ترامپ می‌گوید انتظار دارد روز سه‌شنبه دستگیر شود و خواستار تظاهرات شد

[ad_1] سخنگوی دفتر دادستان منطقه منهتن که در حال بررسی پرداخت 130000 دلاری به بازیگر فیلم های پورن استورمی دانیلز است، از اظهار نظر خودداری کرد. هیچ رئیس‌جمهوری ایالات متحده – در زمان ریاست جمهوری یا پس از آن – با اتهامات جنایی روبرو نشده است. ترامپ به دنبال نامزدی جمهوری‌خواهان برای ریاست‌جمهوری سال 2024

کد خبر : 335169
تاریخ انتشار : شنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۴
ترامپ می‌گوید انتظار دارد روز سه‌شنبه دستگیر شود و خواستار تظاهرات شد

[ad_1]

سخنگوی دفتر دادستان منطقه منهتن که در حال بررسی پرداخت 130000 دلاری به بازیگر فیلم های پورن استورمی دانیلز است، از اظهار نظر خودداری کرد.

هیچ رئیس‌جمهوری ایالات متحده – در زمان ریاست جمهوری یا پس از آن – با اتهامات جنایی روبرو نشده است. ترامپ به دنبال نامزدی جمهوری‌خواهان برای ریاست‌جمهوری سال 2024 است. او گفته است حتی اگر متهم به جنایت شود به مبارزات انتخاباتی خود ادامه خواهد داد.

درز غیرقانونی از دفتر دادستان منطقه منهتن فاسد و بسیار سیاسی … نشان می دهد که بدون هیچ جرمی قابل اثبات نیست … نامزد پیشرو جمهوری خواه و رئیس جمهور سابق ایالات متحده آمریکا در روز سه شنبه آینده دستگیر خواهد شد. هفته، ترامپ در Truth Social نوشت.

اعتراض کنید، ملت ما را پس بگیرید! ترامپ که حامیانش در 6 ژانویه 2021 به ساختمان کنگره ایالات متحده یورش بردند، گفت: سعی کردند شکست خود در انتخابات ریاست جمهوری سال 2020 را لغو کنند.

ترامپ نگفت که به طور رسمی از اتهامات آتی به او اطلاع داده شده است و هیچ مدرکی مبنی بر درز اطلاعات از دفتر دادستان منطقه ارائه نکرده است. او در این پست درباره اتهامات احتمالی صحبت نکرد.

سخنگوی ترامپ در بیانیه‌ای به خبرنگاران گفت: «هیچ اطلاعیه‌ای به جز افشاگری در رسانه‌ها وجود ندارد».

به گفته منابع، دفتر آلوین براگ، دادستان منطقه منهتن، شواهدی را به هیئت منصفه ارائه کرده است که نشان می‌دهد مایکل کوهن، وکیل شخصی سابق ترامپ، در روزهای پایانی کمپین انتخاباتی ترامپ در سال 2016 به دانیلز پرداخت کرده است.

دنیلز که نام اصلی او استفانی کلیفورد است، می گوید که یک دهه قبل با ترامپ رابطه نامشروع داشته است. ترامپ وقوع این ماجرا را رد کرده است.

دفتر براگ در اوایل ماه جاری از ترامپ دعوت کرد تا در برابر هیئت منصفه بزرگ که در حال بررسی پرداخت است شهادت دهد، که کارشناسان حقوقی گفتند که نشانه نزدیک بودن کیفرخواست است. یک فرد آشنا به این موضوع گفت که ترامپ این پیشنهاد را رد کرد.

کوهن در سال 2018 به دلیل تخلفات مالی کمپین فدرال مرتبط با ترتیب دادن پرداخت هایش به دنیلز و یک زن دیگر در ازای سکوت آنها در مورد روابطی که می گفتند با ترامپ داشته اند، از جمله جنایات دیگر، اعتراف کرد. او گفته است که ترامپ به او دستور داده است که این پرداخت ها را انجام دهد. دفتر دادستانی آمریکا در منهتن ترامپ را به جرمی متهم نکرد.

فرد مطلع روز شنبه گفت که انتظار می رود یک شاهد اضافی به درخواست وکلای ترامپ روز دوشنبه در برابر هیئت منصفه حاضر شود.

این فرد که نخواست نامش فاش شود، گفت: اظهارات ترامپ مبنی بر اینکه انتظار می رود روز سه شنبه دستگیر شود، بر اساس گزارش های خبری است مبنی بر اینکه دفتر براگ قرار است با مجریان قانون ملاقات کند تا برای کیفرخواست احتمالی آماده شود.

این تحقیقات یکی از چندین مشکل حقوقی است که ترامپ در تلاش برای نامزدی جمهوری خواهان برای ریاست جمهوری با آن مواجه است.

ترامپ همچنین با تحقیقات جنایی در سطح ایالت در گرجستان به دلیل تلاش برای لغو نتایج سال 2020 در آن ایالت مواجه است.

یک بازرس ویژه به نام مریک گارلند، دادستان کل ایالات متحده، در حال حاضر در حال تحقیق در مورد نحوه کار ترامپ با اسناد طبقه بندی شده دولتی پس از ترک قدرت و همچنین تلاش های وی برای لغو نتایج انتخابات 2020 است که در برابر رئیس جمهور جو بایدن، یک دموکرات شکست خورد.

دفتر براگ سال گذشته محکومیت سازمان ترامپ را به اتهام تقلب مالیاتی به دست آورد. اما براگ از متهم کردن خود ترامپ به جرایم مالی مرتبط با فعالیت‌های تجاری‌اش خودداری کرد و همین امر باعث شد دو دادستانی که در این تحقیقات کار می‌کردند استعفا دهند.

ترامپ از رقبای اولیه خود برای نامزدی حزبش پیشتاز است و در نظرسنجی فوریه رویترز/ایپسوس از حمایت 43 درصد جمهوری‌خواهان برخوردار است، در حالی که نزدیک‌ترین رقیبش، ران دیسانتیس، فرماندار فلوریدا، که هنوز نامزدی خود را اعلام نکرده است، 31 درصد حمایت می‌کند.

ترامپ در سال 2018 در ابتدا با دانستن چیزی در مورد پرداخت به دانیلز مخالفت کرد. او بعداً تصدیق کرد که کوهن را برای این پرداخت بازپرداخت کرده است، که او آن را «تراکنش خصوصی ساده» نامید.

کوهن که پس از اعتراف به جرم خود مدتی را در زندان سپری کرد، این هفته در مقابل هیئت منصفه شهادت داد. جلسات هیئت منصفه علنی نیست. او در خارج از دادگاه در منهتن پایین به خبرنگاران گفت که به دلیل تمایل به انتقام از ترامپ شهادت نداده است.

او گفت: «این همه مربوط به پاسخگویی است. او باید به خاطر اعمال کثیفش پاسخگو باشد.»

وکیل دنیلز گفت که او هفته گذشته با دادستان صحبت کرد.

(گزارش توسط لوک کوهن و کارن فریفلد در نیویورک؛ ویرایش توسط فرانسیس کری، دانیل والیس و آلیستر بل)

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.