ترس بانک از تسهیل، بازارهای جهانی افزایش می یابد

[ad_1] تصاحب Credit Suisse توسط UBS در سوئیس به بازارهای سهام کمک کرد تا یک رالی تسکین دهند. تحلیلگران Moody’s Investors Services در گزارشی نوشتند که «علی‌رغم مزایای فرانچایز نهایی، مودیز همچنین خاطرنشان می‌کند که این تراکنش چالش‌های مالی، فرهنگی و یکپارچه‌سازی مرتبط با حق رای را برای UBSG ایجاد می‌کند.» سهام بانک فرست ریپابلیک

کد خبر : 336379
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۷
ترس بانک از تسهیل، بازارهای جهانی افزایش می یابد

[ad_1]

تصاحب Credit Suisse توسط UBS در سوئیس به بازارهای سهام کمک کرد تا یک رالی تسکین دهند. تحلیلگران Moody’s Investors Services در گزارشی نوشتند که «علی‌رغم مزایای فرانچایز نهایی، مودیز همچنین خاطرنشان می‌کند که این تراکنش چالش‌های مالی، فرهنگی و یکپارچه‌سازی مرتبط با حق رای را برای UBSG ایجاد می‌کند.»

سهام بانک فرست ریپابلیک در روز دوشنبه دوباره به عنوان استاندارد و فقیر رتبه اعتباری موسسه مستقر در کالیفرنیا را کاهش داد.

جی .

لاگارد: تورم باید برای مدت طولانی خیلی بالا بماند

کریستین لاگارد، رئیس بانک مرکزی اروپا (ECB) به اعضای پارلمان اروپا (EP) گفت، اگرچه تورم کل بلوک یورو در ماه فوریه به دلیل کاهش قیمت‌های انرژی به 8.5 درصد کاهش یافت، اما انتظار می‌رود این تورم بالاتر از نرخ تورم ECB باقی بماند. 2 درصد هدف برای یک دوره زمانی طولانی.

لاگارد گفت که بانک مرکزی اروپا تحولات بازار را از نزدیک زیر نظر خواهد داشت و قول داد که “آماده پاسخگویی در صورت لزوم برای حفظ ثبات قیمت و ثبات مالی در منطقه یورو خواهد بود.”

گزارش تورم CPI آمار کانادا

بعدازظهر سه شنبه، آمار کانادا گزارش تورم CPI خود را در ماه فوریه منتشر خواهد کرد. اقتصاددانان پیشنهاد می‌کنند که احتمالاً تورم کل به 5.4 درصد به صورت سالانه از رقم 5.9 درصدی ژانویه کاهش می‌یابد. اگر تورم کل به 5.4 درصد برسد، کمترین تورم ثبت شده در 14 ماه گذشته خواهد بود.

کاهش نرخ تورم شاخص مصرف کننده در بریتانیا

صبح چهارشنبه، دفتر آمار ملی (ONS) اطلاعات مربوط به تورم بریتانیا را منتشر خواهد کرد. اقتصاددانان پیشنهاد می کنند که تورم کل در ماه فوریه به 9.9 درصد بر مبنای سال به سال کاهش یافت در حالی که انتظار می رود تورم اصلی به 5.7 درصد برسد.

تورم سرفصل CPI بریتانیا برای سومین ماه متوالی از 10.5 درصد در دسامبر به 10.1 درصد در سال منتهی به ژانویه کاهش یافت. تورم هدف بانک مرکزی انگلیس (BoE) 2 درصد است. نظرسنجی نگرش تورمی که توسط BoE در 17 مارس منتشر شد نشان داد که انتظارات برای تورم در سال آینده از 4.8 درصد در نوامبر به 3.9 درصد کاهش یافته است در حالی که انتظارات برای تورم در 12 ماه بعد از 3.4 درصد به 3.0 درصد کاهش یافته است.

گلدمن ساکس: فدرال رزرو افزایش نرخ بهره را متوقف می کند

تحلیلگران گلدمن ساکس (GS) اصرار دارند که هیئت مدیره فدرال رزرو در نشست آتی خود در روز چهارشنبه نرخ بهره را افزایش نخواهد داد. در یادداشتی به سرمایه گذاران، اقتصاددانان GS پیشنهاد کردند که «ما انتظار داریم FOMC در نشست مارس این هفته به دلیل استرس در سیستم بانکی متوقف شود. در حالی که سیاستگذاران برای تقویت سیستم مالی واکنش تهاجمی نشان داده‌اند، به نظر می‌رسد بازارها کاملاً متقاعد نشده‌اند که تلاش‌ها برای حمایت از بانک‌های کوچک و متوسط ​​کافی خواهد بود.»

GS همچنان انتظار دارد فدرال رزرو در ماه های می، ژوئن و جولای نرخ بهره را 0.25 درصد افزایش دهد.

بوندس بانک: اقتصاد آلمان احتمالا در سه ماهه اول 2023 منقبض خواهد شد

در گزارش ماهانه بانک مرکزی آلمان آمده است که “فعالیت اقتصادی آلمان احتمالاً در سه ماهه جاری دوباره کاهش خواهد یافت. با این حال، این کاهش احتمالا کمتر از سه ماهه پایانی سال 2022 خواهد بود.” اقتصاددانان بوندس‌بانک خاطرنشان کردند که تورم کل در ماه مارس کاهش می‌یابد، اما افزودند که «نرخ اصلی به‌طور استثنایی ثابت می‌شود. حتی می‌تواند تا اواسط سال کمی افزایش یابد».

تولید ناخالص داخلی این کشور در سه ماهه چهارم سال 2022 به صورت سه ماهه 0.4 درصد کاهش یافت. دو فصل متوالی کاهش فعالیت اقتصادی آلمان را وارد رکود خواهد کرد.

آیا تجارت در اخبار اقتصاد کلان برای شما جالب است؟ بیاموزید که چگونه این رویکرد با وبینارهای رایگان ما کار می کند. با معامله گران خبره ملاقات و تعامل داشته باشید. جلسات معاملاتی زنده را تماشا کنید و یاد بگیرید.

وبینارهای تجاری رایگان

در وبینارهای زنده برگزار شده توسط کارشناسان تجارت ما هماهنگ شوید

عضویت رایگان

این مطالب حاوی توصیه‌های سرمایه‌گذاری، توصیه‌های سرمایه‌گذاری، پیشنهاد یا درخواست برای هرگونه معامله در ابزارهای مالی نیست و نباید تفسیر شود. لطفاً توجه داشته باشید که چنین تحلیل معاملاتی یک شاخص قابل اعتماد برای عملکرد فعلی یا آتی نیست، زیرا ممکن است شرایط در طول زمان تغییر کند. قبل از تصمیم گیری برای سرمایه گذاری، باید از مشاوران مالی مستقل مشاوره بگیرید تا اطمینان حاصل کنید که خطرات را درک می کنید.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.