تریلر فیلم Sonic The Hedgehog 2 با رونمایی از شخصیت ناکلز منتشر شد

[ad_1] تریلر فیلم Sonic The Hedgehog 2 طی مراسم The Game Awards 2021 رسما منتشر شد تا در آن، شاهد ادامه داستان سونیک و بازگشت ابرشروری باشیم که در دنیای بازی هم چندین بار او را شکست داده بودیم! سال ۲۰۲۰ برای دنیای گیم و سینما چندان مناسب نبود؛ چراکه در دوران اوج پاندمی ویروس

کد خبر : 140513
تاریخ انتشار : جمعه ۱۹ آذر ۱۴۰۰ - ۶:۱۶
تریلر فیلم Sonic The Hedgehog 2 با رونمایی از شخصیت ناکلز منتشر شد

[ad_1]

تریلر فیلم Sonic The Hedgehog 2 طی مراسم The Game Awards 2021 رسما منتشر شد تا در آن، شاهد ادامه داستان سونیک و بازگشت ابرشروری باشیم که در دنیای بازی هم چندین بار او را شکست داده بودیم!

سال ۲۰۲۰ برای دنیای گیم و سینما چندان مناسب نبود؛ چراکه در دوران اوج پاندمی ویروس کرونا، عملا دورکاری برای طراحی بازی و همچنین محدودیت‌های خاص برای فیلمبرداری و ساخت آثار سینمایی، کار را به شدت برای سازندگان سخت می‌کرد. با این حال، در همین سال شاهد انتشار آثار متفاوتی بودیم که یکی از آن‌ها فیلم مورد انتظار Sonic The Hedgehog بود.

این اثر سینمایی که براساس بازی با همین نام اقتباس شده بود، با بازی بن شوارتز (Ben Schwartz) در نقش سونیک و همچنین جیم کری (Jim Carrey)، کمدین معروف و بزرگ سینمای هالیوود اکران شد و توانست تا ۳۲۰ میلیون دلار فروش داشته باشد؛ رقمی که برای اکران فیلم در دوران پاندمی ویروس کرونا چندان هم بد نیست! با این حال مشخص بود که سازندگان با ارائه این داستان، قصد ادامه آن را در فیلم یا شاید هم فیلم‌های آینده داشتند؛ طوری که صحنه‌های پایانی حداقل ساخت Sonic The Hedgehog را اجتناب‌ناپذیر می‌کرد و حال نیز شاهد اولین تریلر از همین اثر هستیم.

در تریلر فیلم Sonic The Hedgehog 2 اولین صحنه‌ها درباره دنیای سونیک در نقش یک ابرقهرمان هستند. او سع می‌کند تا با دستگیر کردن خلافکاران خود را مفید نشان دهد، در حالی که این کار نظم شهر را بیشتر بهم زده و چندان هم کارآمد نیست! سپس دقیقا در راستای همین موضوع، دیالوگ تام (Tom) را می‌شنویم که به سونیک هشدار می‌دهد تا هروقت تهدید جدی بود خود را نشان دهد؛ در حالی که این تهدید زودتر از آنچه که تام فکرش را می‌کرد بازگشته است!

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.