تریلر فیلم Shang-Chi And The Legend of The Ten Rings و رونمایی از قدرت حلقه‌ها

این تریلر جدید در واقع نسبت به ویدیو قبلی مقداری کوتاه‌تر است، اما حقیقتا به نسبت کم بودن زمان آن، می‌توان صحنه‌های اکشن بیشتری را مشاهده کرد. ابتدا می‌بینیم که شنگ چی هم در رینگ مخصوصی که مکان دقیق آن مشخص نیست، قرار است تا مبارزه کند. در این رینگ شخصیت وانگ (Wong) که یکی

کد خبر : 83149
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۳:۰۴
تریلر فیلم Shang-Chi And The Legend of The Ten Rings و رونمایی از قدرت حلقه‌ها


این تریلر جدید در واقع نسبت به ویدیو قبلی مقداری کوتاه‌تر است، اما حقیقتا به نسبت کم بودن زمان آن، می‌توان صحنه‌های اکشن بیشتری را مشاهده کرد. ابتدا می‌بینیم که شنگ چی هم در رینگ مخصوصی که مکان دقیق آن مشخص نیست، قرار است تا مبارزه کند. در این رینگ شخصیت وانگ (Wong) که یکی از جادوگران و یار داکتر استرنج (Doctor Strange) است با ابانیمیشن (Abonimation) مبارزه کرده بود و دیدیم که او هم به عنوان یک کاراکتر چینی، در این فیلم حضور دارد. بعد از این صحنه نیز بخش بیشتری از مبارزات شنگ چی و کاراکتری به نام Razor Fist با تیغه معروفش دیده می‌شود که عملا در شرایطی کاملا نامتعادل، سعی دارد تا شخصیت اصلی داستان را در یک اتوبوس شهری از وسط نصف کند.

این در حالی است که جدای از مبارزات حاشیه‌ای شنگ چی، مهم‌ترین بخش این فیلم جنگیدن او با پدرش بر سر ده حلقه خواهد بود؛ موردی که به صورت بسیار مختصر درباره آن در تریلر جدید فیلم Shang-Chi And The Legend of The Ten Rings دیده می‌شود. در واقع ماندارین دارای یک شرکت و به اصطلاح گروه بزرگ نظامی و تجاری به نام Ten Rings است که با آن سعی می‌کند تا روز به روز قدرتش را افزایش دهد. با این وجود چیزی که باعث برتری ماندارین می‌شود، قطعا قدرت ده حلقه‌ای خواهد بود که روی دو دست سوار شده و به عبارتی می‌توانند دشمنان را نابود کنند. اما ماندارین این حلقه‌ها را از کجا پیدا کرده و چرا از آن‌ها برای نابود افراد استفاده می‌کند؟

در دنیای کمیک، ماندارین حلقه‌های قدرت خود را از طریق یک تکنولوژی بیگانه به نام Makluan پیدا می‌کند. یکی از بیگانه‌هایی که سفینه او به زمین اثابت کرده، این حلقه‌ها را به همراه دارد و ماندارین هم آن‌ها را بر می‌دارد تا برای خود قدرت و شهرت تازه‌ای را کسب کند. همچنین هرکدام از این حلقه‌ها، دارای روح یکی از قهرمانان این گونه فضایی هستند و از طرفی قدرت آن می‌شوند. اما اینکه در دنیای سینمایی مارول روال به چه شکلی خواهد بود، هنوز مشخص نیست.

اما شما درباره فیلم مورد انتظار Shang-Chi And The Legend of The Ten Rings چه نظری دارید؟ آیا در جهان MCU قدرت حلقه‌های ماندارین با دستکش بی‌نهایت یکی است؟

این فیلم که بخشی از فاز چهارم دنیای سینمایی مارول خواهد بود، در تاریخ ۱۲ شهریور (۳ سپتامبر) اکران خواهد شد.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.