تریلر فصل ششم پیکی بلایندرز منتشر شد

[ad_1] بی بی سی سال ۲۰۲۲ را با انتشار تریلر فصل ششم سریال پیکی بلایندرز، آخرین فصل از این مجموعه‌ی تلویزیونی تحسین‌شده، آغاز کرد. در این درام جنایی، کیلین مورفی (Cillian Murphy) در نقش توماس تامی شلبی نقش آفرینی می‌کند. مورفی در این سریال، با دو بازیگر مکمل همراه می‌شود که شامل پل اندرسون (Paul

کد خبر : 177345
تاریخ انتشار : جمعه ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۲
تریلر فصل ششم پیکی بلایندرز منتشر شد
[ad_1]

بی بی سی سال ۲۰۲۲ را با انتشار تریلر فصل ششم سریال پیکی بلایندرز، آخرین فصل از این مجموعه‌ی تلویزیونی تحسین‌شده، آغاز کرد. در این درام جنایی، کیلین مورفی (Cillian Murphy) در نقش توماس تامی شلبی نقش آفرینی می‌کند.

مورفی در این سریال، با دو بازیگر مکمل همراه می‌شود که شامل پل اندرسون (Paul Anderson) در نقش برادر بزرگتر تامی، آرتور شلبی، و هلن مک روری (Helen McRory) در نقش خاله‌ی تامی، الیزابت پولی شلبی است. تعداد زیادی از بازیگران شناخته‌شده‌‌ی دیگر در پنج فصل اول حضور دارند و در زمان‌های مختلف ایفای نقش می‌کنند.

سم نیل (Sam Neill)، شارلوت رایلی (Charlotte Riley)، آنابل والیس (Annabelle Wallis)، آدرین برودی (Adrien Brody)، سم کلافلین (Sam Claflin)، آیدان گیلن (Aidan Gillen)، آنیا تیلور جوی (Anya-Taylor Joy) و همچنین تام هاردی (Tom Hardy) تعدادی از بازیگران سرشناسی هستند که در این فصل حضور دارند.

خط داستانی سریال پیکی بلایندرز که توسط استیون نایت (Steven Knight) فیلمنامه‌نویس بریتانیایی خلق شده است، پس از جنگ جهانی اول در بیرمنگام انگلستان می‌گذرد و سوء استفاده‌های خانواده بدنام شلبی به رهبری تامی شلبی خشن را دنبال می‌کند. داستان این سریال بر اساس یک باند واقعی خیابانی شهری به همین نام است که از اواخر قرن نوزدهم تا اوایل دهه‌ی ۱۹۰۰ در شهر فعال بودند.

سریال پیکی بلایندرز اولین بار در سال ۲۰۱۳ به نمایش درآمد و در طول مدت پخش خود مورد تحسین منتقدان قرار گرفت. پس از پایان فصل پنجم در سال ۲۰۱۹، پروژه‌ی ساخت این سریال برای تولید فصل آخر، یعنی فصل ششم و یک فیلم بلند تمدید شد که قرار است داستان پایانی برای داستان باشد.

هم‌اکنون، تریلر فصل ششم پیکی بلایندرز به‌صورت رسمی توسط BBC منتشر شده است. این تریلر همراه با نسخه‌ای جذاب از آهنگ Hunter اثر آنا کالوی (Anna Calvi) که در پس‌زمینه پخش می‌شود، برخی از صحنه‌های آشنا و فضایی را به نمایش می‌گذارد که طرفداران سریال به آن عادت کرده‌اند. به‌علاوه، تیزر حاوی حجم زیادی از صحنه‌های تیراندازی است. فصل پایانی سریال را می‌توان به‌عنوان یک بمب ساعتی در نظر گرفت که هر لحظه بیش‌تر بینندگان را به سمت پایان سریال سوق می‌دهد، که نشان‌دهنده‌ی خط پایان برای خانواده شلبی است.

در کنار تمامی موارد گفته‌شده، تریلر فصل ششم سریال پیکی بلایندرز به تماشاگران نماهایی از بازیگرانی همچون آنیا تیلور جوی و تام هاردی را نشان می‌دهد. اخیراً تایید شده بود که تام هاردی در نقش آلفی سولومونز باز می‌گردد.

ویدیوی کامل تریلر را می‌توانید در زیر مشاهده کنید:


[ad_2]
لینک منبع : هوشمند نیوز
آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.