ترس سقف بدهی ایالات متحده باعث افزایش قیمت DXY به بالای 102.00 با بازگشت کامل بازارها می شود

[ad_1] اشتراک گذاری: شاخص دلار آمریکا پس از برد سه روزه افزایش یافت و نزدیک به بالاترین سطح در دو هفته اخیر بود. وزارت خزانه داری ایالات متحده در صورت دست نخورده ماندن سقف بدهی، نگرانی از اتمام زودهنگام منابع مالی را افزایش می دهد. در حال حاضر، راه حل مشکل اول بانک

کد خبر : 353797
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۳:۳۹
ترس سقف بدهی ایالات متحده باعث افزایش قیمت DXY به بالای 102.00 با بازگشت کامل بازارها می شود

[ad_1]


اشتراک گذاری:

  • شاخص دلار آمریکا پس از برد سه روزه افزایش یافت و نزدیک به بالاترین سطح در دو هفته اخیر بود.
  • وزارت خزانه داری ایالات متحده در صورت دست نخورده ماندن سقف بدهی، نگرانی از اتمام زودهنگام منابع مالی را افزایش می دهد.
  • در حال حاضر، راه حل مشکل اول بانک جمهوری خواه، به داده های آمریکا می پیوندد تا خوش بینی محتاطانه را تقویت کند و به نفع گاوهای DXY است.
  • سفارشات کارخانه ایالات متحده برای ماه مارس برای راهنمای روزانه مهم خواهد بود، فدرال رزرو، NFP ایالات متحده برای دستورالعمل های روشن چشم دوخته است.

گاوهای شاخص دلار آمریکا (DXY) در ساعات اولیه معاملات روز سه‌شنبه، پس از تجدید بالاترین سطح دو هفته‌ای و ثبت روند صعودی سه روزه روز قبل، حدود 102.10-15 نفس می‌کشند. در انجام این کار، سنج دلار در برابر شش ارز اصلی بار نگرانی های تازه ای را که در مورد نکول آمریکا در ارتباط با بازگشت بازارهای اصلی از تعطیلات به وجود می آید، به دوش می کشد.

وزارت خزانه داری ایالات متحده اخیراً با به جلو کشیدن تاریخ تمام شدن وجوه برای مطابقت با تعهدات در صورتی که سقف بدهی فعلی تا 1 ژوئن تغییر نکند، ترس از نکول ایالات متحده را تجدید کرده است. رویترز می‌گوید: «جانت یلن، وزیر خزانه‌داری آمریکا در نامه‌ای به کنگره گفت که اگر سقف بدهی افزایش نیابد، ممکن است آژانس نتواند به‌محض اول ژوئن به تمام تعهدات بدهی خود عمل کند، و این امر فوریت جدیدی را برای مذاکرات در کنگره ایجاد می‌کند.»

با این اتفاق، صحبت‌های جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا با چهار دیپلمات ارشد آمریکایی و ترتیب دادن ملاقاتی در 9 مه، به گوش می‌رسد. در همین راستا، کوین مک کارتی، رئیس مجلس نمایندگان ایالات متحده، اشاره کرد که در سنا لایحه ای در حال برگزاری است که در حال صحبت کردن هستیم که خطر نکول را از بین می برد.

از سوی دیگر، سرنخ های خوش بینانه تورم روز جمعه ایالات متحده از طریق شاخص قیمت Core PCE به راه حل بانک First Republic برای تقویت خوش بینی بازار پیوست. همین امر به وال استریت کمک کرد حتی اگر S&P 500 Futures اخیراً ضررهای خفیفی را به همراه داشته باشد. علاوه بر این، بازده اوراق قرضه خزانه داری ایالات متحده هفته کلیدی را با موقعیتی مثبت آغاز کرد و به دلار آمریکا اجازه داد تا سودهای قبلی را افزایش دهد.

گفته می شود، تنظیم کننده های ایالات متحده دارایی های FRB را توقیف کرده و آنها را به خریدار جدید، یعنی جی پی مورگان فروختند. رویترز گفت: «جی پی مورگان 10.6 میلیارد دلار به شرکت بیمه سپرده فدرال ایالات متحده (FDIC) به عنوان بخشی از این قرارداد برای کنترل بیشتر دارایی های بانک مستقر در سانفرانسیسکو و دسترسی به پایگاه مشتریان ثروتمند فرست ریپابلیک پرداخت خواهد کرد.

از سوی دیگر، PMI تولید ISM ایالات متحده به 47.1 برای آوریل در مقابل 46.3 پیش‌بینی‌های قبلی و 46.6 در بازار بهبود یافت، در حالی که PMI جهانی تولید S&P برای ماه مذکور به 50.2 در مقابل 50.4 برآورد اولیه کاهش یافت.

با نگاهی به آینده، سفارش‌های کارخانه ایالات متحده برای ماه مارس، که انتظار می‌رود 0.8% نسبت به -0.7% قبل افزایش یابد، می‌تواند معامله‌گران شاخص دلار آمریکا (DXY) را در میان تقویم سبک در خانه سرگرم کند. با این حال، کاتالیزورهای ریسک و افزایش اخیر در شرط‌های جنگ‌طلب فدرال رزرو می‌تواند خریداران DXY را امیدوار نگه دارد.

تحلیل تکنیکال

بسته شدن روزانه فراتر از خط مقاومت پنج هفته‌ای، اکنون با حمایت فوری در حدود 101.90، به سیگنال‌های صعودی MACD و RSI خوش‌بین (14) می‌پیوندد، نه بیش از حد خرید، تا خریداران شاخص دلار آمریکا (DXY) را امیدوار نگه دارد.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.