ترامپ: قاضی از من متنفر است! درخواست تجدیدنظر می‌دهم

[ad_1] دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری سابق آمریکا در شبکه مجازی خود به نام «تروث سوشال» نوشت: قاضی که برای «پرونده‌سازی» علیه من «انتخاب» شده، از من متنفر است! او علیه الن ویزلبرگ (مدیر مالی سابق سازمان ترامپ) از زور استفاده کرد – در حالی که حق این کار را نداشت – و با شرکت‌های من که

کد خبر : 341070
تاریخ انتشار : شنبه ۱۲ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۴
ترامپ: قاضی از من متنفر است! درخواست تجدیدنظر می‌دهم

[ad_1]

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری سابق آمریکا در شبکه مجازی خود به نام «تروث سوشال» نوشت: قاضی که برای «پرونده‌سازی» علیه من «انتخاب» شده، از من متنفر است! او علیه الن ویزلبرگ (مدیر مالی سابق سازمان ترامپ) از زور استفاده کرد – در حالی که حق این کار را نداشت – و با شرکت‌های من که اقرار به جرم نکرده‌اند، شرورانه رفتار کرده است. درخواست تجدید نظر می‌دهم!

قاضی مد نظر ترامپ «خوان مانوئل مارچان» است؛ کسی که توسط آلوین براگ، دادستان ناحیه‌ای منهتن انتخاب شد. به گفته ترامپ، این قاضی، ویزلبرگ را واداشت تا در اتهامات فرار مالیاتی و جعل سوابق مالی اقرار به گناه کند.

هفته گذشته هیئت منصفه دادگاهی در منهتن به اتهام حق‌السکوتی که ترامپ در انتخابات ۲۰۱۶ به یک بازیگر فیلم‌های مستهجن پرداخت کرده، علیه او اعلام جرم کرد. گفته می‌شود که ترامپ در آستانه انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۱۶ این زن را تهدید کرده بود که رابطه غیراخلاقی‌اش با او را فاش نکند و در اسناد مالی، حق‌السکوتی که به او پرداخت کرده را ذیل حقوق وکیل خود نوشته تا ردی از ماهیت واقعی این تراکنش باقی نماند.

ترامپ همه این اتهامات را رد می‌کند، از جمله ارتباط جنسی با استورمی دنیلز (بازیگر مذکور). جو تاکوپینا، وکیل ترامپ گفته که امکان ندارد او خود را گناهکار اعلام کند.

تاکوپینا همچنین در گفتگو با شبکه خبری ای‌بی‌سی گفت: به ترامپ دستبند نخواهند زد. اما مطمئنم که تمام تلاششان را می‌کنند که حداکثر پوشش رسانه‌ای برای این مسئله لحاظ شود.

رئیس‌جمهوری سابق آمریکا همچنین بیوگرافی حساب تروث سوشال خود را به «آن‌ها دنبال من نیستند، دنبال شما هستند. من فقط مانعشان هستم.» تغییر داد.

به گزارش رسانه‌ها، ترامپ قرار است روز سه‌شنبه در دادگاه حاضر شده و تفهیم اتهام شود. او در پستی در فضای مجازی نوشت که محاکمه عادلانه‌ای در نیویورک انتظارش را نمی‌کشد.

جو بایدن، رئیس‌جمهوری کنونی آمریکا از اظهار نظر در این باره خودداری کرده است.

311311

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.