تریلر نهایی فیلم موربیوس منتشر شد

[ad_1] تریلر نهایی فیلم موربیوس منتشر شده و سرنخ٬هایی از ارتباط این شخصیت و مرد عنکبوتی به طرفداران دنیای سینمایی مارول می‌دهد. Morbius جدیدترین اثر مارول در دنیای مرد عنکبوتی سونی است و داستان آن حول محور خون آشام زنده‌ای با بازی جرد لتو جران دارد. این فیلم داستان دکتر مایکل موربیوس، دانشمندی را دنبال می‌کند

کد خبر : 172852
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۵
تریلر نهایی فیلم موربیوس منتشر شد

[ad_1]

تریلر نهایی فیلم موربیوس منتشر شده و سرنخ٬هایی از ارتباط این شخصیت و مرد عنکبوتی به طرفداران دنیای سینمایی مارول می‌دهد. Morbius جدیدترین اثر مارول در دنیای مرد عنکبوتی سونی است و داستان آن حول محور خون آشام زنده‌ای با بازی جرد لتو جران دارد. این فیلم داستان دکتر مایکل موربیوس، دانشمندی را دنبال می‌کند که در تلاش برای یافتن درمانی برای یک بیماری خونی نادر است، اما او با انجام این کار، در عوض خود را به یک خون‌آشام تبدیل می‌کند. در کنار جزئیات دقیق داستان فیلم، مکان موربیوس در مولتی‌ورس وسیع تازه به جریان افتاده در دنیای سینمایی مارول، هنوز ناشناخته است و این امر طرفداران را به سمت حدس و گمان‌های متفاوتی سوق می‌دهد که آیا این فیلم در MCU اتفاق می‌افتد یا جهانی که Venom تام هاردی در آن زندگی می‌کند.

موربیوس پس از تجربه تاخیرهای متعدد، به دلیل همه‌گیری بیماری COVID-19، سرانجام جدول زمانی اکران در تایخ آوریل ۲۰۲۲ را دریافت کرد.به همین سونی و مارول فرصت بیشتری برای تبلیغ این اثر یافتند.

یکی از جالب‌ترین نکات ترلیر منتشر شده این است که موربیوس با آدریان تومز از MCU ملاقات می‌کند. سونی پیکچرز رسما آخرین تریلر فیلم Morbius را منتشر کرد که در آن ظاهر تازه‌ای از خون‌آشام قهرمان در کنار چندین ارتباط با دنیای گسترده‌تر مارول به نمایش گذاشته می‌شود.

این تریلر دو دقیقه‌ای نکات جالبی از داستان خون‌آشام داستان موربیوس ارائه می‌کند و سکانس‌های اکشن این شخصیت در مرکز صحنه‌های این تریلر قرار می‌گیرد. علاوه بر این، تصاویر جدیدی از آدریان تومز مایکل کیتون از فیلم Spider-Man: Homecoming نیز در کلیپ دو دقیقه‌ای رونمایی شد.

در تریلر، به نظر می‌رسد تومز در حال صحبت با آنتی‌هیرو مذکور بوده، و او به موربیوس می‌گوید که ابرقدرت تازه کشف شده او یک هدیه به او است.

تومز همچنین به موربیوس می‌گوید هرآنچه که در گذشته بوده است را فراموش کرده و اکنون شخصیتی جدید و زندگی‌ای تازه  برای خود بسازد.

تریلر نهایی فیلم موربیوس 

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.