تراس نامزد رهبری بریتانیا متعهد شد تا سال 2023 تمام قوانین اتحادیه اروپا را لغو کند

لندن (رویترز) – لیز تراس، نامزد اصلی جانشینی بوریس جانسون به عنوان نخست‌وزیر بریتانیا، قول داد در صورت پیروزی در رقابت رهبری حزب محافظه‌کار، تمامی قوانین اتحادیه اروپا را که تا سال 2023 همچنان در بریتانیا اعمال می‌شود، لغو کند. وزیر امور خارجه تراس در رقابت با وزیر دارایی سابق ریشی سوناک در رقابت با

کد خبر : 232289
تاریخ انتشار : شنبه ۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۶:۵۲
تراس نامزد رهبری بریتانیا متعهد شد تا سال 2023 تمام قوانین اتحادیه اروپا را لغو کند


لندن (رویترز) – لیز تراس، نامزد اصلی جانشینی بوریس جانسون به عنوان نخست‌وزیر بریتانیا، قول داد در صورت پیروزی در رقابت رهبری حزب محافظه‌کار، تمامی قوانین اتحادیه اروپا را که تا سال 2023 همچنان در بریتانیا اعمال می‌شود، لغو کند.

وزیر امور خارجه تراس در رقابت با وزیر دارایی سابق ریشی سوناک در رقابت با 200000 عضو حزب محافظه کار است که در طول تابستان برای انتخاب نخست وزیر جدید کشور رای خواهند داد.

رابطه بریتانیا با اروپا برای عضویت در حزب محافظه‌کار که عموماً نسبت به جمعیت گسترده‌تر به یورو شکاک‌تر توصیف می‌شود، نگرانی زیادی دارد.

تراس که در همه پرسی سال 2016 برای «ماندن» مبارزات انتخاباتی انجام داد، اما اکنون به عنوان وارث موضع طرفدار برگزیت جانسون دیده می شود، با امید به استفاده از آن، قول داد که تمام قوانین باقی مانده اتحادیه اروپا را از کتاب های اساسنامه پاک کند.

برای جلوگیری از عدم اطمینان و سردرگمی در حالی که بریتانیا پس از 40 سال عضویت خود را از اتحادیه اروپا باز کرد، دولت به طور خودکار هزاران قانون و مقررات اتحادیه اروپا را به قوانین بریتانیا منتقل کرد تا پس از برگزیت همچنان اعمال شوند.

تراس در بیانیه ای گفت: «مقررات اتحادیه اروپا مانع کسب و کار ما می شود و این باید تغییر کند. در این بیانیه آمده است که او در حال ارائه اعتبارنامه خود به عنوان نخست وزیر «تحویل برگزیت» است.

در داونینگ استریت، من از این فرصت استفاده خواهم کرد تا از قوانین و چارچوب‌های قدیمی اتحادیه اروپا فاصله بگیرم و از فرصت‌هایی که پیش رو داریم استفاده کنم.»

دولت قبلاً قصد خود را برای جایگزینی یا لغو قوانین موجود اتحادیه اروپا اعلام کرده است اما چارچوب زمانی تعیین نکرده است.

ضرب الاجل تراس در سال 2023 زودتر از قول مشابهی است که سوناک داده بود، که در سال 2016 برای برگزیت مبارزات انتخاباتی انجام داد، اما برخی از گوشه های حزب محافظه کار به دلیل افزایش مالیات ها به بالاترین سطح خود در دهه های اخیر مورد انتقاد قرار گرفته است.

سوناک گفت که قوانین اتحادیه اروپا تا انتخابات بعدی که انتظار می رود در سال 2024 برگزار شود لغو یا اصلاح خواهد شد. بر اساس نظرسنجی YouGov در روز پنجشنبه، تراس با 62 تا 38 درصد از اعضای حزب محافظه کار از سوناک پیشی دارد.

(گزارش توسط ویلیام جیمز؛ ویرایش توسط توبی چوپرا)



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.