ترجیح آمریکایی ها برای املاک و مستغلات، سقوط کریپتو – علاقه به طلا بالا می رود – اخبار بیت کوین

[ad_1] نظرسنجی اخیر گالوپ نشان می‌دهد که علیرغم محبوبیت مستمر، درصد آمریکایی‌هایی که از املاک و مستغلات به عنوان سرمایه‌گذاری ترجیحی درازمدت ترجیح می‌دهند، کاهش چشمگیری پیدا کرده است. برعکس، نظرسنجی گالوپ نشان می‌دهد که درک سرمایه‌گذاری‌های بلندمدت در طلا نسبت به نظرسنجی سال قبل در همین موضوع تقریباً دو برابر افزایش یافته است. نظرسنجی

کد خبر : 358449
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۰
ترجیح آمریکایی ها برای املاک و مستغلات، سقوط کریپتو – علاقه به طلا بالا می رود – اخبار بیت کوین

[ad_1]

نظرسنجی اخیر گالوپ نشان می‌دهد که علیرغم محبوبیت مستمر، درصد آمریکایی‌هایی که از املاک و مستغلات به عنوان سرمایه‌گذاری ترجیحی درازمدت ترجیح می‌دهند، کاهش چشمگیری پیدا کرده است. برعکس، نظرسنجی گالوپ نشان می‌دهد که درک سرمایه‌گذاری‌های بلندمدت در طلا نسبت به نظرسنجی سال قبل در همین موضوع تقریباً دو برابر افزایش یافته است.

نظرسنجی گالوپ اولویت را برای املاک و اسلایدهای رمزنگاری نشان می دهد، در حالی که تعصب نسبت به طلا تقریبا دو برابر می شود

گالوپ، شرکت تحلیلی و مشاوره ای مستقر در واشنگتن دی سی، اخیراً آخرین نظرسنجی گالوپ خود را در مورد سرمایه گذاری های بلندمدت در 11 می 2023 رونمایی کرد. با سابقه ای که به سال 1935 باز می گردد، گالوپ در حال انجام نظرسنجی های عمومی در سراسر جهان بوده است.

این نظرسنجی که از 3 آوریل تا 25 آوریل 2023 انجام شد، به گزینه های مختلف سرمایه گذاری مانند املاک، طلا، سهام، اوراق قرضه و دارایی های رمزنگاری می پردازد. نتایج از مصاحبه های تلفنی انجام شده در همان دوره مشتق شد که شامل یک نمونه تصادفی از 1013 بزرگسال 18 سال و بالاتر ساکن ایالات متحده بود.

نظرسنجی گالوپ: ترجیح آمریکایی‌ها برای املاک

آخرین نظرسنجی گالوپ نشان داد که املاک و مستغلات به عنوان سرمایه گذاری درازمدت مطلوب ظاهر شده است، اما جذابیت این دارایی کاهش قابل توجهی را در بین آمریکایی ها تجربه کرده است. درصد پاسخ دهندگان طرفدار املاک و مستغلات از 45 درصد در سال گذشته به رقم فعلی 35 درصد کاهش یافته است.

لیدیا سعد، نویسنده گزارش نظرسنجی گالوپ، تاکید کرد که این نسبت فعلی با نرخ انتخاب معمولی که بین سال‌های 2016 و 2020 مشاهده شده است، “قبل از اینکه قیمت مسکن در طول همه‌گیری سر به فلک کشیده” مشاهده شده است، مطابقت دارد. سعد در ادامه توضیح داد که جذابیت بازار مسکن در سال گذشته کاهش یافته است، زیرا نرخ سود بالاتر شور و شوق سرمایه گذاران را کاهش داده است.

در حالی که درک شاخص های سهام ایالات متحده تا حد زیادی در مقایسه با سال قبل راکد مانده است، کاهش جزئی از 24 درصد در سال 2022 به 18 درصد فعلی وجود داشته است. از سوی دیگر، جذابیت طلا به عنوان یک سرمایه گذاری بلندمدت از سال گذشته جهش قابل توجهی را تجربه کرده است.

به گفته پاسخ دهندگان گالوپ، طلا از 15 درصد به 26 درصد افزایش یافته و از سهام پیشی گرفته و دومین سرمایه گذاری بلندمدت مورد علاقه را به خود اختصاص داده است. سعد توضیح داد: «ارجحیت امروز برای سهام در پایین ترین حد از محدوده 17 تا 27 درصدی آمریکایی ها که آن را از سال 2011 انتخاب می کنند، قرار دارد.

به گفته نویسنده نظرسنجی گالوپ، در سال گذشته، 8 درصد از آمریکایی‌های مورد بررسی از دارایی‌های رمزنگاری شده به عنوان سرمایه‌گذاری بلندمدت ترجیح داده‌اند. با این حال، جذابیت انتخاب ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری های بلندمدت به 4 درصد کاهش یافته است. سعد این کاهش را به سرایت FTX و افت قیمتی که بیت کوین (BTC) در سال 2022 تجربه کرد، نسبت داد که اشتیاق به دارایی های کریپتو را کاهش داده است.

این نظرسنجی همچنین روند جالبی را نشان داد: زمانی که ارزهای دیجیتال به عنوان یک گزینه در نظرسنجی گنجانده شدند، شرکت‌کنندگان تمایل کمتری به سهام انتخابی داشتند، اما ترجیح آنها برای سهام افزایش یافت وقتی دارایی‌های رمزنگاری در میان گزینه‌ها نبود. در حالی که سال گذشته دارایی های کریپتو به عنوان یک گزینه سرمایه گذاری بلندمدت نسبت به اوراق قرضه بهتر عمل کردند، در آخرین نظرسنجی، اوراق قرضه امتیاز ۷ درصد را به دست آوردند.

برچسب ها در این داستان

آمریکایی ها، سرمایه گذاری های رمزنگاری، علاقه، نظرسنجی گالوپ، نظرسنجی گالوپ، سرمایه گذاری طلا، انتخاب های سرمایه گذاری، بلندمدت، سقوط، اولویت، املاک و مستغلات، شیفت، افزایش ناگهانی، سرمایه گذاری سهام

نظر شما در مورد تغییر چشم انداز انتخاب های سرمایه گذاری بلندمدت که توسط نظرسنجی گالوپ فاش شد چیست؟ بینش خود را به اشتراک بگذارید و در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید که کدام گزینه های سرمایه گذاری بیشتر شما را مجذوب خود می کند.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 7000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.