ترامپ: توافق میان پوتین و زلنسکی را جوش می‌دهم

[ad_1] به نقل از راشاتودی، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه اخیراً گفته است که اگر دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا به قولش برای حل و فصل بحران ظرف چند روز عمل کند، مسکو واقعاً خرسند خواهد شد و حالا ترامپ نسبت به اظهارات صمیمانه پوتین واکنش نشان داده است. ترامپ در پاسخ به پرسشی

کد خبر : 402864
تاریخ انتشار : شنبه ۲۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۴
ترامپ: توافق میان پوتین و زلنسکی را جوش می‌دهم

[ad_1]

به نقل از راشاتودی، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه اخیراً گفته است که اگر دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا به قولش برای حل و فصل بحران ظرف چند روز عمل کند، مسکو واقعاً خرسند خواهد شد و حالا ترامپ نسبت به اظهارات صمیمانه پوتین واکنش نشان داده است.

ترامپ در پاسخ به پرسشی درباره تمجید پوتین از وی که گفته بود «ترامپ همواره می‌گوید که ظرف چند روی تمام مسائل و مشکلات اضطراری از جمله بحران اوکراین را حل و فصل خواهد کرد؛ اگر اینکار را بکند، خیلی هم خوب است»، گفت: خوشحالم که او (پوتین) چنین چیزی گفته چون این یعنی حرفی که می‌زنم درست است.

وی افزود: او (پوتین) را به یک اتاق خواهم آورد؛ ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین هم را به یک اتاق خواهم کشاند و توافق را جوش می‌دهم.

با این حال، پوتین در اظهارات سه‌شنبه هفته گذشته گفت که صرف نظر از اینکه چه کسی بعد از انتخابات ریاست جمهور سال آینده آمریکا به کاخ سفید خواهد رفت، مسکو انتظار ندارد که سیاست خارجی آمریکا در قبال روسیه دستخوش تغییری شود. پوتین تاکید کرد: ترامپ به داشتن روابط خاص با روسیه متهم است که البته کاملاً بی‌معنی است، او رئیس جمهوری بود که بیشترین تحریم را علیه مسکو اعمال کرد.

ترامپ هم در ادامه بار دیگر بر تعهداتش برای پایان بخشیدن به جنگ اوکراین ظرف ۲۴ ساعت در صورت پیروزی در انتخابات، تاکید کرد. او پیش‌تر گفته بود که «زلنسکی را خیلی خوب می‌شناسم و پوتین را هم همینطور، شاید هم بهتر؛ با هر دوی آنها هم روابط خیلی خوبی دارم.»

رئیس جمهور سابق آمریکا همچنین از حمایت نظامی آمریکا از اوکراین به شدت انتقاد کرده و از زلنسکی خواسته بود تا برای خاتمه دادن به درگیری، «با پوتین به توافق برسد.»

ترامپ در پاسخ به اینکه چطور برای جنگ راه‌حل پیدا خواهد کرد، بدون ارائه جزئیات گفت که توافق مدنظر او برای همه «منصفانه» خواهد بود.

وی افزود: اگر همه چیز را با جزئیات بگویم، تمام برگ‌های برنده‌ام را از دست خواهم داد. منظورم این است که نمی‌توان دقیقاً گفت که چه کاری خواهم کرد اما حرف‌های خاصی به پوتین و زلنسکی خواهم زد.

گرچه ترامپ در دوران ریاست جمهوری‌اش تقریباً همواره هدف اتهامات «همدستی» با کرملین برای پیروزی در انتخابات ۲۰۱۶ آمریکا بود، اما تاکید کرده است که هیچ‌کس به اندازه او با روسیه سختگیر نبوده است. با این وجود، او در دوران ریاست جمهوری‌اش گفته بود که «با پوتین روابط خیلی خوبی دارد. او یک هزار و ۷۰۰ موشک هسته‌ای دارد و ما هم داریم.»

رئیس جمهور سابق آمریکا به‌رغم اینکه با چندین پرونده و اتهام کیفری روبه‌روست، همچنان نامزد پیشتاز حزب جمهوری‌خواه برای انتخابات ۲۰۲۴ آمریکا محسوب می‌شود.

310310

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.