تد کروز سناتور تگزاس لایحه ضد CBDC را معرفی می کند

[ad_1] تد کروز به تعداد بیشماری از سیاستمداران پیوسته است تا تحقیر خود را نسبت به CBDCها در آمریکا نشان دهند – اما در مورد قوانین طرفدار بیت کوین چطور؟ تد کروز، فرماندار تگزاس به گروه رو به رشدی از سیاستمداران پیوست که از لوایح ضد CBDC حمایت کردند و مجدداً قانونی را به سنا

کد خبر : 336978
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳ فروردین ۱۴۰۲ - ۳:۳۵
تد کروز سناتور تگزاس لایحه ضد CBDC را معرفی می کند

[ad_1]

تد کروز به تعداد بیشماری از سیاستمداران پیوسته است تا تحقیر خود را نسبت به CBDCها در آمریکا نشان دهند – اما در مورد قوانین طرفدار بیت کوین چطور؟

تد کروز، فرماندار تگزاس به گروه رو به رشدی از سیاستمداران پیوست که از لوایح ضد CBDC حمایت کردند و مجدداً قانونی را به سنا معرفی کردند که CBDC صادر شده توسط فدرال رزرو مستقیم به مصرف کننده را ممنوع می کند.

در هفته های اخیر چندین سیاستمدار ایالتی ایالات متحده در مرکز این اقدامات قرار گرفته اند. این روند ظاهراً با معرفی “قانون ایالتی ضد نظارت بر CBDC” نماینده کنگره تام ایمر آغاز شد، لایحه ای که فدرال رزرو را از صدور مستقیم CBDC برای هر کسی منع می کند.

به دنبال آن تصمیم کریستی نوم فرماندار داکوتای جنوبی برای وتوی لایحه مجلس نمایندگان 1193، که مفاد قانون تجارت یکنواخت در این ایالت را اصلاح می کرد، به دنبال داشت. «این لایحه تعریفی از «پول» را به‌کار می‌گیرد تا به‌طور خاص ارزهای دیجیتال را حذف کند. اما این اصلاحات شامل ارزهای دیجیتال بانک مرکزی به عنوان پول می شود. این تحولات من را به چند دلیل نگران می کند.» فرماندار نوم توضیح داد.

پس از آن، ران دسانتیس، فرماندار فلوریدا کنفرانس مطبوعاتی برگزار کرد که در آن او بر روی تریبونی با عنوان “دلار دیجیتال برادر بزرگ” ایستاد و اعلام کرد که فلوریدا باید یک ایالت عاری از CBDC باشد.

اما، در مقاله اخیری که برای موسسه سیاست بیت کوین با عنوان «در تلاش برای توقف CBDCها، دولت ها قوانین ظاهراً طرفدار بیت کوین را رد می کنند» نوشته شده است، یائل اوسووسکی توضیح داد که چگونه لایحه مجلس نمایندگان 1193 که توسط فرماندار نوم مسدود شده بود، در واقع یک مزیت برای بیت کوین، یک منفی خالص نیست. به عقیده او، در پاسخ به لایحه 1193 مجلس، احترام کامل به تغییرات قانون تجارت یکنواخت در نظر گرفته نشده است و به سیاستمداران هشدار می دهد که باید مراقب باشند صورتحساب هایی را که به طور بالقوه می تواند به نفع بیت کوین باشد را مسدود نکنند.

لایحه مورد بحث – بر اساس به‌روزرسانی کد تجاری یکنواخت – نه تنها تعاریف و حمایت‌های بیت‌کوین را گسترش می‌دهد، بلکه در واقع یک مکانیسم قانونی برای شناسایی خودسرپرستی و گنجاندن پروتکل در وام‌دهی سنتی، بیمه و معاملات تجاری ایجاد می‌کند. ،” او می نویسد. “داشتن CBDC-bashing به عنوان آخرین آزمون تورنسل برای سیاستمداران محافظه کار در واقع انقلابی است و از نقطه نظر آزادی فردی و اقتصادی که بیت کوین فراهم می کند، یک پدیده مثبت است. اما چرا این نبرد در کدهای تجاری ابتدایی دولتی که هیچ ربطی به ارزهای دیجیتال بانک مرکزی ندارند، در جریان است؟

اسوفسکی توضیح داد که محافظه کاران چگونه این لایحه “دریچه ای برای CBDC و کنترل نهایی دولت فدرال بر آزادی اقتصادی است.” از آنجایی که تعریف دقیقی از پول ارائه می دهد که بیت کوین را حذف می کند، فرض بر این است که CBDC چیزی است که دولت به عنوان پول واجد شرایط می شود. با این حال، این لزوماً مشخص نیست، و به گفته Ossowski، کنار گذاشتن بیت کوین در این تعریف در واقع مثبت است. او نوشت: «تعریف نشدن به عنوان پول به این معنی است که تراکنش‌های بیت‌کوین به‌عنوان انتقال پول شناخته نمی‌شوند، که در غیر این صورت نیازمند مجوزها، مجوزها و ثبت‌های قانونی مختلف است.

به طور کلی، این پروتکل بیت کوین را خارج از محدوده نظارتی قوانین محدودکننده ای که برای پول قانونی مانند دلار آمریکا اعمال می شود، نگه می دارد.

اسوفسکی همچنین به «منطقه اقتصادی دیجیتال کاتاوبا، یک منطقه ویژه اقتصادی Web3 که توسط قوانین کشور هندی کاتاوبا در کارولینایان فعال شده است» استناد می‌کند. در آگوست 2022، اولین شبه حوزه قضایی بود که ماده 12 قانون تجارت یکسان را تصویب کرد.

آنها تخمین می زنند که این لایحه به آنها بستر قانونی بهتری برای بیت کوین می دهد، نه بدتر.

«برخلاف تلاش‌های قبلی برای ادغام دارایی‌های دیجیتال تحت قوانین موجود، اصلاحات آنها را مستقیماً در UCC تعریف می‌کند. این اطمینان، سادگی و یکنواختی بیشتری را فراهم می کند. اصلاحاتی که در 15 ژوئیه تصویب شد، همچنین به تمام نگرانی‌های اصلی مربوط به سایر تلاش‌های مرتبط، از جمله مسائل کنترل امنیتی، کمال، اولویت و سرپرستی رسیدگی می‌کند. اصلاحات آینده نگر و از فناوری خنثی است.”

با این حال، اسوفسکی نتیجه می گیرد که قابل درک است که چرا فرماندار نوم این لایحه را وتو کرد. او گفت: «در حالی که درک او از این لایحه ناقص بود، غرایز او درست بود. همین امر در مورد ماموریت DeSantis برای اسنایپ CBDCها قبل از رسیدن به سواحل فلوریدا نیز صدق می کند.

او توصیه می‌کند که قانون‌گذاران ایالتی که از مزایای ماده 12 برای بیت‌کوین استفاده می‌کنند و می‌خواهند مخالفت خود را با CBDC‌ها به صورت سیاسی اعلام کنند، باید به سادگی این بیانیه را در نسخه خود از لایحه بنویسند.

او نوشت: «با وارد شدن به این مقطع سیاسی، نمی‌توانیم فرمانداران و قانون‌گذاران را برای نصب پرچم ضد CBDC سرزنش کنیم. با این حال، باید به آنها یادآوری کنیم که به‌روزرسانی‌های فنی کدهای قانونی تجاری که به نفع بیت کوین است، مطلوب و ضروری است.

در حالت ایده‌آل، ایالت‌ها سیاست مدل صحیح‌تری را اتخاذ می‌کنند که به پیشبرد علت پول نقد دیجیتال غیرمتمرکز به شکل بیت‌کوین کمک می‌کند و در عین حال CBDC‌ها را برای همیشه از جدول دور نگه می‌دارد. اما کار ما تازه شروع شده است.»



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.