تریلر نهایی فیلم No Time To Die از یک پایان حماسی خبر می‌دهد

[ad_1] استودیو یونیورسال پیکچرز ساعاتی قبل تریلر نهایی فیلم No Time To Die را در کانال یوتیوب James Bond 007 به اشتراک گذاشت. بیست و پنجمین جیمز باند تحت عنوان No Time To Die شناخته شده و اتفاقاتش حدودا ۵ سال بعد از Spectre جریان دارد. بلوفلد در زندان بوده و مامور ۰۰۷ هم به

کد خبر : 98679
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۲:۱۷
تریلر نهایی فیلم No Time To Die از یک پایان حماسی خبر می‌دهد

[ad_1]

استودیو یونیورسال پیکچرز ساعاتی قبل تریلر نهایی فیلم No Time To Die را در کانال یوتیوب James Bond 007 به اشتراک گذاشت.

بیست و پنجمین جیمز باند تحت عنوان No Time To Die شناخته شده و اتفاقاتش حدودا ۵ سال بعد از Spectre جریان دارد. بلوفلد در زندان بوده و مامور ۰۰۷ هم به فعالیت‌های جاسوسی خود برای سازمان ام آی سیکس پایان داده است. او حالا در جامائیکا سکونت داشته و به همراه مادلین سوآن زندگی بدون چالشی را پشت سر می‌گذارد. این شرایط ادامه دارد تا اینکه یکی از دوستان قدیمی در سازمان سیا به سراغش آمده و از جیمز در یافتن یک دانشمند گم‌شده کمک می‌خواهد. بدین ترتیب، پروتاگونیست مجبور می‌شود بار دیگر سلاح به دست بگیرد.

پس از Spectre، دنیل کریگ (Daniel Craig) تمایل چندانی نداشت بار دیگر به عنوان جیمز باند جلوی دوربین برود؛ زیرا سنش بالا رفته و دیگر نمی‌تواند مثل قبل بدلکاری‌ها را انجام دهد. با این حال، هنرپیشه بریتانیایی پذیرفت برای آخرین بار نقش مامور ۰۰۷ را جلوی دوربین ایفا کند. کریگ، تنها فردی نیست که برای ایفای نقش خود بازگشت. لئا سیدو (Léa Seydoux)، بن ویشاو (Ben Whishaw)، نائومی هریس (Naomie Harris) و جفری رایت (Jeffrey Wright) بار دیگر مادلین سوآن، کیو، مانی پنی و فلیکس لیتر را به تصویر کشیده‌اند. از چهره‌های جدید هم می‌توان رامی ملک (Rami Malek) و آنا د آرماس (Ana de Armas) را نام برد.

یونیورسال پیکچرز ساعاتی قبل تریلر نهایی فیلم No Time To Die را در فضای مجازی منتشر کرد. این ویدیو نزدیک به ۳ دقیقه زمان داشته و در ابتدا، صحنه‌هایی از فیلم‌های قدیمی جیمز باند با هنرپیشگی دنیل کریگ را به تصویر می‌کشد. به هر حال، اقداماتی که قبلا انجام داده، دست به دست هم داده‌اند تا به نقطه کنونی برسد. بعد از مرور گذشته نوبت به صحنه‌های فیلم جدید می‌رسد. ویدیو جدید تاکید دارد مادلین سوآن رازهایی را پنهان کرده که در صورت بر ملا شدن، اتفاقات ناخوشایندی رخ داده و حتی ممکن است به مرگ جیمز منجر شود. تریلر همچنین وعده می‌دهد اثر مزبور یک پایان‌بندی حماسی برای ماجراجویی‌های مامور ۰۰۷ خواهد بود.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.