تریلر سریال Halo با رونمایی از سرگذشت مسترچیف منتشر شد

طبق اعلام رسمی پس از مدت‌ها انتظار، نهایتا دومین تریلر سریال Halo منتشر شد تا در آن شاهد جنگ بین سربازان اسپارتان و مستر چیف (Master Chief) با دشمنان خارجی باشیم که قصد نابودی سیاره را دارند! سری بازی‌های Halo مدت‌هاست که توسط دارندگان کنسول‌های ایکس باکس و طرفداران فرنچایز شناخته شده‌اند. سرگذشت یک سرباز

کد خبر : 185854
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۳
تریلر سریال Halo با رونمایی از سرگذشت مسترچیف منتشر شد


طبق اعلام رسمی پس از مدت‌ها انتظار، نهایتا دومین تریلر سریال Halo منتشر شد تا در آن شاهد جنگ بین سربازان اسپارتان و مستر چیف (Master Chief) با دشمنان خارجی باشیم که قصد نابودی سیاره را دارند!

سری بازی‌های Halo مدت‌هاست که توسط دارندگان کنسول‌های ایکس باکس و طرفداران فرنچایز شناخته شده‌اند. سرگذشت یک سرباز اسپارتان که ظاهرا برای نجات مردم برنامه‌ریزی شده و با قدرتی که دارد، از هیچ تلاشی برای زنده نگه داشتن افراد بی‌گناه و شکست دشمنان دریغ نمی‌کند.

با این وجود مدتی بود که سری Halo دیگر جذابیت سابق را نداشت و بازی Halo 5 هم نتوانست چنان که باید و شاید خوب ظاهر شود. با این وجود، پیش از در دسترس قرار گرفتن کنسول‌های نسل نهمی، خبرها و شایعات درباره یک بازی جدید به نام Halo Infinite منتشر شدند که قرار بود تا اولین عنوان انحصاری با عرضه ایکس باکس سری ایکس و اس باشد. اما این دوران دوامی نیاورد و خیلی زود متوجه شدیم که بازی یک سال تاخیر خورده است!

این تاخیر چند ماهه و سپس یک ساله، خیلی روی نا امید شدن طرفداران تاثیرگذار بود، اما تیم ایکس باکس اواخر سال ۲۰۲۱ و حال در ۲۰۲۲ برنامه‌هایی را برای سری Halo پیاده‌سازی کرده‌اند که همه آن نا امیدی‌ها را کنار می‌زند. اول از همه شاهد عرضه زود هنگام بخش Multiplayer بازی Halo Infinite برای کنسول‌های ایکس باکس و پلتفرم رایانه شخصی بودیم، سپس بخش داستانی بازی دقیقا همانطور که انتظار می‌رفت عرضه شد و توانست خیلی خوب انتظارات را برآورده کند.

با این وجود، این تمام ایده‌‌های سازندگان برای فرنچایز Halo نبود! بلکه مدت‌ها بود مکه درباره سریال این مجموعه شنیده بودیم و حال نیز تریلر رونمایی از آن منتشر شده است؛ ویدیویی که در آن، یک اقتباس جذاب و دیدنی مشاهده می‌شود.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.