تخصیص ۶۰۰۰ میلیارد برای تکمیل، بازسازی و تقویت زیرساخت‌های صنعت گردشگری

ایسنا/لرستان معاون وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کشور از تخصیص ۶۰۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل، بازسازی، تجهیز واحدهای اقامتی و تقویت زیرساخت‌های صنعت گردشگری کشور خبر داد. علی‌اصغر شال‌بافیان در حاشیه بازدید از جشنواره ملی اقوام لرستان در جمع خبرنگاران بیان کرد: لرستان با ظرفیت‌های فرهنگی، تاریخی و جاذبه‌های گردشگری منحصربه‌فردی که دارد و یکی

کد خبر : 204269
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰:۲۵
تخصیص ۶۰۰۰ میلیارد برای تکمیل، بازسازی و تقویت زیرساخت‌های صنعت گردشگری



ایسنا/لرستان معاون وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کشور از تخصیص ۶۰۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل، بازسازی، تجهیز واحدهای اقامتی و تقویت زیرساخت‌های صنعت گردشگری کشور خبر داد.

علی‌اصغر شال‌بافیان در حاشیه بازدید از جشنواره ملی اقوام لرستان در جمع خبرنگاران بیان کرد: لرستان با ظرفیت‌های فرهنگی، تاریخی و جاذبه‌های گردشگری منحصربه‌فردی که دارد و یکی از استان‌های مهم کشور در حوزه گردشگری است.

وی بر معرفی جاذبه‌های گردشگری لرستان  تاکید داشت و با بیان اینکه استان در زیرساخت‌های مورد نیاز گردشگری دچار ضعف است که باید این حوزه تقویت شود، یادآور شد: ضرورت دارد تورهای مسافرتی در لرستان راه‌اندازی شود چرا که این مهم می‌تواند به معرفی آثار گردشگری کمک کند.

معاون وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کشور اظهار کرد: در حاشیه برگزاری جشنواره ملی اقوام میزبان برخی از دفاتر مسافربری استان‌های کشور هستیم که برای ارائه بسته‌ سفرهای مناسب به لرستان می‌توانند نقش‌آفرین باشند.

شالبافیان گفت: مدیران‌کل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان‌های غرب کشور مسئول یکی از کمیته‌های با محوریت معرفی آثار گردشگری غرب کشور شده‌اند.

وی عنوان کرد: براساس این کمیته برنامه‌های استان‌های غرب کشور  به‌صورت دوره‌ای با حمایت استانداران مورد پایش قرار می‌گیرد.

معاون وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کشور تصریح کرد: توسعه گردشگری محور غرب کشور شامل استان‌های لرستان، کرمانشاه، همدان، کردستان و ایلام در اولویت کار وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قرار دارد.

شالبافیان گفت: از محل صندوق توسعه ملی و بانک‌های عامل برای تکمیل، بازسازی، تجهیز واحدهای اقامتی و تقویت زیرساخت‌های صنعت گردشگری کشور برای امسال ۶۰۰۰   میلیارد تومان اختصاص داده می‌شود.

انتهای پیام



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.