تحکیم یک طرفه ساعتی متلاطم در احساسات مختلط، گاوها در حال آزمایش مقاومت کلیدی ساعتی هستند

[ad_1] AUD/USD روی مقاومت ساعتی کلیدی حرکت می کند. احساس ریسک مثبت باقی می ماند و با وارونگی منحنی بازدهی تغییر نمی کند. مذاکرات صلح اوکراین و روسیه اولویت دارد و روحیه بازار را بهبود می بخشد. در 0.7510، AUD/USD در تلاش است تا با دیوار مقاومت نزدیک به 0.7520 حرکت کند. قیمت تا کنون

کد خبر : 185196
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۰:۰۶
تحکیم یک طرفه ساعتی متلاطم در احساسات مختلط، گاوها در حال آزمایش مقاومت کلیدی ساعتی هستند

[ad_1]

  • AUD/USD روی مقاومت ساعتی کلیدی حرکت می کند.
  • احساس ریسک مثبت باقی می ماند و با وارونگی منحنی بازدهی تغییر نمی کند.
  • مذاکرات صلح اوکراین و روسیه اولویت دارد و روحیه بازار را بهبود می بخشد.

در 0.7510، AUD/USD در تلاش است تا با دیوار مقاومت نزدیک به 0.7520 حرکت کند. قیمت تا کنون از پایین ترین سطح 0.7456 به 0.7518 رسیده است.

احساس ریسک محیطی بهتر را برای ارز بتای بالا ایجاد می‌کند، زیرا سهام ایالات متحده در روز سه‌شنبه بالا رفت و نشانه‌هایی از پیشرفت در مذاکرات صلح بین روسیه و اوکراین افزایش یافت. با این حال، منحنی بازدهی خزانه داری ایالات متحده با معکوس شدن منحنی ها، علائم هشداردهنده ای را برای اقتصاد به نمایش گذاشته است و وضعیت ریسک پذیری را حفظ می کند.

مسکو تصمیم گرفته است که فعالیت های نظامی خود را در اطراف کیف و شمال اوکراین به شدت کاهش دهد، در حالی که اوکراین پیشنهاد اتخاذ یک وضعیت بی طرف اما با ضمانت های بین المللی مبنی بر محافظت از این کشور در برابر حمله را داده است. این چیزی بود که توسط فایننشال تایمز دوشنبه منتشر شد و پیش از آنکه خرده‌فروشی استرالیا انتظارات را شکست دهد و شروع به افزایش ارز کند، منجر به بهبود محیط ریسک‌پذیر شده بود.

خرده‌فروشی در ماه فوریه 1.8% افزایش یافت که منجر به رشد سالانه 9.1% در سال شد. به گفته تحلیلگران بانک ANZ، نتیجه ماهانه قوی ناشی از هزینه های اجتماعی بود که با از بین رفتن احتیاط Omicron در اکثر ایالت ها بهبود یافت. مخارج احتیاطی قوی در ماه فوریه نشانه خوبی از رفاه مالی خانوارها قبل از تشدید تورم است.

در همین حال، انتظارات انقباض بانک مرکزی استرالیا همچنان در حال افزایش است. WIRP پیشنهاد می کند که لیفت آف برای جلسه 7 ژوئن به طور کامل قیمت گذاری شده است. تحلیلگران در Brown Brothers Harriman استدلال کردند که در آغاز ماه مارس، برای نشست 2 آگوست قیمت گذاری شد.

بازار مبادلات 225 بشکه در روز انقباض در 12 ماه آینده و 125 بشکه دیگر در طی 12 ماه آینده را شاهد است که نرخ بهره سیاستی را نزدیک به 3.75 درصد افزایش می دهد، از 3.5 درصد در ابتدای هفته. ”

تحلیلگران خاطرنشان کردند که AUD به تست بالاترین قیمت اکتبر نزدیک به 0.7555 نزدیک می شود. ”یک شکست بالاتر از آن تستی برای بالاترین سطح می 2021 نزدیک به 0.7890 ایجاد می کند. این بهترین عملکرد اصلی YTD است و پس از آن NOK، CAD و NZD قرار دارند.

رکود آمریکا روی کارت؟

در ایالات متحده، نگرانی ها مبنی بر اینکه رکود در راه است وجود دارد زیرا منحنی 5s30s ایالات متحده برای اولین بار از سال 2006 معکوس شده است و منحنی 2s10s برای اولین بار از سال 2019 معکوس شده است زیرا قیمت های بازار در افزایش سریعتر نرخ ها معکوس شده است.

تحلیلگران TD Securities می‌گویند: «از لحاظ تاریخی، رکود اقتصادی ایالات متحده یک سال پس از وارونه شدن منحنی دنبال می‌شود، اگرچه این واریانس بزرگ است و گاهی اوقات مثبت کاذب وجود دارد.»

منحنی 10y-2y که یکی دیگر از معیارهای رایج است، حاکی از احتمال 37 درصدی رکود در یک سال و احتمال 43 درصدی یک تا دو سال آینده در سطوح فعلی است. منحنی 30y-5y در واقع در جهت مخالف اخیر حرکت کرده است، با سطوح فعلی که احتمال رکود 19 درصدی را در یک تا دو سال نشان می دهد.

مذاکرات صلح اوکراین و روسیه

در همین حال، در جریان آغاز بسیار مورد انتظار مذاکرات صلح جدید، روسیه روز سه شنبه وعده داد که عملیات نظامی در اطراف پایتخت اوکراین و شمال آن را کاهش دهد، در حالی که کیف پیشنهاد کرد اوکراین به اتحادیه اروپا بپیوندد در حالی که با نپیوستن به ناتو، وضعیت بی طرفی را اتخاذ کند.

گفت‌وگوهای صلح با گذشت بیش از یک ماه از بزرگترین حمله به یک کشور اروپایی از زمان جنگ جهانی دوم، در یکی از کاخ‌های استانبول برگزار می‌شود.

میخائیلو پودولیاک مشاور رئیس جمهور اوکراین می گوید: «مذاکرات برای دیدار احتمالی پوتین و زلنسکی به اندازه کافی موفقیت آمیز بود. وی گفت: ما اکنون اسنادی را آماده کرده‌ایم که به روسای جمهور اجازه می‌دهد به صورت دوجانبه با یکدیگر دیدار کنند.

با این وجود، مذاکره کننده ارشد روسیه گفت که هنوز راه زیادی تا دستیابی به توافق قابل قبول دوجانبه با اوکراین باقی مانده است و کاهش تنش در اطراف کیف و چرنیهف به معنای آتش بس نیست. بوریس جانسون، نخست‌وزیر بریتانیا گفت که توافق آتش‌بس در اوکراین برای لغو تحریم‌های بریتانیا علیه روسیه کافی نیست. رئیس جمهور آمریکا نیز در همین راستا می گوید که آمریکا تحریم ها را حفظ خواهد کرد.

با نگاهی به آینده در هفته، داده‌های حقوق و دستمزد غیرکشاورزی ایالات متحده به عنوان عاملی برای حواس‌پرتی برای بحران اوکراین در این جمعه در کانون توجه قرار خواهند گرفت. تحلیلگران TD Securities گفتند: «به دنبال دو گزارش قوی با میانگین 580+ در ژانویه و فوریه، احتمالاً اشتغال در ماه مارس به رشد خود ادامه داد.

گفته می‌شود، ما انتظار داریم که بخشی از این تقویت‌ها از بین برود، اگرچه سرعت رشد شغلی همچنان ثابت در حد +350 هزار نفر باشد. در واقع، افزایش شغل باید منجر به کاهش جدید در نرخ بیکاری به پایین ترین سطح پس از کووید 3.7٪ شود. ما همچنین انتظار داریم که رشد دستمزدها به سرعت ثابت 0.3٪ در ماهانه کاهش یابد.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.