تروپیک اسکوئر تست اولیه تراشه عنصر منبع باز جدید را تکمیل می کند

[ad_1] این شرکت مستقر در پراگ در حال کسب بازخورد و داده هایی در مورد عملکرد تراشه نمونه اولیه منبع باز خود برای سخت افزار بیت کوین بوده است. طبق بیانیه مطبوعاتی ارسال شده به مجله بیت کوین، Tropic Square، یک استارت آپ تحت حمایت SatoshiLabs، شرکت سازنده Trezor، تراشه جدید TROPIC01 خود را آزمایش

کد خبر : 322717
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۰
تروپیک اسکوئر تست اولیه تراشه عنصر منبع باز جدید را تکمیل می کند

[ad_1]

این شرکت مستقر در پراگ در حال کسب بازخورد و داده هایی در مورد عملکرد تراشه نمونه اولیه منبع باز خود برای سخت افزار بیت کوین بوده است.

طبق بیانیه مطبوعاتی ارسال شده به مجله بیت کوین، Tropic Square، یک استارت آپ تحت حمایت SatoshiLabs، شرکت سازنده Trezor، تراشه جدید TROPIC01 خود را آزمایش کرده است.

نمونه های اولیه تراشه از UMC، شرکت تولید تایوانی، در دسامبر 2022 وارد شد. آزمایش تراشه های عنصر امن قرار است در نیمه اول سال 2023 ادامه یابد.

نمونه های اولیه TROPIC01

بیانیه مطبوعاتی توضیح می دهد که چگونه “نتایج آزمایش اولیه بسیار مثبت است و قبلاً نشان داده است که توسعه تراشه می تواند طبق برنامه ریزی اولیه ادامه یابد – برای تولید نمونه اولیه دوم در سال آینده و سپس، پس از تأیید، تولید سریال انبوه شروع شود.”

هدف Tropic Square از طراحی و تولید تراشه، ایجاد یک تراشه امنیتی منبع باز برای استفاده در سخت افزار بیت کوین است. مجله بیت کوین قبلاً اعلام تراشه را در آگوست 2022 پوشش داد، که در آن تیم Tropic Square توضیح داد که چگونه “منبع باز بودن به شرکت اجازه می دهد تا بر اساس بازخورد جامعه و متخصصان بهبودهایی را انجام دهد.”

به گفته Evzen Englberth، مدیر عامل Tropic Square، این آزمایش ما را به تولید انبوه و به معرفی اولین راه حل شفاف نزدیک‌تر می‌کند. سپس این تراشه ها این شانس را خواهند داشت که استانداردهای امنیتی فعلی بازار را به طور اساسی تغییر دهند.

Jan Pleskač، مدیر ارشد فناوری Tropic Square، توضیح می‌دهد که چگونه «بررسی و بررسی تراشه از هر زاویه ممکن به اطمینان از کیفیت و قابلیت اطمینان محصول نهایی که در جهان عرضه می‌شود کمک می‌کند».

بیانیه مطبوعاتی جزئیات برنامه های این شرکت برای ساخت نمونه های اولیه پیش تولید نهایی در سال آینده را نشان می دهد، سپس امیدواریم تولید انبوه را آغاز کرده و محصول خود را در سال 2025 به بازار عرضه کند.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.