تهران اظهار کرد: با توجه به برنامه ریزی صورت گرفته و لزوم اتمام پروژه در موعد مقرر، کنترل پروژه از لحاظ چک لیست های اضطراری صورت گرفت.

وی اذعان کرد: توصیه‌های فنی در ارتباط با نما و منظر سازی ایستگاه اصلی، تمامی فضاهای پشتیبانی، تاسیسات لازم همچون ایستگاه پلیس، تعمیرگاه توربوزین ، کارگاه تعمیر واگن و ترن ،اجرای خط ۱ و ۲ برای پهلو گیری و ورود و خروج مسافر و ریل گذاری و سوزن های خط، فضاهای مدیریتی و اداری، فونداسیون ایستگاه تقلیل فشار گاز ، موتورخانه و سیستم‌های تهویه، سرویس های بهداشتی و کانتر بلیط فروشی انجام شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کردستان افزود: همچنین در خصوص جابجایی شیشه‌های متضاد نمای ایستگاه، تابلوی ایستگاه، بوفه، ایستگاه برق اضطراری، محوطه سازی، ایستگاه بارگیری و باراندازی کالا، رفع معارض محلی فیبر نوری با هماهنگی فرمانداری و پلیس شهرستان دهگلان، هماهنگی انتقال دستگاه حفار چاه از همدان به ایستگاه اصلی، توصیه‌های فنی بیان و مورد تاکید قرار گرفت.

حبیبی با بیان اینکه بیش از ۴۵۰ نفر نیرو خبره در ده ها جبهه کاری چند ماه قبل و با فعال سازی مجدد این‌پروژه نیمه تمام در چند شیفت کاری فعالیت می‌کنند، ادامه داد: با تزریق ۸۵۴ میلیارد تومان اعتبار نقدی سعی برآماده سازی و بهره برداری اولیه این خط دارند. لازم به ذکر است که راه آهن سنندج همدان از طریق تهران، کردستان را به شبکه ریلی متقاطع کشور و امکان حمل مسافر و بار را در کل طول سال فراهم می سازد. این مسیر ۳ ایستگاه مسافری سنندج ، قروه ، دهگلان و ۶ ایستگاه پشتیبان خط و باری در کل مسیر دارد.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.