تحولات، به‌روزرسانی‌ها و موارد دیگر – انتشار مطبوعاتی بیت‌کوین نیوز

[ad_1] بیانیه مطبوعاتی بیانیه مطبوعاتی. تعامل سلبریتی و طرفدار در متاورژن در مرحله نوپایی خود است. با این حال، چند رویداد اخیر اخیر نشانه‌های گویایی از یک تغییر تکتونیکی در جبهه تعامل با طرفداران است. از وب 2.0 به وب 3.0 با متاورس به عنوان بلوک سازنده آن در حال حرکت است. دنیای مجازی پاریس

کد خبر : 196190
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۸:۰۰
تحولات، به‌روزرسانی‌ها و موارد دیگر – انتشار مطبوعاتی بیت‌کوین نیوز

[ad_1]

بیانیه مطبوعاتی. تعامل سلبریتی و طرفدار در متاورژن در مرحله نوپایی خود است. با این حال، چند رویداد اخیر اخیر نشانه‌های گویایی از یک تغییر تکتونیکی در جبهه تعامل با طرفداران است. از وب 2.0 به وب 3.0 با متاورس به عنوان بلوک سازنده آن در حال حرکت است.

دنیای مجازی پاریس هیلتون در داخل Roblox حتی با در نظر گرفتن قیمت هنگفتی که مردم برای ورود به آن دنیا باید خرج کنند، شاهد افت قابل توجهی بوده است. ظاهراً یک طرفدار بزرگ 450000 دلار برای خرید یک زمین مجازی در کنار عمارت دیجیتال اسنوپ داگ در Sandbox پرداخت کرده بود.

Metaverse به طرفداران این فرصت را می دهد که در یک محله با افراد مشهور یا چهره عمومی مورد علاقه خود در یک محیط کاملاً غوطه ور باشند، چیزی که در دنیای واقعی امکان پذیر نیست. به همین دلیل است که پرستش الگو احتمال قوی در متاورز دارد.

پروژه‌هایی مانند Megaverse که این جنبش را از خط مقدم رهبری می‌کنند، آماده هستند تا فعال‌ترین جوامع جهان را در زمینه ورزش، سرگرمی و موارد دیگر به فضای واقعیت مجازی بیاورند که در آن نه تنها تحسین‌کنندگان، بلکه سهامداران برابر هستند.

مگا توکن اکوسیستم Megaverse DAO را تقویت می کند، فروش عمومی به زودی آغاز می شود

مگا توکن پلتفرم و نشانه حکمرانی اکوسیستم مگاورس است – جهانی متشکل از جوامعی که توسط قطعه‌هایی از زمین‌های مجازی نشان داده می‌شوند. یک قطعه زمین می تواند نماینده طرفداران کریستیانو رونالدو باشد. زمین دیگری را می توان به ارتش BTS و غیره اختصاص داد. به همین جا ختم نمی شود. اکوسیستم جوامع را با ارائه فرصتی برای سهامداران رسمی زمین ها و مدیران پلت فرم، توانمند می کند.

علاوه بر این، مگاورس بازار NFT خود را برگزار خواهد کرد و سیستم مالی خود را ایجاد خواهد کرد، که با یک صرافی غیرمتمرکز که شامل مبادله، مزرعه، استخر، استکینگ و یک سکوی راه اندازی برای پروژه های جدید ارزهای دیجیتال، بازی و متاورس است، کامل خواهد شد. همه این عناصر توسط مگا توکن به هم گره خورده اند که به زودی در Copper Launch پخش می شود.

به گفته تیم مگاورس،

«فروش عمومی مگا توکن در میان سه رویداد مجزا به نام‌های سری A، B و C پخش خواهد شد. هر سه فروش در Copper Launch انجام خواهند شد. با انجام سه رویداد فروش عمومی مجزا، Megaverse قصد دارد به طور مداوم در طول توسعه و پیشرفت پروژه جمع آوری سرمایه کند. این روش تخصیص مگا توکن را به سه دور مساوی 7.5 درصد از کل عرضه تقسیم می کند. قیمت کف برای فروش عمومی سری A در Copper Launch 0.025 دلار تعیین می شود.

منبع: فروش عمومی مگا توکن

حمایت مالی مگاورس با لالیگا 2022: گامی به سوی اهداف آینده آن

به عنوان بخشی از اعلام عمومی خود، مگاورس با لالیگا 2022 قرارداد حمایت مالی پنج هفته ای منعقد کرد که بنرهای آن برای اولین بار در بازی الچه و بارسلونا در 6 مارس ظاهر شد. دیگر حضور مگاورس در لالیگا در 2 آوریل بود. در جریان بازی سلتاویگو و رئال مادرید.

نقشه راه و تحولات آتی

پس از فروش عمومی مگا توکن، Megaverse قصد دارد بازار NFT مبتنی بر زمین خود را منتشر کند و داشبورد مالک این NFT ها را ایجاد کند. به موازات آن، راه اندازی نقشه مگاورس با الهام از نقشه حرارتی کریپتو انجام می شود که نشان دهنده 20 ارز دیجیتال برتر، از جمله نقشه بیت کوین، بر اساس ارزش بازار است. اینگونه است که مگاورس قصد دارد جامعه رمزنگاری را درگیر کند، که به گفته تیم Megaverse، “زندگی بلاک چین و رمزارز ما را به واقعیت تبدیل کرده است.”

راه‌اندازی سیستم گیم‌پلی و تعامل و راه‌اندازی گیم‌پلی رایانه‌های شخصی در مرحله بعدی قرار دارند که شامل:

  • راه اندازی نرم گیم پلی در نقشه بیت کوین
  • یکپارچه سازی سیستم تعاملی
  • راه اندازی نقشه های دیگر
  • انتشار محصول کامل بر روی کامپیوتر
  • افزایش در سیستم تعامل
  • انتشار موارد استفاده
  • یکپارچه سازی سیستم تعامل سطح چند نفره

در نهایت، ما راه اندازی VR را داریم که شامل موارد زیر است:

  • راه اندازی بتای تعاملی VR بسته شد
  • انتشار تعامل VR در گیم پلی
  • اجرای مواد آموزشی
  • بهبود در موارد استفاده

مراقب فروش عمومی مگا توکن باشید که در فروش مس رخ می دهد. اطلاعات بیشتر را در:


این یک بیانیه مطبوعاتی است. خوانندگان باید قبل از انجام هر گونه اقدامی در رابطه با شرکت تبلیغ شده یا هر یک از شرکت های وابسته یا خدمات آن، بررسی های لازم را انجام دهند. Bitcoin.com به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در بیانیه مطبوعاتی ندارد.

رسانه Bitcoin.com

Bitcoin.com منبع برتر برای همه چیزهایی است که مربوط به رمزنگاری است. با [email protected] تماس بگیرید تا در مورد انتشارات مطبوعاتی، پست های حمایت شده، پادکست ها و گزینه های دیگر صحبت کنید.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.