ترامپ به نیوهمپشایر، کارولینای جنوبی می رود تا کارزار انتخاباتی خود را آغاز کند

ترامپ ابتدا در نشست سالانه حزب جمهوری خواه نیوهمپشایر در سالم صحبت خواهد کرد و سپس به کلمبیا، پایتخت کارولینای جنوبی برود و در آنجا از تیم رهبری خود در این ایالت رونمایی کند. هر دو ایالت به عنوان پادشاهان بالقوه در نظر گرفته می شوند، زیرا جزو اولین ایالت هایی هستند که رقابت های

کد خبر : 312595
تاریخ انتشار : شنبه ۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۷
ترامپ به نیوهمپشایر، کارولینای جنوبی می رود تا کارزار انتخاباتی خود را آغاز کند


ترامپ ابتدا در نشست سالانه حزب جمهوری خواه نیوهمپشایر در سالم صحبت خواهد کرد و سپس به کلمبیا، پایتخت کارولینای جنوبی برود و در آنجا از تیم رهبری خود در این ایالت رونمایی کند.

هر دو ایالت به عنوان پادشاهان بالقوه در نظر گرفته می شوند، زیرا جزو اولین ایالت هایی هستند که رقابت های نامزدی خود را برگزار می کنند. نحوه عملکرد یک نامزد در آنجا اغلب باعث ایجاد یا شکست کمپین آنها می شود.

ناظران سیاسی در هر دو حزب جمهوری خواه و دموکرات به شدت نظاره گر خواهند بود تا ببینند چه کسی برای حمایت از ترامپ در این رویدادها ظاهر می شود.

زمانی که مرکز ثقل بلامنازع حزب جمهوری خواه بود، تعداد فزاینده ای از مقامات منتخب نسبت به توانایی او در شکست دادن جو بایدن، رئیس جمهور دموکرات، در صورتی که تصمیم به نامزدی مجدد بگیرد، ابراز نگرانی کرده اند.

در نیوهمپشایر، کریس سونونو، فرماندار جمهوری خواه گفته است که در حال گفتگو در مورد یک مناقصه اولیه است و بسیاری از جمهوری خواهان بلندپایه آنجا – از جمله کسانی که قبلا از ترامپ حمایت می کردند – علناً می گویند که به دنبال جایگزینی هستند.

در کارولینای جنوبی، جایی که ترامپ در کنار فرماندار هنری مک مستر و سناتور لیندسی گراهام ظاهر می شود، غیبت های زیادی وجود خواهد داشت.

در میان کسانی که شرکت نکردند، رئیس حزب ایالتی، حداقل سه نماینده جمهوری خواه ایالات متحده از ایالت و سناتور کارولینای جنوبی، تیم اسکات، که خود به عنوان نامزد بالقوه جمهوری خواه ریاست جمهوری معرفی شده است، هستند. اسکات و دیگران به تضادهای زمانبندی اشاره کرده اند.

به گفته یک فرد مطلع، چندین قانونگذار ایالتی جمهوری خواه پس از عدم کسب اطمینان از تیم ترامپ مبنی بر اینکه انجام این کار به عنوان یک تایید تلقی نمی شود، تصمیم به عدم حضور در آن گرفتند.

ریس بوید سوم، یکی از مقامات جمهوری خواه منطقه میرتل بیچ گفت: «می دانید، اشتهای زیادی برای ترامپ باقی مانده است، و من فکر می کنم بسیاری از مردم هنوز معتقدند که با ترامپ ناعادلانه رفتار می شود.

“اما شما همچنین شاهد این نرمش از سوی برخی گروه ها هستید.”

مطمئناً ترامپ پایگاه قابل توجهی از حمایت را حفظ می کند، به ویژه در میان مردم. در حالی که او در برخی از نظرسنجی‌های رودررو در برابر فرماندار فلوریدا، ران دیسانتیس، یکی دیگر از رقبای بالقوه، شکست می‌خورد، زمانی که پاسخ دهندگان در نظرسنجی حوزه وسیع‌تری از گزینه‌ها ارائه می‌کنند، با اختلاف قابل توجهی برنده می‌شود.

ترامپ از زمان آغاز مبارزات انتخاباتی خود در نوامبر، وضعیت نسبتاً پایینی را حفظ کرده است. او در اوایل ژانویه با چندین جمهوری‌خواه محافظه‌کار در مجلس نمایندگان آمریکا تماس گرفت تا آنها را متقاعد کند که به کوین مک کارتی، متحد، برای رئیس‌جمهور جدید رأی دهند.

اکثر آنها درخواست های او را نادیده گرفتند، اگرچه مک کارتی پس از یک نبرد کبود به این سمت انتخاب شد.

مانند رویدادهای قبلی، بسیاری از جمهوری خواهان به دنبال این خواهند بود که آیا ترامپ دیدگاهی آینده نگر ارائه می دهد یا در عوض ادعاهای نادرستی مبنی بر دزدیده شدن انتخابات 2020 از او را تکرار می کند.

نظر اخیر در میان رای دهندگان مستقل محبوبیت چندانی ندارد و تحلیلگران سیاسی می گویند که این امر عاملی در عملکرد ضعیف جمهوری خواهان در انتخابات میان دوره ای کنگره در نوامبر بود.

(گزارش توسط Gram Slattery؛ ویرایش توسط Ross Colvin و Daniel Wallis)



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.