تریلر نهایی فیلم Snake Eyes منتشر شد

تا چند روز دیگر طرفداران G.I. Joe بالاخره شاهد رونمایی از سرگذشت یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌های فرنچایز خواهند بود. استودیوی Paramount اخیرا تریلر فیلم Snake Eyes را برای افزایش هیجان بین مخاطبان آن منتشر کرد. در این فیلم بالاخره سرگذشت Snake Eyes و نحوه تبدیل شدنش به یک نینجا را نشان می‌دهد. همچنین بالاخره مشخص

کد خبر : 79860
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۹ تیر ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۲
تریلر نهایی فیلم Snake Eyes منتشر شد


تا چند روز دیگر طرفداران G.I. Joe بالاخره شاهد رونمایی از سرگذشت یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌های فرنچایز خواهند بود. استودیوی Paramount اخیرا تریلر فیلم Snake Eyes را برای افزایش هیجان بین مخاطبان آن منتشر کرد.

در این فیلم بالاخره سرگذشت Snake Eyes و نحوه تبدیل شدنش به یک نینجا را نشان می‌دهد. همچنین بالاخره مشخص خواهد شد که چرا او پیش از پیوستن به Joeها عهد سکوت بسته است. فیلم Snake Eyes سومین لایو اکشن حول محور شخصیت‌های G.I. Joe است که اولین نسخه آن به نام G.I. Joe: The Rise of Cobra در سال ۲۰۰۹ و G.I. Joe: Retaliation در سال ۲۰۱۳ منتشر شد.

صبح روز دوشنبه استودیوی Paramount Pictures تریلر نهایی فیلم Snake Eyes را منتشر کرد که ترکیبی از محتوای جدید با تصاویری است که قبلا شاهد بوده‌ایم. هنری گلدینگ (Henry Golding) بر دیگر در نقش اسنیک آیز با آن ماسک نمادین به ایفای نقش پرداخته است. گلدینگ طی یک مصاحبه توضیح داد:

می‌خواستم یک کار متفاوت انجام بدهم و متفاوت دیده بشم. اینکه بتوانیم چنین فرنچایزی منتشر کنیم انقدر خوب بود که نمی‌توانست واقعی باشد. مخصوصا با شخصیتی مثل Snake Eyes که خیلی از مردم چیزی در موردش نمی‌دونن. اونا فقط اسنیک رو به عنوان یک مامور دیوانه که عملیات را کامل می‌کند و یک سلاح به تمام عیار است می‌شناسند. اما چه کسی پشت این ماسک قرار دارد؟‌

در کنار گلدینگ اندرو کوجی (Andrew Koji)، در نقش Storm Shadow به ایفای نقش می‌پردازد. از دیگر بازیگران حاضر در فیلم می‌توان به اورسولا کوربیرو (Úrsula Corberó)، سامارا ویوینگ (Samara Weaving)، ایکو اویس (Iko Uwais)، هیروکی آبه (Haruka Abe) و پیتر منسا (Peter Mensah) اشاره کرد. همچنین کارگردانی فیلم بر عهده‌ی  Robert Schwentke خواهد بود.

فیلم Snake Eyes: G.I. Joe Origins در تاریخ ۲۳ ژوئیه مصادف با یکم مرداد در سینماها اکران خواهد.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.