تریلر فیلم Paranormal Activity 7 با صحنه‌های ترسناک از روستایی جن‌زده منتشر شد!

تریلر فیلم Paranormal Activity 7 بالاخره بعد از مدت‌ها عرضه شد و به نظر می‌رسد که این اثر سینمایی جدید باز هم همان سبک مستند مانندی که در فیلم‌های قبلی سری انجام شده بود را تکرار می‌کند. سری Paranormal Activity از سال ۲۰۰۷ شروع شد و یک سبک تازه از فیلمسازی در ژانر وحشت را

کد خبر : 114030
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۶
تریلر فیلم Paranormal Activity 7 با صحنه‌های ترسناک از روستایی جن‌زده منتشر شد!


تریلر فیلم Paranormal Activity 7 بالاخره بعد از مدت‌ها عرضه شد و به نظر می‌رسد که این اثر سینمایی جدید باز هم همان سبک مستند مانندی که در فیلم‌های قبلی سری انجام شده بود را تکرار می‌کند.

سری Paranormal Activity از سال ۲۰۰۷ شروع شد و یک سبک تازه از فیلمسازی در ژانر وحشت را معرفی کرد؛ مستند! در فیلم‌های این مجموعه ۶ قسمته، خانواده‌ای به قصد خرید خانه یا رفتن به مکانی جدید یا حتی در همان خانه قدیمی، ناگهان به این فکر می‌افتند که بیایید از راه رفتن و شنا کردن در استخر و نهایتا غذا خوردن خود فیلم بگیریم. در این حین نیز یک جن یا شیطان عجیب که تا آن لحظه خود را رو نکرده بود، ناگهان از شبی به شب دیگر این خانواده را اذیت می‌کند تا در آخر نصف یا کل آن‌ها را به قتل رسانده و در نهایت به سراغ اهداف بعدی خود در فیلم بعدی حرکت کند. حال ممکن است فکر کنید که این سبک در مقایسه با فیلمی مانند The Conjuring 3 چندان هم ترسناک نیست و اگر فیلم‌های این سری را ندیده باشید، قاعدتا آن را بدون پرش‌های جن روی صفحه می‌دانید، در حالی که ترس ناشی از چنین فیلم‌هایی خود را در ذهن شما جای می‌کند تا به ناخودآگاه احساس وحشت کنید. این تجربه که از دید یک دوربین و مستند مانند همه چیز را نگاه می‌کنید، عملا شما را ترس‌هایی که خانواده حاضر در فیلم با آن طرف هستند درگیر می‌کند.

در فیلم‌های اول سری Paranormal Activity، متوجه شدیم که دختری به نام کریستی و خواهرش کیتی از همان بچگی مورد تعلیم و آموزش ساحره‌هایی قرار گرفته‌اند که قصد دارند شیطانی به نام توبی (Toby) را وارد جهان انسان‌ها کنند. این دو دختر در فیلم اول و دوم به ناگهان نیمه شب از خواب بیدار می‌شوند و علائم غیرطبیعی دارند که بر اثر ارتباط با جن یا همان شیطان است. اما شاهکار اصلی فیلم سوم بود که با رفتن به گذشته، در آن شاهد بچگی این دو خواهر و به قتل رسیدن والدین آن‌ها به دست همین ساحره‌ها و توبی بودیم. پس از این اثر نیز دو فیلم دیگر منتشر شدند و در نهایت قرار شد تا عنوان ششم، یعنی The Ghost Dimension آخرین آن باشد؛ جایی که توبی به حیات انسان‌ها با کالبد خود وارد شد و سپس از یک بُعد دیگر از جهان ناگهان خود را از گذشته زنده کرد.

با این وجود، هرقدر که این فیلم می‌توانست دلیلی بر پایان سری باشد، سوالات بسیاری را هم به وجود می‌آورد که برای مثال بعد از ورود این شیطان، تکلیف دیگران چیست؟ این در حالی است که شاید جواب سوال خود را در Paranormal Activity: Next of Kin دریافت کنیم.

جزئیات تریلر فیلم Paranormal Activity 7



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.