تریلر نهایی Infinite منتشر شد؛ از پرش روی هواپیما تا تعقیب و گریز‌های هیجان‌انگیز

در حالی که فاصله چندانی با انتشار نداریم، سرویس استریم پارامونت پلاس تریلر نهایی Infinite را در کانال یوتیوب خود قرار داده است. پارامونت پیکچرز در مارس سال ۲۰۱۷ میلادی امتیاز ساخت اقتباس بر اساس رمان The Reincarnation Papers اثر اریک مایکرانز (Eric Maikranz) را به دست آورد. حدودا دو سال بعد، استودیو آمریکایی مذاکره

کد خبر : 63023
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۱
تریلر نهایی Infinite منتشر شد؛ از پرش روی هواپیما تا تعقیب و گریز‌های هیجان‌انگیز


در حالی که فاصله چندانی با انتشار نداریم، سرویس استریم پارامونت پلاس تریلر نهایی Infinite را در کانال یوتیوب خود قرار داده است.

پارامونت پیکچرز در مارس سال ۲۰۱۷ میلادی امتیاز ساخت اقتباس بر اساس رمان The Reincarnation Papers اثر اریک مایکرانز (Eric Maikranz) را به دست آورد. حدودا دو سال بعد، استودیو آمریکایی مذاکره خود را با آنتوان فوکوآ (Antoine Fuqua) آغاز کرد تا وظیفه کارگردانی را روی دوش‌های او قرار دهد؛ مذاکره‌ای که نتیجه‌بخش بود. فوکوآ از کارگردانان برجسته آثار اکشن و دلهره‌آور بوده و فیلم‌هایش معمولا عملکرد خوبی در باکس جهانی دارند. از آثار شاخص این کارگردان آمریکایی می‌توان Training Day و The Equalizer را نام برد. در ضمن، پارامونت قصد داشت نقش اصلی را به کریس ایونز (Chris Evans) بازیگر کاپیتان آمریکا بسپارد که تداخل زمانی برنامه‌ها چنین اجازه‌ای را نداد.

پس از اینکه عدم ایفای نقش کریس ایونز در Infinite قطعی شد، پارامونت پیکچرز به مذاکره با مارک والبرگ (Mark Wahlberg) پرداخت. در انتها، بازیگر مشهور آمریکایی نقش اصلی را بر عهده گرفت. والبرگ، تنها چهره شناخته‌شده‌ای نیست که جلوی دوربین آنتوان فوکوآ رفته است. دیلن اوبرایان (Dylan O’Brien) که با سریال Teen Wolf و مجموعه فیلم‌های Maze Runner شناخته می‌شود، در فیلم حاضر است. سوفی کوکسون (Sophie Cookson) هم حضور دارد. او پس از ایفای نقش در Kingsmen به شهرت جهانی رسید. به این موارد، باید چیوتل اجیوفر (Chiwetel Ejiofor)، روپرت فرند (Rupert Friend) و توبی جونز (Toby Jones) را افزود.

پارامونت پلاس اخیرا تریلر نهایی Infinite را در کانال یوتیوب خود به اشتراک گذاشته است. داستان فیلم روی مردی میانسال به ایون مک‌کولی تمرکز دارد. او خاطراتی را به یاد می‌آورد که به دوره‌های تاریخی مختلف تعلق داشته و برای او نیستند. همچنین قادر به استفاده از مهارت‌هایی است که هرگز برای یادگیری‌شان تلاشی نکرد. مک‌کولی شرایط روحی خوبی نداشته و می‌خواهد به زندگی خود پایان دهد که با گروهی به نام اینفینیت‌ها مواجه می‌شود. آن‌ها ادعا می‌کنند پاسخ پرسش‌های ایون را دارند. همین موضوع باعث می‌شود پروتاگونیست همراهی‌شان کند.

تریلر نهایی Infinite بیش از دو دقیقه زمان داشته و در بخش ابتدایی خود سعی می‌کند شرایط روحی ایون مک‌کولی را به تصویر بکشد؛ فردی که شرایط بسیار بدی را پشت سر می‌گذارد و مجبور به خوردن قرص شده است. در ادامه تامی مک‌کوالی با نقش‌آفرینی سوفی کوکسون فاش می‌کند انسان‌هایی تحت عنوان اینفینیت وجود دارند که پس از مرگ به زندگی بازمی‌گردند. آن‌ها برخی از خاطرات گذشته را به یاد آورده و از همه مهم‌تر، قادر به استفاده مهارت‌هایی هستند که در زندگی‌های پیشین یاد گرفته بودند. در ادامه مشخص می‌شود در گوشه‌ای از ذهن ایون اطلاعاتی وجود دارد که می‌تواند جلوی پایان جهان را بگیرد. همین موضوع، آن را به هدفی مهم تبدیل شده است.

Infinite قرار بود به صورت گسترده در سینماها اکران شود اما در پی همه‌گیری ویروس کرونا، پارامونت تصمیم گرفت آن را در اختیار سرویس استریم خود، یعنی پارامونت پلاس قرار دهد. در حال حاضر، فیلم مزبور برای انتشار در تاریخ ۲۰ خرداد سال ۱۴۰۰ (مصادف با ۱۰ ژوئن) برنامه‌ریزی شده است.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.