تراس و کوارتنگ بریتانیا مجبور به چرخش مالیاتی تحقیرآمیز شدند

[ad_1] تراس و وزیر دارایی او کواسی کوارتنگ، در 23 سپتامبر “طرح رشد” جدیدی را اعلام کردند که مالیات ها و مقررات را کاهش می دهد که با وام های هنگفت دولت تامین می شود تا اقتصاد را از سال ها رشد رکود خارج کند. اما این طرح باعث ایجاد بحران اعتماد در دولت شد

کد خبر : 262621
تاریخ انتشار : دوشنبه 3 اکتبر 2022 - 13:51
تراس و کوارتنگ بریتانیا مجبور به چرخش مالیاتی تحقیرآمیز شدند

[ad_1]

تراس و وزیر دارایی او کواسی کوارتنگ، در 23 سپتامبر “طرح رشد” جدیدی را اعلام کردند که مالیات ها و مقررات را کاهش می دهد که با وام های هنگفت دولت تامین می شود تا اقتصاد را از سال ها رشد رکود خارج کند.

اما این طرح باعث ایجاد بحران اعتماد در دولت شد و ارزش پوند و قیمت اوراق قرضه دولتی را تحت تأثیر قرار داد و بازارهای جهانی را چنان تکان داد که بانک انگلستان مجبور شد با برنامه ای 65 میلیارد پوندی (73 میلیارد دلاری) برای تسویه حساب خود مداخله کند. بازار طلاکاری

کوارتنگ در بیانیه‌ای گفت: «واضح است که لغو نرخ مالیاتی 45p به ماموریت اصلی ما برای مقابله با چالش‌های پیش روی کشورمان منحرف شده است.»

در نتیجه، من اعلام می‌کنم که ما نسبت به لغو نرخ مالیاتی 45p اقدام نمی‌کنیم. ما آن را دریافتیم و گوش داده ایم.»

تصمیم برای تغییر مسیر احتمالاً تراس و کوارتنگ را کمتر از چهار هفته پس از به قدرت رسیدن آنها تحت فشار زیادی قرار خواهد داد. بریتانیا در شش سال پرتلاطم سیاسی گذشته چهار نخست وزیر داشته است.

تراس، وزیر امور خارجه 47 ساله سابق بریتانیا که در 6 سپتامبر پس از پیروزی در رقابت رهبری در میان اعضای حزب محافظه کار، و نه کشور، به قدرت رسید، روز یکشنبه اعتراف کرد که باید بیشتر برای “زمینه سازی” برای حزب محافظه کار انجام می داد. خط مشی.

در حالی که انتظار می رفت حذف بالاترین نرخ مالیات تنها حدود 2 میلیارد از یک طرح کاهش مالیات 45 میلیارد پوندی هزینه داشته باشد، این چشم گیرترین عنصر یک بسته مالی بود که قرار بود با استقراض دولت تامین شود. کوارتنگ توضیح نمی دهد که چگونه در بلندمدت پرداخت می شود.

تراس همچنین انکار نکرده است که این امر مستلزم کاهش هزینه‌های خدمات عمومی است و روز یکشنبه از متعهد شدن به افزایش مزایای رفاهی مطابق با تورم – ترکیبی سمی که توسط احزاب اپوزیسیون استفاده می‌شود – امتناع کرد.

از زمانی که کوارتنگ بودجه کوچک را ارائه کرد، پوند تمام ضررهای خود را در برابر ایالات متحده پس گرفت و در ساعت 0617 به وقت گرینویچ به 1.125 دلار رسید که 0.8 درصد در روز افزایش یافت.

(1 دلار = 0.8884 پوند)

(گزارش توسط کیت هولتون، ویرایش توسط اندی بروس)

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.