تردید ندارم دولت آینده گردشگری را به عنوان اولویت دنبال می‌کند

ایسنا/یزد استاندار یزد از دولت آینده خواستار توجه ویژه به گردشگری داخلی و خارجی قطب‌های گردشگری کشور همچون یزد شد و گفت: تردید ندارم که همه دولت‌هایی که امکان روی کار آمدنشان وجود دارد این بحث را به عنوان اولویت دنبال می‌کنند. «محمدعلی طالبی» در پاسخ به این سئوال ایسنا که «انتظار شما از دولت

کد خبر : 65722
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۳
تردید ندارم دولت آینده گردشگری را به عنوان اولویت دنبال می‌کند



ایسنا/یزد استاندار یزد از دولت آینده خواستار توجه ویژه به گردشگری داخلی و خارجی قطب‌های گردشگری کشور همچون یزد شد و گفت: تردید ندارم که همه دولت‌هایی که امکان روی کار آمدنشان وجود دارد این بحث را به عنوان اولویت دنبال می‌کنند.

«محمدعلی طالبی» در پاسخ به این سئوال ایسنا که «انتظار شما از دولت آینده در حوزه گردشگری چیست؟»، اظهار می‌کند: انتظاری که از دولت آینده داریم، این است که یزد به عنوان یکی از قطب‌های گردشگری کشور چه در بعد داخلی و چه در بعد خارجی مورد توجه قرار بگیرد.

وی اضافه می‌کند: در عین حال، زمینه‌های حضور گردشگران در استان یزد تسهیل و حمایت‌های لازم برای سرمایه‌گذاری در بخش گردشگری استان نیز فراهم شود و از ظرفیت‌های استان خصوصاً در همه شهرستان‎ها نیز به نحو احسن استفاده شود.

استاندار در ادامه با بیان این که امروز موضوع گردشگری به موضوعی عام تبدیل شده است، می‌گوید: شاید در گذشته شاهد اختلاف‌نظرهایی در مورد گردشگری به وی‍ژه وجود گروه‌های موافق و مخالف در این خصوص بودیم یا در خصوص اولویت برای سرمایه‌گذاری در این بخش دو قطب موافق و مخالف یا اولویت اول و چندم وجود داشت، اما اکنون به یک گفتمان عمومی تبدیل شده است.

وی تصریح می‌کند: این که همه گروه‌ها و افراد در حوزه‌های مختلف به اهمیت و جایگاه گردشگری واقف شده‌اند، از اتفاقات خوبی است که طی چند سال اخیر با اهتمام دولت به گردشگری رقم خورده و تردید ندارم که همه دولت‌هایی که امکان روی کارآمدنشان وجود دارد، موضوع گردشگری را به عنوان اولویت دنبال می‌کنند.

انتهای پیام



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.