تریلر سریال Halo در مراسم The Game Awards 2021 به نمایش درآمد

[ad_1] اولین تریلر سریال Halo بالاخره منتشر شد و Master Chief در مرکز توجه آن قرار دارد. شرکت Paramount و 343 Industries اولین نگاه به این مجموعه‌ی تلویزیونی مورد انتظار را در ساعات اولیه‌ی امروز و در جریان رویداد The Game Awards 2021 به نمایش گذاشتند. ساخت سریال تلویزیونی Halo به تهیه‌کنندگی استیون اسپیلبرگ از

کد خبر : 140716
تاریخ انتشار : جمعه ۱۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۶
تریلر سریال Halo در مراسم The Game Awards 2021 به نمایش درآمد

[ad_1]

اولین تریلر سریال Halo بالاخره منتشر شد و Master Chief در مرکز توجه آن قرار دارد. شرکت Paramount و 343 Industries اولین نگاه به این مجموعه‌ی تلویزیونی مورد انتظار را در ساعات اولیه‌ی امروز و در جریان رویداد The Game Awards 2021 به نمایش گذاشتند.

ساخت سریال تلویزیونی Halo به تهیه‌کنندگی استیون اسپیلبرگ از سال‌ها پیش آغاز شده بود و ابتدا قرار بود در سال ۲۰۱۵ شاهد پخش آن باشیم. این کارگردان مشهور سینما در سال ۲۰۱۳ به این پروژه پیوست، اما در طول سال‌ها پیشرفتی در آن حاصل نشد تا این که در سال ۲۰۱۹، روپرت وایت، کارگردان فیلم‌های The Escapist و Rise of the Planet of the Apes به تیم سازندگان این سریال پیوست و قرار شد مجموعه‌ی تلویزیونی Halo برای پخش در سال ۲۰۲۰ آماده شود.

بعد از مدتی اتو بترست، کارگردان فیلم Robin Hood 2018 و سریال‌های Black Mirror ،Peaky Blinders و His Dark Materials نیز به جمع سازندگان Halo پیوست و هم اکنون یکی از تهیه‌کنندگان اصلی این سریال است.

در سال ۲۰۱۸ اعلام شد که شبکه‌ی Showtime سفارش ساخت ۱۰ قسمت از این سریال را داده است و کایل کیلن، خالق سریال‌های چون Lone Star ،Awake و Mind Games شورانر سریال Halo خواهد بود. همچنین در سال ۲۰۱۹ و بعد از جدایی روپرت وایت از تیم سازندگان، استیون کین، از تهیه‌کنندگان و نویسندگان سریال‌های !The Closer، American Dad و NCIS به عنوان شورانر انتخاب شد تا به همراه کایل کیلن آن را بسازد.

حالا بعد از مدت‌ها انتظار، سریال Halo بالاخره قرار است تا در اوایل سال آینده‌ی میلادی از طریق +Paramount پخش شود و این زمان دیگر قطعی است، چون که دیگر بسیاری از کارهای مربوط به تولید آن به پایان رسیده و دیگر زمان کمی مانده تا طرفداران بتوانند دیداری متفاوت با شخصیت دوست‌داشتنی Master Chief داشته باشند.

در اولین ساعات امروز، اولین تریلر سریال Halo، همان طور که مدتی پیش وعده داده شده بود، در جریان مراسم The Game Awards 2021 به نمایش درآمد و شما در ابتدای این مطلب می‌توانید آن را تماشا کنید. به نظر می‌رسد که این تریلر توسط دکتر هالزی با بازی ناتاشا مک‌الهون روایت می‌شود که در حال آماده‌سازی Master Chief با بازی پابلو شرایبر برای ماموریتش به عنوان بزرگترین امید بشریت در جنگ علیه Covenant است.

در میان سخنان الهام‌بخش و امیدوار کننده‌ی او، ما همچنین می‌توانیم نگاهی داشته باشیم به شهرهای عظیم، سفینه‌ی غول‌پیکر Covenant و پادگان تفنگداران UNSC که برای جنگ آماده می‌شوند. این تریلر جزئیات زیادی را ارائه نمی‌دهد و به نظر می‌رسد که سریال Halo بیشتر به آغاز جنگ بشریت با Covenant بپردازد تا پایان آن که در آن بازی اصلی آغاز می‌شود.

همان طور که گفته شد، استیون اسپیلبرگ تهیه‌کننده‌ی اجرایی سریال Halo است و کایل کیلن و استیون کین هم شورانرهای آن هستند. با اینحال کیلن درست قبل از آغاز فیلمبرداری این پروژه را ترک کرد و اگر سریال برای فصل دوم تمدید شود، استیون کین نیز به عنوان شورانر بازنخواهد گشت. سریال Halo برای پخش از سرویس اشتراکی +Paramount در اوایل سال ۲۰۲۲ برنامه‌ریزی شده است.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.