تریلر جدید فیلم ماتریکس 4 و بازگشت نئو به جهان واقعی!

[ad_1] در تریلر اول هم صحنه‌هایی از نئو در جهان واقعی را دیده بودیم، اما برخی کاربران فکر می‌کردند که این یک فلش بک قدیمی از داستان سه گانه قبلی است. با این حال، در این ویدیو جدید می‌بینیم که نئو مدت زیادی است که در ماتریکس زندگی کرده و حال تقریبا همه چیز درباره

کد خبر : 137226
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۹
تریلر جدید فیلم ماتریکس 4 و بازگشت نئو به جهان واقعی!

[ad_1]

در تریلر اول هم صحنه‌هایی از نئو در جهان واقعی را دیده بودیم، اما برخی کاربران فکر می‌کردند که این یک فلش بک قدیمی از داستان سه گانه قبلی است. با این حال، در این ویدیو جدید می‌بینیم که نئو مدت زیادی است که در ماتریکس زندگی کرده و حال تقریبا همه چیز درباره جهان واقعی را فراموش کرده است. با این حال، مورفیوس (Morpheus) که نقش او را اینبار یحیی عبدالمتین دوم (Yahya Abdul-Mateen II) بازی می‌کند، به سراغ او آمده و با همان قرص قرمز معروف، نئو را از جهان ماتریکس به دنیای واقعی می‌آورد؛ جایی که بدن او در محفظه‌ای خاص نگه‌داری می‌شود و درست به مانند آنچه که در فیلم اول ماتریکس دیدیم، خود را آزاد می‌کند!

با این حساب، در تریلر جدید فیلم ماتریکس 4 اینبار تایید می‌شود هنوز انسان‌ها زیر دست ماشین‌های عجیب کنترل شده و آنچه که در پایان سه‌گانه اصلی دیده بودیم، بسیار نتیجه متفاوتی را داشته است! اکثر بازیگران قدیمی مانند کیانو ریوز (Keanu Reeves)، کری-ان ماس (Carrie-Anne Moss) و لمبرت ویلسون (Lambert Wilson) بازگشته‌اند، اما در هر صورت، سوال‌های بسیاری درباره این اثر سینمایی وجود دارد که باید پس از اکران آن جواب خود را بگیریم!

برای مثال، چطور نئو به ماتریکس بازگشته و اینکه اصلا چطور او زنده مانده است! در پایان فیلم آخری که در سری ماتریکس دیدیم، او جان خود را برای زنده ماندن انسان‌ها فدا کرد و ماتریکس ریبوت شد. اما چنان که در تریلر می‌بینیم، فعلا که او کاملا سالم و سلامت در محفظه خاص خود نگه داشته شده، تا اینکه دوباره از آن خارج شود! همچنین می‌دانیم که حال ترینیتی (Trinity) هم در داستان سه گانه اصلی جان خود را از دست داد. اما اینکه او هم چطور زنده است، به همراه چندین و چند سوال دیگر همگی در تاریخ ۱ دی (۲۲ دسامبر) و با اکران فیلم The Matrix: Resurrections پاسخ داده خواهند شد.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.