تریلر جدید فیلم بتمن با بازی رابرت پتینسون منتشر شد

[ad_1] تریلر جدید فیلم بتمن نشان می‌دهد که پنگوئن کالین فارل، بتمن رابرت پتینسون و گربه زوئه کراویتز را مورد کنایه و تمسخر قرار می‌دهد. تبلیغی جدید برای فیلم The Batman منتشر شده نشان می‌دهد که پنگوئن کالین فارل دو تیم نفره بتمن و زن گربه‌ای فیلم را مسخره می‌کند. پس از چندین تاخیر، بتمن

کد خبر : 152142
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۹
تریلر جدید فیلم بتمن با بازی رابرت پتینسون منتشر شد

[ad_1]

تریلر جدید فیلم بتمن نشان می‌دهد که پنگوئن کالین فارل، بتمن رابرت پتینسون و گربه زوئه کراویتز را مورد کنایه و تمسخر قرار می‌دهد. تبلیغی جدید برای فیلم The Batman منتشر شده نشان می‌دهد که پنگوئن کالین فارل دو تیم نفره بتمن و زن گربه‌ای فیلم را مسخره می‌کند. پس از چندین تاخیر، بتمن قرار است در تاریخ چهارم ماه مارچ در سینماها و سپس در تاریخ ۱۹ آوریل در HBO Max اکران شود و شاید مورد انتظارترین فیلم از کمیک‌های دی‌سی در سال جدید باشد. این فیلم با الهام از کمیک هایی مانند The Long Halloween و Batman: Year One، داستان بروس وین اثر رابرت پتینسون به عنوان یک جنگجوی قدرتمند شنل پوش تازه کار در حال مبارزه با جنایات در گاتهام است را دنبال خواهد کرد.

بتمن قرار است خارج از مسیر اصلی دنیای توسعه یافته دی‌سی رخ داده و انبوهی از شخصیت‌ها را به دنیای جدید خود معرفی کند. جیم گوردون کمیسر جفری رایت، کارمین فالکون جان تورتورو، زن گربه‌ای زوئه کراویتز، ریدلر پل دانو و پنگوئن فارل به  پتینسون خواهند پیوست. بیشتر تبلیغات پیرامون این فیلم به لطف تریلرهای منتشر شده در DC FanDome است که بازیگران، سکانس‌های اکشن سخت، فیلم‌برداری منحصربه‌فرد و موسیقی متنی را به نمایش می‌گذارد که همگی طرفداران را برای دیدن این اثر هیجان زده می‌کنند. سومین تریلر بتمن با عنوان «خفاش و گربه» هفته گذشته منتشر شد و تیم دوتایی اصلی این اثر را به نمایش می‌گذاشت. 

اکنون، حساب کاربری رسمی بتمن در توییتر اخیراً یک ویدیوی تبلیغاتی برای «خفاش و گربه» به اشتراک گذاشته است که نشان می‌دهد پنگوئن فارل به گروه دو نفره آن‌ها واکنش نشان می‌دهد. این کلیپ 30 ثانیه‌ای مخاطبان را تشویق می‌کند تا قبل از دیدن فیلم پرفروش در چهارم مارس، آخرین تریلر فیلم بتمن را تماشا کنند. 

آخرین تریلر فیلم بتمن و طعنه‌های پنگوئن

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.