تراکنش های گزارش نشده مرتبط با یکی از بنیانگذاران شرمنده FTX توسط تحقیقات Onchain فاش شد – بیت کوین نیوز

[ad_1] بر اساس تحقیقات onchain، کیف پول های متصل به Sam Bankman-Fried، یکی از بنیانگذاران شرمنده FTX، تعداد قابل توجهی از تراکنش های گزارش نشده قبلی را بین بلاک چین های مختلف منتقل کردند. این نقل و انتقالات توسط Conor Grogan، یکی از مدیران Coinbase کشف شد، و در حالی که بیشتر تراکنش ها در

کد خبر : 302676
تاریخ انتشار : جمعه ۱۶ دی ۱۴۰۱ - ۰:۳۰
تراکنش های گزارش نشده مرتبط با یکی از بنیانگذاران شرمنده FTX توسط تحقیقات Onchain فاش شد – بیت کوین نیوز

[ad_1]

بر اساس تحقیقات onchain، کیف پول های متصل به Sam Bankman-Fried، یکی از بنیانگذاران شرمنده FTX، تعداد قابل توجهی از تراکنش های گزارش نشده قبلی را بین بلاک چین های مختلف منتقل کردند. این نقل و انتقالات توسط Conor Grogan، یکی از مدیران Coinbase کشف شد، و در حالی که بیشتر تراکنش ها در 28 دسامبر انجام شد، برخی فعالیت های اخیر در چند روز اول سال جدید وجود داشت.

اکتشافات Onchain تراکنش های مشکوک گزارش نشده مرتبط با SBF، FTX و Alameda را کشف می کند.

تقریباً یک هفته پیش در 28 دسامبر 2022، بازرسان onchain متوجه شدند که تعدادی از وجوه مرتبط با کیف‌پول‌های FTX و Alameda Research در زمانی که سام بنکمن-فرید، مدیر عامل سابق FTX در بازداشت خانگی بود، نقل مکان کردند. دو روز پس از انتقال وجوه، بانکمن-فرید توییت کرد: «هیچکدام از اینها من نیستم. من نمی توانم و نمی توانم هیچ یک از این سرمایه ها را جابجا کنم. من دیگر به آنها دسترسی ندارم.» هنگامی که در 30 دسامبر توییت کرد، بلافاصله با سوالاتی مواجه شد. پرسید Cobie، یکی از حامیان رمزارز و میزبان Uponly.

من معتقدم که این احتمال وجود دارد که پاهای قانونی مختلف FTX توانایی دسترسی به این وجوه را داشته باشند. امیدوارم این چیزی است که در اینجا اتفاق می افتد،” SBF اضافه. “اگر نه، امیدوارم به زودی برای انجام این کار اقدام شود. خوشحال می شوم در صورت تمایل به تنظیم کننده ها در این مورد کمک کنم.»

یک هفته پس از کشف حرکت آدرس‌های مرتبط با FTX و Alameda توسط کارگزاران onchain، Conor Grogan، مدیر Coinbase که مرتباً در مورد فعالیت onchain توییت می‌کند، تعداد زیادی توکن مرتبط با SBF را کشف کرد که در بلاک‌چین‌های مختلف جابجا شده‌اند. این حرکات در زنجیره‌های بلوکی مانند Polygon، بایننس هوشمند (BSC)، Arbitrum و Avalanche انجام شد. این آدرس ها حرکات خروجی را برای سکه هایی مانند MATIC، AVAX، USDC، USDT، BTCB، WBTC، SPELL، PTP، MDX و موارد دیگر مشاهده کردند.

گروگان: «SBF (یا شخصی که به کیف پول‌هایش دسترسی دارد) به احتمال زیاد 10 میلیون دلار در تراکنش‌های گزارش‌نشده قبلی در بلاک چین‌های Avalanche، BSC، Arbitrum و Polygon منتقل کرده است. توییت کرد. همچنین فعالیت اخیر در 1/02 و 1/03 وجود داشت [and] من یک کیف پول دریافتی با 30+ میلیون دلار پیدا کردم. من از طریق هر آدرسی که به SBF پیوند شده بود رفتم و سایر بلاک چین ها را بررسی کردم. گروگان افزود، کلیدهای خصوصی برای ETH در سایر زنجیره‌های EVM کار می‌کنند.

علاوه بر توییت‌های گروگان، محقق زنجیره‌ای ارگو توییت کرد درباره برخی از حرکات بیت کوین مرتبط با FTX در 4 ژانویه 2023. Ergo گفت: “فعالیت تیم احتمالی ورشکستگی”. «ETH tx نشانی سپرده WBTC را بازنشانی می‌کند، متفاوت از رفت و برگشت FTX/FTXUS… دارایی‌های FTX و Alameda را جدا می‌کنید؟ آدرس دارای 502 بیت کوین است که از برداشت های Deribit منشأ می شود. در زمان نگارش این مقاله، پس از 502 بیت کوین اولیه، آدرس اکنون تقریباً 3499 بیت کوین موجودی دارد.

علاوه بر این، به دنبال توییت Ergo، محقق همچنین توییتی را به اشتراک گذاشت که نشان می‌دهد بودجه ارسال شد به کیف پول Wasabi. “تیم ورشکستگی هنوز آدرس خود را فاش نمی کند.” گفت. اما شواهد زنجیره‌ای بیشتر نشان می‌دهد که آدرس‌های مبادله‌کننده فوری مانند «پایه‌های قانونی FTX» رفتار نمی‌کنند.»

برچسب ها در این داستان

«پاهای قانونی»، آدرس، آربیتروم، بهمن، AVAX، تیم ورشکستگی، زنجیره هوشمند بایننس، بیت کوین، بلاک چین، BSC، BTCB، بنیانگذار، Conor Grogan، Crypto، Deribit برداشت، ETH، ETH tx، زنجیره های EVM، ftx، وجوه، بازداشت خانگی، مبادله فوری، matic، MDX، تحقیقات Onchain، حرکات خروجی، چند ضلعی، بلاک چین های چند ضلعی، کلیدهای خصوصی، PTP، کیف پول دریافتی، تنظیم کننده ها، Sam Bankman-Fried، SPELL، توکن ها، تراکنش ها، USDC، USDT، کیف پول، کیف پول Wasabi، WBTC، واریز wBTC

آیا نظری در مورد حرکات رمزی مرتبط با FTX و Alameda دارید؟ نظرات خود را در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 6000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.