تریلر سریال Hawkeye برای مراسم دیزنی پلاس لو رفت

[ad_1] زمان زیادی تا اکران مینی سریال Hawkeye باقی نمانده و در همین راستا تریلر این سریال برای مراسم روز Disney+ فاش شده تا نگاهی بهتر به شخصیت‌های اصلی آن پیش از اکران داشته باشیم. نگاهی ویژه به روز Disney+ در برنامه Monday Night Countdown در شبکه ESPN، صحنه‌های جدیدی را از مینی سریال مورد

کد خبر : 127634
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۴
تریلر سریال Hawkeye برای مراسم دیزنی پلاس لو رفت

[ad_1]

زمان زیادی تا اکران مینی سریال Hawkeye باقی نمانده و در همین راستا تریلر این سریال برای مراسم روز Disney+ فاش شده تا نگاهی بهتر به شخصیت‌های اصلی آن پیش از اکران داشته باشیم.

نگاهی ویژه به روز Disney+ در برنامه Monday Night Countdown در شبکه ESPN، صحنه‌های جدیدی را از مینی سریال مورد انتظار Hawkeye با حضور کلینت بارتون (Clint Barton) و کیت بیشاپ (Kate Bishop) برای ما به نمایش گذاشت. انتظار طرفداران به‌طور روزانه از مراسم برنامه ریزی شده در روز Disney+ بالا می‌رود. روز ۱۲ نوامبر، برابر با ۲۱ آبان ماه که روز Disney+ نام گذاری شده است، به معرفی و نمایش محتوای جدید از دیزنی اختصاص داشته و انتظار می‌رود بخشی از این مراسم به دنیای مارول تخصیص یابد.

پیش‌تر اعلام شد که مینی سریال Hawkeye در تاریخ ۲۴ نوامبر، برابر با ۳ آذر ماه اکران خواهد شد و همین مسئله خواسته طرفداران را به شدت افزایش داده و به دنبال محتوای جدید پیش از اکران کامل آن هستند. طی روزهای پیش نیز شبکه ESPN تریلرهایی از این مینی سریال منتشر کرده است.

تریلر جدید منتشر شده از مینی سریال Hawkeye در پایان این نگاه ویژه به روز Disney+ به نمایش درآمد. در این تریلر، شما می‌توانید بیرون پریدن کلینت از ساختمانی دو طبقه را همراه با چرخش و نشانه رفتن تیروکمان خود مشاهده کنید. در ادامه کلینت از نو وارد شده و در کنار او کیت بیشاپ حضور دارد که به‌نظر نشسته بر میز نهار خوری در حال گپ و گفت هستند. در پایان این تریلر صحنه‌ای اکشن با حضور کیت به نمایش درآمد و او را در حال جاخالی دادن حملات دشمنان بر پشت بامی تاریک نشان داد و در صحنه آخر می‌توانیم استفاده او از کمان و انفجاری مهیب که سه شخص را پرتاب می‌کند تماشا کنیم. این سه شخص به‌نظر کلینت، شخصیت جدید دنیای سینمایی مارول یعنی اکو (Echo) و شخصیتی که اطلاعاتی از او نداریم هستند.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.