تریلر سریال Peacemaker از تحولی بزرگ در شخصیت اصلی خبر می‌دهد

سرویس استریم HBO Max ساعاتی قبل تریلر سریال Peacemaker را در کانال یوتیوب خود قرار داد که از تحولی بزرگ در کریستوفر اسمیت خبر می‌دهد. اگرچه فرنچایز DC Extended Universe هنوز نتوانسته جای پای خود را در سینما محکم کند، وارنر و دی‌سی تصمیم گرفته‌اند ساخت سریال‌های ابرقهرمانی را آغاز کنند. اولین نتیجه اتخاذ چنین

کد خبر : 138198
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱:۰۸
تریلر سریال Peacemaker از تحولی بزرگ در شخصیت اصلی خبر می‌دهد


سرویس استریم HBO Max ساعاتی قبل تریلر سریال Peacemaker را در کانال یوتیوب خود قرار داد که از تحولی بزرگ در کریستوفر اسمیت خبر می‌دهد.

اگرچه فرنچایز DC Extended Universe هنوز نتوانسته جای پای خود را در سینما محکم کند، وارنر و دی‌سی تصمیم گرفته‌اند ساخت سریال‌های ابرقهرمانی را آغاز کنند. اولین نتیجه اتخاذ چنین تصمیمی، Peacemaker است که اسپین آفی برای The Suicide Squad به شمار می‌رود. این فیلم سینمایی چند ماه پیش روی پرده نقره‌ای آمد و علی‌رغم کیفیت بالاتر نسبت به قسمت اول و بازخوردهای مثبت کارشناسان، فروش خوبی را تجربه نکرد. دلیل این اتفاق را می‌توان در سیاست‌های تبلیغاتی وارنر یافت که به مخاطبان اطمینان نداد با اثر متفاوتی نسبت به Suicide Squad مواجه است. البته نباید همه‌گیری ویروس کرونا را فراموش کرد که باعث شده تمامی آثار سینمایی فروش بسیار کمتری در مقایسه با شرایط عادی داشته باشند.

جیمز گان (James Gunn) کارگردان The Suicide Squad است. حین همه‌گیری ویروس کرونا و صرفا به خاطر سرگرمی فیلمنامه‌ای با محوریت کریستوفر اسمیت ملقب به پیش میکر نوشت. در همین حین، استودیو دی‌سی از او درباره کاراکترهای فیلم و تمایلش برای ساخت یک سریال لایو اکشن بر اساس یکی از آن‌ها پرسید. گان هم پیس میکر را پیشنهاد داد و آن‌ها هم موافقت کردند. بدین ترتیب، سریال مزبور در دست ساخت قرار گرفت و حالا هم آماده پخش است. در ضمن، اتفاقات سریال پس از دومین اقتباس سینمایی جوخه انتحار جریان دارد. البته سریال تنها ماموریت‌های جدید را به تصویر نکشیده و به گذشته کریستوفر هم می‌پردازد.

تریلر سریال Peacemaker ساعاتی قبل در کانال یوتیوب HBO Max قرار گرفته است. این ویدیو بیش از ۳ دقیقه زمان داشته و در ابتدا دو مامور پلیس را نشان می‌دهد که به دنبال دستگیری پیس میکر هستند. هر چند، او موفق می‌شود با کمک دیگر اعضای گروه فرار کند. در همین حین، شاهد یک شوخی با محوریت ایگلی حیوان خانگی کریستوفر هستیم. اینطور که به نظر می‌رسد، عقاب مزبور قرار است حضور پررنگی در داستان به خصوص لحظات کمدی داشته باشد. در ادامه پروتاگونیست را می‌بینیم که به ملاقات پدر خود رفته و اتفاقات چند وقت اخیر (تخریب یک برج و گلوله خوردن توسط بلاداسپرت در The Suicide Squad) را برایش شرح می‌دهد. پدر هم با شنیدن این‌ها از کلمه «رقت انگیز» برای توصیف پسرش استفاده می‌کند. همین یک صحنه کافی است تا به این نتیجه رسید که کریستوفر از سوی پدرش همیشه سرکوفت خورده و شرایط هنوز تغییری نکرده است.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.