تریلر جدید فیلم Shang-Chi همراه با پوسترهای پر از اژدها منتشر شد!

[ad_1] در تریلر تازه منتشر شده از فیلم مورد انتظار شنگ چی و افسانه ده حلقه، می‌توانید شاهد صحنه‌های اکشن و جذابی باشید که شاید در اولین نگاه شما را مقداری به یاد آثار سینمایی جکی چان و سبک بازیگری او بیندازد. اگر این فکر ذهن شما را مشغول کرده، باید بدانید که کاملا درست

کد خبر : 91658
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۸
تریلر جدید فیلم Shang-Chi همراه با پوسترهای پر از اژدها منتشر شد!

[ad_1]

در تریلر تازه منتشر شده از فیلم مورد انتظار شنگ چی و افسانه ده حلقه، می‌توانید شاهد صحنه‌های اکشن و جذابی باشید که شاید در اولین نگاه شما را مقداری به یاد آثار سینمایی جکی چان و سبک بازیگری او بیندازد. اگر این فکر ذهن شما را مشغول کرده، باید بدانید که کاملا درست فکر کردید! در واقع کارگردان این فیلم دستین دنیل (Destin Daniel) در مصاحبه‌های خود اعلام کرده بود که افسانه ده حلقه کاملا از آثار جکی چان الهام گرفته شده و آن‌ها چندین فیلم چان را تماشا کرده‌اند تا از حرکات و همچنین سبک مبارزات کونگ فو او به نحوی تقلید کنند. همچنین حتی اگر بیشتر کنجکاو مبارزات سبک کونگ فو در این فیلم هستید، باید بدانید که حتی دانی ین و جت لی هم دیگر الگوهای به کار برده در ساخت Shang-Chi And The Legend of The Ten Rings هستند.

به هر حال این اولین فیلم مارول در MCU است که اولا در آن از یک ابرقهرمان شرقی استفاده می‌شود، و دوما اینکه قرار است تا مبارزات سبک کونگ فو یکی از پایه‌های اصلی باشد. با این حال سبک آسیب‌پذیری و در عین حال جذاب جکی چان در این تریلر جدید زمانی دیده می‌شود که شنگ چی برای جلوگیری از ضربه با دست خود شوکر یکی از دشمنان را لحظه‌ای گرفته و سپس فرار می‌کند. همچنین مبارزه در شرایط سخت مانند انجام دادن حرکات کونگ فو روی داربست ساختمانی چندین متری، یکی دیگر از تقلیدهایی است که از هنرنمایی‌های جکی چان انجام شده و خبر از یک فیلم فوق‌العاده جذاب را برای طرفداران چنین سبکی می‌دهد.

فیلم Shang-Chi And The Legend of The Ten Rings با بازی سیمو لیو (Simu Liu) در نقش شنگ چی در تاریخ ۱۲ شهریور (۳ سپتامبر) در سینماها اکران خواهد شد.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.