تریلر دوم فیلم Doctor Strange 2 منتشر شد + زیرنویس فارسی

[ad_1] این تریلر در واقع به نحوی همان جزئیات ویدیو قبلی را کامل‌تر می‌کند. این یعنی صحنه‌هایی در آن دیده می‌شود که برخی از سکانس‌های دیده شده در تریلر اول را طولانی‌تر نشان می‌دهد. با این حال، نکته قابل توجه اینجاست که صحنه‌های جدید و تازه اضافه شده در آن، همگی دارای اطلاعات جالب و

کد خبر : 167159
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۰
تریلر دوم فیلم Doctor Strange 2 منتشر شد + زیرنویس فارسی

[ad_1]

این تریلر در واقع به نحوی همان جزئیات ویدیو قبلی را کامل‌تر می‌کند. این یعنی صحنه‌هایی در آن دیده می‌شود که برخی از سکانس‌های دیده شده در تریلر اول را طولانی‌تر نشان می‌دهد. با این حال، نکته قابل توجه اینجاست که صحنه‌های جدید و تازه اضافه شده در آن، همگی دارای اطلاعات جالب و جذابی از شخصیت‌های جهان موازی هستند!

در ابتدای تریلر، می‌بینیم که استرنج بعد از بهم زدن نظم مولتی‌ورس در اتفاقات No Way Home، حال کابوس می‌بیند. سپس وانگ (Wong) به او می‌گوید که او درهایی را به سمت جهان‌های موازی باز کرده و به همین دلیل نیز ممکن است هر لحظه دشمنی ناشناخته از یک دنیای دیگر وارد جهان آن‌ها شود.

سپس در سکانسی دیگر، می‌بینیم که استرنج از قدرتی مشابه با اسکارلت ویچ (Scarlet Witch) برای احضار کردن چند گوی استفاده می‌کند تا آن را روی کتاب دارک هولد قرار داده و سپس به جهانی دیگر وارد شود! پیش‌تر نیز در توضیحات تریلر اول گفته بودیم که این سکانس نشان دهنده جهان‌های مختلفی است که واندا (Wanda) به هرکدام از آن‌ها وارد شده است.

بعد از آن، می‌توانید شاهد ادامه مکالمه‌های بین استرنج و واندا باشید که در آن، استرنج از او درباره مولتی‌ورس سوال کرده بود. واندا می‌گوید که ویژن (Vision) درباره این موضوع برخی ایده‌ها و نظریات مهم را داشته، اما می‌گفته که ارتباط با آن بسیار خطرناک خواهد بود. حرفی که کاملا هم درست است!

سپس همان صحنه جنگی که در کامارتاژ (Camartaj) اتفاق می‌افتد و در تریلر قبلی هم صحنه‌هایی از آن را دیده بودیم، از زاویه دید دیگری مشاهده کنید. شاخ‌های رینترا (Rintrah) در این سکانس دیده می‌شود، اما دیگر از مبارزه آن‌ها صحنه دیگری دیده نخواهد شد. با این وجود، یکی از مهم‌ترین صحنه‌های تریلر، دقیقا بعد از این بخش نشان داده می‌شود.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.